Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi hellyys on miehelle niin vaikeaa?

Hömelötär

Olen etsinyt itselleni kumppania joka osaisi helliä heti vonkaamatta. Miestä joka joskus tahtoisi tehdä tai viedä minut kynttiläillalliselle. Pitää minua kainalossa kun katsomme leffaa, vesi minut kävelylle vaikka laavulle, haluaisi viettää aikaa kanssani ei heti pettäisi kun on kavereineen pitämässä hauskaa eikä epäilisi minun heti pettävän kun minä olen kavereideni luona. Miestä jossa olisi tarpeeksi miestä kestämään hellyyden kaipuuni ja tahtoa pitää lähellä. Ja mitä saan, kysymyksen pannaako ja kun kieltäytyy on pihtari ja ties mitä. Jos suostuisi olisi helppo. Onko vika vain minussa vai eikö miehet kaipaa kuin suoraa toimintaa??

60

3016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ngh458

      Itse mielestäni kuulun romantikkoihin ja haluan tehdä naiselleni paljon romanttisia tekoja. En vain halua että häntä alkaa sitten romanttisuuteni ällöttämään. Jos ei nyt puhuta ihan ylimenemisestä siinä, vaan sellaista mitä itsekin tuossa mainitsit. En oikein tiedä kelpaanko hänelle tällaisena pehmeänä ja rakastavana miehenä vai täytyisikö minun koettaa olla jännittävämpi ja vähemmän "takertuva" että antaisin hänen joskus olla se, joka vaatisi läheisyyttä ilman että automaattisesti aina annan sitä. Yritän vaan jotenkin tasapainoilla tässä, että olisin romanttinen ja rakastava, mutten olisi liian paljon sellainen. Ja jotain jännittävämpää toimintaa voisi sekoittaa sinne mukaan kaiketi.

      Eka parisuhde, joten tässä on vielä paljon opittavaa naisten (ts. HÄNEN) miellyttämisestä :) Kuitenkin haluan saada hänet tuntemaan olonsa rakastetuksi.

      • hömelötär

        Ihana kuulla että oikeasti romanttisia ja VÄLITTÄVIÄ miehiä on olemassa. Ehkä minäkin löydän sen omani kun annan ajan kulua. Mutta usko siihen että romanttisia miehiä on olemassa on haihtumassa :(


      • yksinäinen susi
        hömelötär kirjoitti:

        Ihana kuulla että oikeasti romanttisia ja VÄLITTÄVIÄ miehiä on olemassa. Ehkä minäkin löydän sen omani kun annan ajan kulua. Mutta usko siihen että romanttisia miehiä on olemassa on haihtumassa :(

        Minäkään en löydä oikeaa naista.Omituista,rakastan juuri romanttisia naisia ja hellyys on ensimmäinen mitä annan.Ps.et ole hölmetär.Minä olen.Olen ollut ilman naista 6v.Ei helppoa.Yksinäisenä oloni ei ole ulkonäkö,vaan se etten tiedä mitä nainen haluaa?ensimmäinen on itselläni hellyyden osoitus.


      • yksinäinen susi
        yksinäinen susi kirjoitti:

        Minäkään en löydä oikeaa naista.Omituista,rakastan juuri romanttisia naisia ja hellyys on ensimmäinen mitä annan.Ps.et ole hölmetär.Minä olen.Olen ollut ilman naista 6v.Ei helppoa.Yksinäisenä oloni ei ole ulkonäkö,vaan se etten tiedä mitä nainen haluaa?ensimmäinen on itselläni hellyyden osoitus.

        Romantiikka ei ole imelää.Se on kahdenkeskinen miehen ja naisen välinen mahtava magnetismi joka antaa arvokkuuden toista kohtaan.Pelkästään poikamaiset sekstailut on toisekseen teinitouhua.ei sovi enää 34v.mieheen.


      • Hömelötär
        yksinäinen susi kirjoitti:

        Romantiikka ei ole imelää.Se on kahdenkeskinen miehen ja naisen välinen mahtava magnetismi joka antaa arvokkuuden toista kohtaan.Pelkästään poikamaiset sekstailut on toisekseen teinitouhua.ei sovi enää 34v.mieheen.

        Kiitos, päiväni päätty hymyyn joka nousi tuosta tomerasta "ei sovi enää 34v. miehelle". Tunnen itseni niin vanhaksi, mutta vakavasti ottaen. Juuri se magnetismi olisi niin ihana kokea, pienet asiat, katseet ja kosketukset, hymyt, viestit jne. Mies joka tietää mitä tahtoo ja on jo jättänyt sen teini-iän taakseen.


      • yksinäinen susi
        Hömelötär kirjoitti:

        Kiitos, päiväni päätty hymyyn joka nousi tuosta tomerasta "ei sovi enää 34v. miehelle". Tunnen itseni niin vanhaksi, mutta vakavasti ottaen. Juuri se magnetismi olisi niin ihana kokea, pienet asiat, katseet ja kosketukset, hymyt, viestit jne. Mies joka tietää mitä tahtoo ja on jo jättänyt sen teini-iän taakseen.

        On hyväksi että edes joku jää hymyyn.Hymy on arvokas toisen ihmisen lämpimä tuulahdus.pieni kosketus vaikuttaa mukavalta välittämisen ja rakastamisen tunteen jota itse arvostan kovasti.Raikkaita ja ihania hetkiähetkiä nm.hömelötär vaik et ole sitä.:)


      • hömelötär
        yksinäinen susi kirjoitti:

        On hyväksi että edes joku jää hymyyn.Hymy on arvokas toisen ihmisen lämpimä tuulahdus.pieni kosketus vaikuttaa mukavalta välittämisen ja rakastamisen tunteen jota itse arvostan kovasti.Raikkaita ja ihania hetkiähetkiä nm.hömelötär vaik et ole sitä.:)

        Kiitos ja samoin sinne. Kovin luottavaisin mielin odotan kesää ja sitä mahdollisuutta että löytäisin kainalon joka on vain minua varten, huulet jotka vastaavat hellään suukkoon ja joskus kuiskuttavat ihania sanoja korvaani. Selän jota voin hieroa ja sylin johon pujahtaa piiloon pahaa maailmaa.
        Olen varmasti vähän tyhmä, kun yhä luotan onnellisiin loppuihin. Mutta jos toisessa kupissa on murjottaminen ja kaiken synkkänä näkeminen olen mielummin se pikkuisen hömelö. Oikein ihania hetkiä kaikkien kesään, toivottavasti tänne löytyy myös niitä onnellisia kohtaamisia. :D


    • jepjep

      Eli sinäkin oot siis nainen joka haluaa mieheltä hellyyttä mutta jolla ei ole tarvetta myös antaa sitä? Sunkaltainen nainen ei kiinnosta mua tippaakaan.

    • vice versa

      Itse olen huomannut että naisilla on ollut vaikeutta sekä antaa että vastaanottaa hellyyttä. Ei ole arvostettu elämän pieniä romanttisia asioita kuten kynttilät, iltakävelyt tähtien alla, ruusut, you name it. Tunteiden kertominenkin on ollut hyvin hankalaa ja niistä ei ole osattu puhua. Jotenkin naurattaa ne yleiset kliseiset kommentit että "mies ei puhu eikä pussaa" ja että miehillä on ongelmia tunteidensa ilmaisemisen kanssa. My ass! :D

      Tietenkin nämä ovat vain omia kokemuksiani (osa enemmän ja vähemmän kuvauksen kaltainen), joten melkeimpä vikaa on siis omassa naismaussani (=minuun vain vetoavat ne naiset, joita en oikeasti halua). Toisaalta olen kyllä niin nirso mies että aika vähän sellaisia ihmisiä on, jotka "kelpaisivat" minulle (=kestää minua ja minä kestän heitä). Mutta ei huonoon kannata tyytyä! parempi olla mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa! :D

      • Hömelötär

        En ole missään vaiheessa väittänyt etten antaisi takaisin hellyyttä. Mutta harva mies kestää sen että nainen koskettaa, suukottaa tms. julkisesti. Yritin mieheni kanssa tuota kävelyjuttuakin, koska tähtitaivas on kaunis ja ulkoilma aina hyvästä. Hän käveli koko ajan noin kaksi metriä edellä. Ei se ole romanttinen kävely. Pidän myös esimerkiksi hieromisesta ja mielelläni käperryn kainaloon vaikka toinen katsoisi ohjelmaa josta en piittaa. Minä voin lukea siinä ja suukotella välillä.

        Mutta se nyt vain on liian imelää tms. En tiedä, mutta kaverit onneksi kestävät sen että halaan heitä julkisesti. Hellyys on ihana asia ja vielä kauniimpaa on kun kaksi siitä pitävää ihmistä on yhdessä.


      • Rakastunut479

        Kieltämättä minusta tuntuu että olen suhteen ainoa romantikko, mutta eipä tuo kauniimpi osapuoli ole pahasti jättänyt romantiikkaa huomioimatta :) Haluaisin vaan vielä enemmän intohimoa ja huomionosoituksia, kun kuitenkin rakastan toista ihan hulluna. Eli ap voisi puhua asiasta suoraan ja vaatia vaikka joka viikonlopulle jonkin romanttisen eleen ja jatkaa itse samaa rataa. Jospa se mies siitä pehmenisi, kun tajuaa, että voi vielä menettää sinut, jollei ala osoittamaan tunteitaan paremmin.


