Push-Up rintsikat?

tietämätönTaunus

Toimiiko ne oikeasti muka niin, että todella(!) pieni rintaisten naisten/tyttöjen rinnat näyttävät paljon isommilta, vai täytyykö kokoa löytyä jo omasta takaa? Täytyykö näistä valita pienempi koko, kuin minkä omistaa normaalisti, eli täytyykö rintojen pursuta niiden yli?

16

3285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksijakoista

Push-up rintiskoiden toiminta perustee siihen että rinnat "kerätään" muualta ja työnnetään esiin ylös ja keskelle. Jotta tulos saavutettaisiin, rintoja pitää olla ainakin jonkun verran että olisi jotain mitä työntää esiin. Joissakin push-up rintsikoissa on apuna täytetyyny joka tehostaa vaikutelmaa ja samalla täyttää sitä tyhjentynyttä rinnan osaa siellä mistä rintaa on työnnetty esiin. Minusta rinta näyttää näissä rintsikoissa luonnottomalta kun se on litistetty muodottomaksi alhaalta ja sivulta. Itse käytän mieluummin rintaliivimallia jossa rintani näyttävät luonnollisilta vaikka rintavakoa ei synnykään.

• kupiton

toimii,mut riisuttaessa järkytys on karmaisevaa!

• Väiski-komistus

Kyllä ainakin minulla toiminut ihan kivasti. Oon 60-kymppinen 146cm ja 162kg mieskomistus. Räystäsperseeseeni oon vielä ajatellut ottaa silikonit. Mitäs sanotte - kantsiiko?

• öpol098

Ei tarvtise pursuta yli . Minulla ainakin pienet rintani ovat isommat push up liiveissä Ostan ihan samaa kokoa mitä normaalistikin

• kyllä toimii olen sala kokeilija pervo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Eivät toimi. Tissit survotaan väärään paikkaan. Viimekädessä paljaat tissit merkitsevät. Voihan noilla pussupeilla olla merkitystä naisten välisessä kisassa, mutta miestä ne eivät kiinnosta.

• kyllä toimii

hohhoijaa taas mitä vastauksia. Itse en muita liivejä enää käytäkään, toimivat tosi hyvin, vastikään oli mainos jossain lehdessä (ulkomaisessa) jossa miehelle oli puettu push up liivit sen takia että näki että ne todella toimivat. Kyllä ne todi pienirintaisellekin toimivat, kannattaa kokeilla. Ja mitä väliä kiinnostavatko ne miehiä yms mitä muut ovat niistä mieltä, itselläni ainakin itsetunto on ihan toista luokkaa kunnon alusvaatteissa ja varsinkin liiveissä!

• oili 50 +

just näin, kuten edellisessä viestissä!

• ibu5dd

Miksi edes haluis isoja rintoja...
      Pienemmät on halutumpia!!!

• luomua, luomua

Niin! Pienet rinnat, eikä rintaliivejä ollenkaan !!!!! Miehet tykkäävät eikä itse tarvitse kiemurrella kiristävissä rintsikoissa. Ja tulee tosi halvaksi!!!
        Vain jotkut miehet halajavat isoja rintoja, lue ÄITIÄ!!!

• Isooooooo

Eikä ole. Isot on ihanat!

• paskat ole

• Pienet ja sievät:)

Kyllähän ne toimii:)

• Paljonko laitetaan.

Topattu push-up yleensä 1 kuppikoko efectiä, eli ei "paljon".

• likeachild

Pushup- rintaliivit toimii ainakin minulla. Mulla on luonnostaan todella pienet ja litteät rinnat, ja push upeilla ne näyttävät hyvältä. Ei juuri huomaa että olisi push upit.

En minä tällä miehiä miellytä, vaan omaa silmää, kun en ihan teiniltä halua näyttää. Se joka miehiä koittaa miellyttää pukeutumisella on kyllä todella idiootti.

• Kato ite

Noista varsinkin mainoksissa on kuvia käsitelty, mutta saatpa ainakin jonkinlaisen käsityksen mekanismista:

https://www.google.fi/search?q=push up bra before after&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=evKCT-PDNcTk4QTg1JS9Bw&ved=0CC0QsAQ&biw=1440&bih=742

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      168
      9779
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3179
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2947
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2699
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2105
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1933
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      58
      1517
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe