Miten teitä pitäisi lähestyä OIKEIN?

sinkkunainenmiettii

Haluaisin miehiltä mielipiteitä ja kommentteja, että miten haluatte, että nainen lähestyisi teitä baarissa/yökerhossa yms.?
Riittääkö, jos katselee pitkään ja tekee selväksi, että kiinnostaisi tutustua paremmin vai pitääkö tulla ns. tyrkylle esimerkiksi tanssilattialla siirtyä miehen eteen hinkkaamaan?:D Vai pitääkö vain olla viileä ja itsevarma ja odottaa, että miehet lähestyy ja tyytyä niihin, ketkä uskaltavat sen tehdä?

Olen usein huomannut, että pelkkä katseiden vaihto jää usein siihen. Ei johda mihinkään sen enempään. Mies saattaa katsella koko illan, mutta missään vaiheessa hän ei lähesty minua kuitenkaan vaan poistuu baarista jonkun muun naisen kanssa. Useasti myös isommassa porukassa ollessamme, jos minulla on ollut silmäpeliä jonkun kanssa, niin he menevät lähestymään kavereitani ja saattavat kysellä minusta, mutta siltikään eivät tule itse luokseni.

8

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siilinystävä

Voisit tietty koittaa ihan vaikka sanoa "moi". Jos tuntemattomalle töksäytät, niin luulisi tajuavan.

• 4qw5hy5r6j

Jep! :D Ei se ton kummempaa ole..

Katseet ja joku hinkkaaminen on vähän sellasia joita saattaa tulla vahingossakin tehtyä.

• yksi tyyppi

Minua naiset (ei kovin montaa) ovat lähestyneet aina suoraan, ilman mitään etukäteis silmäpeliä, (siis en ole edes huomannut heitä). Ovat yleensä katsoneet silmiin hymyillen, moikanneet tai kysyneet kuka olen, tms. Olen pitänyt siitä tyylistä, sillä se antaa jotenkin itsevarman kuvan lähestyjästä, ja tuntuu myös että toinen on aidosti kiinnostunut. Jos näkee kiinnostavan ihmisen ja alkaa hakea jollakin silmäpelilä hyväksyntää luokse menemislle, niin eihän se mitään kovin itsevarmaa toimintaa ole.

Pelkän silmäpelin pelaaminen ja katseiden vaihto on muutoinkin vähän niin ja näin, sillä en itse ainakaan tunnistaisi milloin se on vain lähinnä (varatun) flirttailua ja milloin siihen sisältyy joku luokse kutsu pyyntö. Mun neuvo on, että mene vain suoraan luokse ja flirttaile ja pelaa silmäpeliä siinä samassa.

• Ex Pimp

Mikään noista ei ole oikea tapa. Miksi pyörittelet kaikkea tuollaisia mielessäsi mutta kierrät kuin kissa kuumaa puuroa sitä vaihtoehtoa, että aukaisisit vaikka sen pikku, pikku suusi ja sanoisit jotakin mukavaa sille miehelle.

Miksi sun pitäisi "tyytyä" yhtään mihinkään ja olla yrittämättä niitä miehiä, jotka sua oikeasti kiinnostaa?

Miksi tämä tapa on paras ja oikein:
      - Mies ei uskalla tehdä avausta useinkaan. Etenkään ne kunnolliset miehet. Liian monet pakit saatu ja usein tylytykset.
      - Miehet ei tylytä naisia, joten on parempi että naiset valkkaavat nyt sitten kenet he haluavat.
      - Mies ei yleensä ymmärrä mitään tyrkyttämisiä, mutta ne känniset urpot kyllä ymmärtävät ja saat vain vääriltä huomiota
      - Itsevarma odottelu johtaa sormettamiseen ja känniurpojen lähestymisiin. Vain pleijerit kokee ehkä viehättävänä ja haasteellisena kylmän naisen.
      - Miehistä on aina baarissa ylitarjonta, naisista vajetta. Naiset voisivat siis valita ja ilmaista, kenet he haluavat. Miksi tehdä asioista vaikeata?
      - Katseleminen pitkään vaikuttaa miehestä usein siltä, että katsot jotain toista tai vilkuilet häntä vaivaantuneena ajatellen "voi ei, mitä toi kyylää, älä kyylää".
      - Miehet juttelevat kavereillesi porukassa koska sinä onneton et sano niille juuri mitään ja olet vain hiljaa itseksesi. He luulevat ettei sua kiinnosta.