      • vice versa
        Hömelötär kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa väittänyt etten antaisi takaisin hellyyttä. Mutta harva mies kestää sen että nainen koskettaa, suukottaa tms. julkisesti. Yritin mieheni kanssa tuota kävelyjuttuakin, koska tähtitaivas on kaunis ja ulkoilma aina hyvästä. Hän käveli koko ajan noin kaksi metriä edellä. Ei se ole romanttinen kävely. Pidän myös esimerkiksi hieromisesta ja mielelläni käperryn kainaloon vaikka toinen katsoisi ohjelmaa josta en piittaa. Minä voin lukea siinä ja suukotella välillä.

        Mutta se nyt vain on liian imelää tms. En tiedä, mutta kaverit onneksi kestävät sen että halaan heitä julkisesti. Hellyys on ihana asia ja vielä kauniimpaa on kun kaksi siitä pitävää ihmistä on yhdessä.

        Ei tuo kuvailusi ainakaan mitään imelää ole. Kuulostaa todella hyvältä! Harmi vaan että en itse ole sellaisia naisia vielä kohdannut. Toisaalta en lähde seurustelusuhteeseen kovinkaan helposti niin se "otoskokokaan" kovinkaan iso ole, joten olen vain onnistunut löytämään niitä sitoutumis ja läheisyyskammoisia naisia. Tai sit vedän niitä vain puoleeni.

        Toivotaan että miehesi vielä vapautuu ja tajuaa millainen helmi hänellä on. Perhanan tuhauttavaa se on jos toinen ei huomioi ollenkaan ja elämästä katoo jännitys ja romantiikka ja elämän ihmettely. Mielummin olen yksin kuin huonossa parisuhteessa.


      • Hömelötär
        Rakastunut479 kirjoitti:

        Kieltämättä minusta tuntuu että olen suhteen ainoa romantikko, mutta eipä tuo kauniimpi osapuoli ole pahasti jättänyt romantiikkaa huomioimatta :) Haluaisin vaan vielä enemmän intohimoa ja huomionosoituksia, kun kuitenkin rakastan toista ihan hulluna. Eli ap voisi puhua asiasta suoraan ja vaatia vaikka joka viikonlopulle jonkin romanttisen eleen ja jatkaa itse samaa rataa. Jospa se mies siitä pehmenisi, kun tajuaa, että voi vielä menettää sinut, jollei ala osoittamaan tunteitaan paremmin.

        Kymmenen vuotta jaksoin yrittää. Sitten se mies ilmoitti että haluaa kokeilla jotain toista. Noh, se sai vapautensa ja minä pitää hellyyteni. Toivon että joskus kohtaan sellaisen miehen jota voi suudella vaikka kaupan kassajonossa jos siltä tuntuu. Tai jos hän on laittamassa sitä ateriaa (ikinä vielä kohdannut kokkaavaa miestä, mutta niitä kuulemma on) niin halata ja suukottaa, kattaa vaikka se pöytä kauniisti valmiiksi...

        Onhan noita haaveita :D mutta toivoa en menettänyt vaikka molemmille korville sainkin. Ja kiitos kauniista sanoista.


      • Hömelötär kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa väittänyt etten antaisi takaisin hellyyttä. Mutta harva mies kestää sen että nainen koskettaa, suukottaa tms. julkisesti. Yritin mieheni kanssa tuota kävelyjuttuakin, koska tähtitaivas on kaunis ja ulkoilma aina hyvästä. Hän käveli koko ajan noin kaksi metriä edellä. Ei se ole romanttinen kävely. Pidän myös esimerkiksi hieromisesta ja mielelläni käperryn kainaloon vaikka toinen katsoisi ohjelmaa josta en piittaa. Minä voin lukea siinä ja suukotella välillä.

        Mutta se nyt vain on liian imelää tms. En tiedä, mutta kaverit onneksi kestävät sen että halaan heitä julkisesti. Hellyys on ihana asia ja vielä kauniimpaa on kun kaksi siitä pitävää ihmistä on yhdessä.

        Mitäs pahaa tuossa nyt muka on? Jos äijä ei hyvänä pitämisestä välitä, on jossain jotain vikaa, luultavasti päässä. Mutta mistäs löytyy nainen, joka ei ainoastaan puhu, vaan tekee myös?


      • hömelötär
        yäktyyppi kirjoitti:

        Mitäs pahaa tuossa nyt muka on? Jos äijä ei hyvänä pitämisestä välitä, on jossain jotain vikaa, luultavasti päässä. Mutta mistäs löytyy nainen, joka ei ainoastaan puhu, vaan tekee myös?

        Siellä tais olla vikana se toinen nainen, joka odotti nurkan takana. Aika tyhmäksi tunsi ihminen itsensä kun yhteistä iltaa yritin laittaa ja kuulin ettei nyt tällaista jaksa mutta puhuttaisko erosta.
        Siinä sammui kynttilät ja ruoka jäähtyi pöytään.

        Kyllä niitä naisiakin on liikkeellä. Tuntuu vain että nyt ei oikeat uhmiset löydä toisiaan. Ehkä se on tämä kiire, ei oikeasti ehdi katsoa ja kuunnella tai pinnallisuuden ihannointi tai jotain sellaista.


      • hömelötär kirjoitti:

        Siellä tais olla vikana se toinen nainen, joka odotti nurkan takana. Aika tyhmäksi tunsi ihminen itsensä kun yhteistä iltaa yritin laittaa ja kuulin ettei nyt tällaista jaksa mutta puhuttaisko erosta.
        Siinä sammui kynttilät ja ruoka jäähtyi pöytään.

        Kyllä niitä naisiakin on liikkeellä. Tuntuu vain että nyt ei oikeat uhmiset löydä toisiaan. Ehkä se on tämä kiire, ei oikeasti ehdi katsoa ja kuunnella tai pinnallisuuden ihannointi tai jotain sellaista.

        Vai onko kyseessä yksinkertaisesti laiskuus, ei jakseta ottaa selville toisesta mitään. Ollaan vaan liikkeellä mielellä: Kaikki tänne mulle heti.


    • Daddy Cool

      "Toivon että joskus kohtaan sellaisen miehen jota voi suudella vaikka kaupan kassajonossa jos siltä tuntuu. Tai jos hän on laittamassa sitä ateriaa (ikinä vielä kohdannut kokkaavaa miestä, mutta niitä kuulemma on) niin halata ja suukottaa, kattaa vaikka se pöytä kauniisti valmiiksi..."

      Ei me nyt niin harvinaisuuksia olla :D Mistähän sinä puhumattomia, pussaamattomia, ja kokkaustaidottomia miehieä oikein löydät? Näitä parisuhdepalstoja kun lueskelee, niin tuntuu, että väärät ihmiset pariutuvat väistämättä keskenään. Onko sitten niin, että samanlaisen luonteen omaava ihminen ei tunnu riittävän jännittävältä, jotta ihastuminen voisi tapahtua? Epäromanttinen naisystäväkin ihastui minun avoimeen tunneilmaisuuni, mutta ei kuitenkaan pitkässä juoksussa sitä halua eikä itse siihen pysty. Itse ihastuin hänen vahvuuteensa. Tuntui, että hän on hyvin luotettava nainen, joka ei mene eka erimielisyydessä rikki. Lopputuloksena on tilanne, jossa toinen ahdistuu ja toinen turhautuu. Kumppanin valinta näyttää tapahtuvan pääsääntöisesti väärin perustein, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa.

      • Hömelötär

        Ehkä olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä. Nuorempaa polvea seuratessa tuntuu että heille tuo tunnepuoli on helpompaa ja luontevampaa. Pitää ilmeisesti löytää se sisäinen puuma :D
        Kyllähän se minunkin mies rupesi opettelemaan ruuanlaittoa, mutta paljastui että toista naista varten. Toivottavasti nauttii opetukseni hedelmistä :) Joten kyllä se vanhakin koira oppii..
        No minä nyt olen kuitenkin päättänyt ajatella positiivisesti. jos tähän asti on mennyt ilman hellyttä niin toivottavasti olen vastanoin puolessavälissä elämää ja loppuaika on sitten toivottavasti hellyyden täyttämää.

        Ainakin sitä nyt osaa arvostaa ja kunnioittaa. Takaisinhan olisin antanut jos toinen olisi ollut sitä valmis vastaanottamaan.
        leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kyllähän se kesäkin tulee, saa edes auringosta lämpöä :D


      • Daddy Cool
        Hömelötär kirjoitti:

        Ehkä olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä. Nuorempaa polvea seuratessa tuntuu että heille tuo tunnepuoli on helpompaa ja luontevampaa. Pitää ilmeisesti löytää se sisäinen puuma :D
        Kyllähän se minunkin mies rupesi opettelemaan ruuanlaittoa, mutta paljastui että toista naista varten. Toivottavasti nauttii opetukseni hedelmistä :) Joten kyllä se vanhakin koira oppii..
        No minä nyt olen kuitenkin päättänyt ajatella positiivisesti. jos tähän asti on mennyt ilman hellyttä niin toivottavasti olen vastanoin puolessavälissä elämää ja loppuaika on sitten toivottavasti hellyyden täyttämää.