Aina kun mua tullaan hinkuttelemaan baarissa niin tiedän sen usein tarkoittavan tasan yhtä asiaa ja se on "hei, haluan että hinkkaat mua, koska olen huomiohoro ja haluan nyt vain tietää olevani haluttava.. älä kuvittelekaan, että oikeasti haluaisin mitään sulta. haluun vaan kiusata sua".

Yleensä lähden suksimaan muiden naisten luo siinä vaiheessa.

• total stranger

Juu no, rohkea rokan syö - aika usein syö myös paskaa, jota ei jaksa montaa kertaa illassa nauttia..

Katse on lupaava alku tietty, mutta sen katsekontaktin pitää olla aikas artikuloiva ennen kuin itse ainakaan viitsin marssia kohti uusia pettymyksiä ;-)

• Baarikräpänen

Viihdyn ite tanssilattialla ja ilmeisesti toiminta ei ole aivan tökeröä, kun jokunen nainen illassa osoittaa kiinnostustaan. Tämä yleensä alkaa parilla-kolmella vilkaisulla kauempaa, jonka jälkeen etsiydytään lähemmäs tanssimaan. Lähes poikkeuksetta vilkuilua harrastanut naisyksilö lähelle tulleessaan kääntää takapuolensa muhun päin. Ja ei puhettakaan siitä, että sitä toista puolta näkisi enää, tai edes sitä vilkaisua. Ite esittelisin sitä parempaa puoliskoa itestäni, kiimaiset apinat käyvät suoraan kiinni hanuriin.

Tulisitte vaikka antamaan haasteen "moi, osaisitko iskeä tällaisen pakkauksen matkaasi?", pienen ilkikurisen virneen kera (ja parempi puoli edellä). Jos ei osannut, niin hauskaa saattaa silti olla.

All time favouriteni on se, että tämä lähestyminen päätetään tehdä samaan aikaan kun joku hyvä biisi alkaa soimaan, ja joka puolelta pakkaa muutenkin ihmisiä tanssilattialle. Olo on kuin kuutiolla fetapurkissa ;)

• Vaikuttaa kyllä

"Lähes poikkeuksetta vilkuilua harrastanut naisyksilö lähelle tulleessaan kääntää takapuolensa muhun päin. Ja ei puhettakaan siitä, että sitä toista puolta näkisi enää, tai edes sitä vilkaisua."

Pahasti siltä että Nainen ei ole oikeasti kiinnostunut, saattaa hakee vain huomiota. Ilmainen huomio kelpaa aina. Oikeasti kiinnostunut Nainen katsoo silmiin eikä käännä selkäänsä Miehelle. Selkä käännetään sen takia kun ollaan epärehellisesti liikkeellä, Nainen on varattu tai hakee pelkkää huomiota.

• Nainen itsekin
        Vaikuttaa kyllä kirjoitti:

"Lähes poikkeuksetta vilkuilua harrastanut naisyksilö lähelle tulleessaan kääntää takapuolensa muhun päin. Ja ei puhettakaan siitä, että sitä toista puolta näkisi enää, tai edes sitä vilkaisua."

Pahasti siltä että Nainen ei ole oikeasti kiinnostunut, saattaa hakee vain huomiota. Ilmainen huomio kelpaa aina. Oikeasti kiinnostunut Nainen katsoo silmiin eikä käännä selkäänsä Miehelle. Selkä käännetään sen takia kun ollaan epärehellisesti liikkeellä, Nainen on varattu tai hakee pelkkää huomiota.

jossain sanottiin, että nainen miehestä kiinnostuessaan kääntää tätä kohti parhaan puolensa.
        Mikä se sitten kenelläkin on ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      114
      5356
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      276
      2196
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1756
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1210
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1197
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1120
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1119
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      153
      1116
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      112
      1079
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      82
      1022
    Aihe