        Ainakin sitä nyt osaa arvostaa ja kunnioittaa. Takaisinhan olisin antanut jos toinen olisi ollut sitä valmis vastaanottamaan.
        leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kyllähän se kesäkin tulee, saa edes auringosta lämpöä :D

        Saanko kysyä, millä vuosikymmenellä olet syntynyt? Itse olen suntynyt 60-luvun puolella ja kaveripiirissäni on paljon kokkaavia miehiä sekä nuorempia, että vanhempia. Oikeastaan nuo vanhemmat äijät ovat parempia kokkeja.


      • Hömelötär
        Daddy Cool kirjoitti:

        Saanko kysyä, millä vuosikymmenellä olet syntynyt? Itse olen suntynyt 60-luvun puolella ja kaveripiirissäni on paljon kokkaavia miehiä sekä nuorempia, että vanhempia. Oikeastaan nuo vanhemmat äijät ovat parempia kokkeja.

        :D :D :D eli olen väliinputoaja.
        Olen 70-luvulla maailmaan pullahtanut. Nyt vain täytyy siis luottaa tulevaan ja pitää silmät ja korvat auki. Te olette nyt minulle vakuuttaneet että helliä miehiä ON olemassa. Ja vielä kai joku vapaanakin ja kun minä en tarvitse kuin yhden, niin ehkä se vielä löytyy. Ihmeitä tapahtuu ja minulla on niin monta halausta ja kosketusta ja mukavaa sanaa annettavana, että ehkä se toinen joka niitä kaipaa vielä pumpsahtaa esiin.

        Tänään paistoi jo aurinko, vaikka aamulla lasit oli jäässä. Joten pienin askelin


      • Daddy Cool
        Hömelötär kirjoitti:

        :D :D :D eli olen väliinputoaja.
        Olen 70-luvulla maailmaan pullahtanut. Nyt vain täytyy siis luottaa tulevaan ja pitää silmät ja korvat auki. Te olette nyt minulle vakuuttaneet että helliä miehiä ON olemassa. Ja vielä kai joku vapaanakin ja kun minä en tarvitse kuin yhden, niin ehkä se vielä löytyy. Ihmeitä tapahtuu ja minulla on niin monta halausta ja kosketusta ja mukavaa sanaa annettavana, että ehkä se toinen joka niitä kaipaa vielä pumpsahtaa esiin.

        Tänään paistoi jo aurinko, vaikka aamulla lasit oli jäässä. Joten pienin askelin

        No niin oot :D Kattele nyt vähän tarkemmin niitä ikäluokkasi miehiä. Jos ei romantiikkaa löydy, niin sitten sun kannattaa siirtyä romanttiseempaan vuosikymmeneen :) Onnea matkalle!

        Minä yritän ylläpitää romantiikkaa 70-luvulla syntyneen epäromanttisen naiseni kanssa. Olettekohan te seitkytlukulaiset sittenkin vähän huono ikäpolvi romantiikkamielessä???


    • Enpä nyt usko, että kyse on syntymä vuosikymmenestä. Ihmettelen suuresti tuota "suoran toiminnan" kaipuuta minäkin.
      Toinen asia, mikä ihmetyttää on se, että romantiikka pitäisi olla heti jotain esim lähtemistä johonkin! Tai lahjoja tms. Romantiikka voi olla ihan arjessakin ilmenevää, esimerkiksi pyyteetöntä toisen huomioimista.
      Romantiikka kuitenkaan ei synny "nappia painamalla". Jos nyt on saanut kuulla viiden minuutin esitelmän omasta epäkelpoisuudesta, on aika turha odotella mitään kovin romanttista kohtelua hetkeen.

      • Hömelötär

        Ei pidä paikkaansa tai sitten synnyin vahingossa vääränä vuonna :D
        Tai sitten on käynyt niin että minulle on kasaantunut muutaman uraohjuksen käyttämättömät hellyydet ja sen kaipuu ja arvostaminen.
        Ei romantiikka ole todellakaan lahjoja ja suorittamista, mutta esimerkiksi minun kohdallani, kävelyttämiseni ulkoilmassa on sekä romanttista, lähtemistä että sen tosiasian huomioimista että olen ihan liikaa paikallani ja sisällä työni ja opiskeluni takia.Ja minusta olisi romanttista lähteä yhdessä kävelylle. Se, että arjen kiireen jakaa sillä että mies joskus kokkaa valmiin aterian kun minulla on pitempi päivä, on minusta romanttista, osoittaa arvostusta ja välittämistä, kerrassaan ihanaa ja vastalahjaksi saa paljon hellyyttä ja arvostusta ja pirteän kumppanin joka jaksaa vaikka sitten viedä ne roskat :D
        Pieniä asioita joilla on suuri merkitys. Kosketus ohimennen, tekstiviesti kiireen keskellä, kyllä te tiedätte...
        Nyt vain odottelen törmääväni siihen joka haluaa ylläpitää romantiikkaa minun kanssani :D


    • Omat valinnat

      Kandee tutkiskella itseään, mies valintojaan ja katsoa elämäänsä taakse päin, eikä hakata päätänsä seinään toistamalla samoja virheitä uudelleen ja uudelleen. Jokainen valitsee itse omat kumppaninsa ja on vastuussa itsestään. Ei kaikki miehet oo pettäjiä ja hakkaajia, vastaavasti kaikki naiset eu oo hutsuja ja kullankaivajia.

      • pppppk

        Miksi hellyys ja romantiikka ovat naiselle niin vaikeita.

        MItä se romantiikka ja hellyys kenellekin tarkoittaa.

        Itsestä tuntuu, että vaimolle on ylivoimaista ottaa vastaan romantiikkaa ja miehen vaatteet päällä antamaa hellyyttä.Tiedä häntä, kokeeko että hellyyden osoitukset vaatteet päällä ja romantiikka ovat vonkaamista. Romanttisten hetkien järjestämisen yrittämisen olen lopettanut 5 vuotta sitten, kun on naiselle aina liian stressaavaa ottaa sitä vastaan.

        No kyllähän hellyys ja romantiikka ovat osa soidinmenoja, mutta ei taas miehisestä näkövinkkelistä vonkaamista vaan sitä erotiikkaa,

        Hellyyskohtaukset eivät kohtaa. Monet kerrat seksuaalialoitteet on tyylikkäästi väistelty tyyliin, että halitaan vain ja ollaan lähekkäin.


      • hömelötär
        pppppk kirjoitti:

        Miksi hellyys ja romantiikka ovat naiselle niin vaikeita.

        MItä se romantiikka ja hellyys kenellekin tarkoittaa.

        Itsestä tuntuu, että vaimolle on ylivoimaista ottaa vastaan romantiikkaa ja miehen vaatteet päällä antamaa hellyyttä.Tiedä häntä, kokeeko että hellyyden osoitukset vaatteet päällä ja romantiikka ovat vonkaamista. Romanttisten hetkien järjestämisen yrittämisen olen lopettanut 5 vuotta sitten, kun on naiselle aina liian stressaavaa ottaa sitä vastaan.

        No kyllähän hellyys ja romantiikka ovat osa soidinmenoja, mutta ei taas miehisestä näkövinkkelistä vonkaamista vaan sitä erotiikkaa,

        Hellyyskohtaukset eivät kohtaa. Monet kerrat seksuaalialoitteet on tyylikkäästi väistelty tyyliin, että halitaan vain ja ollaan lähekkäin.

        Naiset ovat kovia suorittamaan nykyaikana, ehkä se menee siihen piikkiin. En tiedä kun kuulun niihin jotka ottaisivat tuollaisen lähestymisen ilomielin vastaan.

        Se johonkin vai ei, ei ole tärkeää silloin kun molemmilla on hyvä olla. Se on tullut selväksi näissä keskusteluissa että helyyttä osoittavia miehiä on olemassa.
        Kuten myös naisia jotka eivät siitä niin piittaa.

        Itse olen ihminen joka halaisi ja suukottaisi monta kertaa päivässä. Pieni kosketus ohimennen arjen askareissa kertoo välittämisestä.
        Viesti toiselle kiireen keskelle antaa voimia jatkaa. Rauhallinen ilta toisen kainalossa tai yhdessä tehden on siellä haaveissa.

        Olen päättänyt pitää sinisilmäisen uskoni hyvään parisuhteeseen ja hellyyteen. Se, että ne ovat minut ohittaneet, ei saa minua katkeroittaa, koska silloin elämästä tulee raskasta ja synkkää.

        Toivon että sinäkin löydät tien osoittaa hellyyttä niin että vaimosi osaa sitä myös arvostaa. Että teillä olisi hyvä yhdessä. Lämmintä kesää sinnekin. :D


    • yx jellona

      Hömelötär! Minä olisin juuri sellainen mies. Kumpa löytäisin kaltaisesi naisen...

      • hömelötär

        ja oikeasti leijonakinko vielä :D? Leijona toisen murinan ymmärtää :D
        Sinä siellä ja minä täällä. Kyllä löydät olen varma. Kun positiivisesti suhtaudumme tähän tavoitteeseen niin löydämme puolikkaamme.
        Ystävän seinältä viisaus

        Jos , sinulla on joku jota voit rakastaa, ÄLÄ PETÄ.
        Jos, sinulla on joku jota voit halata, HALAA TIUKASTI.
        Jos, sinulla on joku johon voit luottaa, LUOTA KOKO SYDÄMESTÄ.
        Jos, sinulla on joku josta et halua päästää irti, ÄLÄ IRROTA OTETTA.
        Jos, sinulla on joku jota vihaat, ÄLÄ ANNA SEN PILATA ELÄMÄÄSI.


    • Arvoisa Hömelötär!
      Kyllä romanttisia miehiä on vielä olemassa jossakin, niitä on vain vaikea löytää, koska miehen kaveriporukka ei saa tietää että äijä on romanttinen, sillä sehän on lällyä jä epä-äijämäistä! Tulee vielä sanomista!Ei, ei ei! Miehen täytyy olla salaa romanttinen jos meinaa olla romanttinen, siis sellanen kaappiromantikko. Jotkut naiset voivat saada ankarasti kaivamalla miehestä esiin romantikon. Harvalla meistä miehistä se tulee luonnostaan esiin ja spontaanisti. Sinun pitää yrittää ymmärtää miestä: miehelle romantiikka on monesti(kkin) kauhistus. Jonniinjoutavaa akkojen höpötystä! Habatusta! Jos naiselle on romanttista kynttiläillallinen kahdelle, niin vastaava asia on miehelle lätkämatsi kavereiden kanssa jäähallilla. Mutta sie, jatka sitä romanttisen miehen etsimistä kunnes löydät, äläkä tyydy kompromissiin!

      • hömelötär

        Olen käynyt katsomassa luolamiehen-kahdesti ja vetes silmissä nauranut, mutta sielu suurena tunnustanut nuo erot mitä meissä naisissa ja miehissä on. Myös tuo keskinäinen kommunikointi. Ja kuulun itse näihin hyvä jätkä naisiin mutta iän myötä on sisäinen kuningattareni alkanut nostaa päätään ja kuiskannut ettei minun aina tarvitse jäädä ilman pientä kosketustani tai vaikka niiltä kavereilta salaa lähetettyä viestiäni. En pyydä paljon, en roiku pultussa kiinni. Mutta tahdon oikean tunteen ja vakaan sydämen.
        Luulin jo moisen ihmeen löytäneeni, mutta ei vaiskaa...huti meni :D Mutta tällä kertaa osasin ajoissa kertoa, että haluan enemmän. Tylsää, vanhanaikaista, mutta tahdon pikisen-hikisen pukumies sekoitukseni. Ikioman rintsin jolle minä riitän. Paljon pyydetty, mutta näillä mennään :D


      • niinpä ;)

        Juu, mutta on se onni että rollingthunderin kaltaisia lätkäfanaatikkoja on niin paljon jotka suu vaahdossa jauhavat suomen lätkävoitosta itsestäänselvyytenä ja sitten KUN suomi ei voita, niin tapellaan grillijossa.
        Mutta minun kannaltani se on todella hyvä asia, minunlaisia romantikkoja ei ole liiaksi, ja meidät naiset huomaavat kyllä silloin kun me ei olla homostelemassa muiden urpojen kanssa jääkiekkopaidat päällä.


    • pkeckman2

      Omasta puolestani voin kertoa, että olin ensirakkaudessani suhteessa tyttöön mielestäni romanttinen ja hellä, mutta hän petti ja jätti ja sydämeni murtui. Ja sen jälkeen en ole oikein uskaltanut muita ihmissuhteita vakavasti aloittaa. Muutamia yrityksiä on ollut. Yksi kaatui siihen, että ensirakkauden kuoltua luulin, että en kelpaa kenellekkään ja yritin tyytyä tapaukseen, johon en mitenkään ollut edes ihastunut ja rakastunut. Tunnustan: pidin naista tyhmyydessäni vähän aikaa pelkästään seksuaalisten tarpeitteni tyydyttäjänä. Pistin vähän niinkuin vahingon kiertämään.

      Naiset ovat jopa osoittaneet olevansa minusta kiinnostuneita, mutta ei: en ole uskaltanut aloittaakaan mitään. Tunnustan tämänkin: olen ollut ja olen pelkuri. Ja sitä enemmän olen pelännyt mitä ihastuneempi olen ollut.

      Vuodet ovat vierineet yllättävän äkkiä ja olen jo ihan ikäloppu naurettavan vanha: 49 v! Siinä se elämä meni, ilman parisuhdetta.

      Säästäkää, please, sydämenne sydänsuruilta rakkaudesta haaveilevat. Se lienee vaikeaa, sillä onhan tietysti todennäköisempää, että romanttiset tytöt joutuvat ensimmäiseksi kosketuksiin aktiivisten seikkailijoiden ja kukasta kukkaan lentävien kanssa ja herkän pojan pokaa joku seikkailunhaluinen kevytkenkäinen nainen. Kannattaa olla varovainen. Itse en osanut sitä aikoinaan olla.

      Se nyt ei ehkä tälle palstalle kuulu, mutta minusta kehittyi mielenterveysongelmainen ja nyt olen sairaseläkkeellä eli arvoni ihmissuhdemarkkinoilla on nolla ellei negatiivinen. Mutta silti, uskokaa tai älkää: jopa minä, yhä, jaksan silti haaveilla. Jos sitten vaikka vanhainkodissa.

      • Hömelötär

        Hei te kaikki ihanat kannustajani.

        Nyt se sitten tapahtui. Kävin kahvilla tuntemattoman kanssa joka muuttui tutummaksi illan myötä. Juttelimme ja juttelimme, sitten ajelimme rantatietä ruuhkassa, välillä käsi kättä hipaisten. Sitten kävelimme illan alkaessa käsi kädessä pitkin katuja ja juttelimme. Lopuksi halasimme jasovimme tapaavamme uudelleen.

        Hän ei ole maailman kaunein mies, ei hyväpalkkaisin mutta hän käveli kanssani tasatahtia käsikädessä, kuunteli ja kommentoi, kertoi itsestään ja hyväksyi minut juuri tällaisena.

        Aika vasta kertoo tuleeko tästä yhtään mitään. Mutta yrittämättä se ei ainakaan selviä.


      • Daddy Cool
        Hömelötär kirjoitti:

        Hei te kaikki ihanat kannustajani.

        Nyt se sitten tapahtui. Kävin kahvilla tuntemattoman kanssa joka muuttui tutummaksi illan myötä. Juttelimme ja juttelimme, sitten ajelimme rantatietä ruuhkassa, välillä käsi kättä hipaisten. Sitten kävelimme illan alkaessa käsi kädessä pitkin katuja ja juttelimme. Lopuksi halasimme jasovimme tapaavamme uudelleen.

        Hän ei ole maailman kaunein mies, ei hyväpalkkaisin mutta hän käveli kanssani tasatahtia käsikädessä, kuunteli ja kommentoi, kertoi itsestään ja hyväksyi minut juuri tällaisena.

        Aika vasta kertoo tuleeko tästä yhtään mitään. Mutta yrittämättä se ei ainakaan selviä.

        Onnea! Toivon, että tästä miehestä löytyy se romanttinen puolikin.


      • Hömelötär
        Daddy Cool kirjoitti:

        Onnea! Toivon, että tästä miehestä löytyy se romanttinen puolikin.

        Alku on lupaava :D katsotaan mitä päivitän teille kuukauden kuluttua. Mutta nyt en tyydy muuhun kuin romanttiseen mieheen
        .
        Mutta nyt on ihana nukahtaa jutusteluun puhelimessa tai viestiin jossa on monta pientä hellää ajatusta. Tai herätessään löytää huomenen toivotus ruusuviestistä.

        Pieniä, suuria asioita. Ensi viikonloppuna on suunnitteilla yhteinen iltakävely, käsikädessä tietenkin ja hieman nuotiolla oloa ja toisen läsnäolosta nauttien.

        Joten älkää menettäkö uskoa. Ja jos myöhemmin palajan maristen, että metsään meni. Niin suunta on ainakin parempi, jos ei mitään uskalla ei mitään saakkaan.

        Oikein hyvää kesää jälleen kerran toivottaen.


    • romantiikka kaipaava

      Tiedän miltä sinusta tuntuu. Itse olen sellainen nainen joka haluaa antaa läheisyyttä ja helyyttä , romantiikka omalle miehelle... mutta ..mutta. kun yritän niin antaa läheisyyttäni esm. hellän kosketuksen tai kosketus käteen,pikku taputus pepulle niin saan vastauksen että älä lääpi, ja sitten kun haluan halata.suudella niin hän sanoo vaan että ei, läheisyys hänelle on todella vaikeata, jos istun hänen viereen sohvalle ihan lähelle niin sano taas että siirry, mene sinnepäin ei tartte olla niin lähellä. haluan olla hänen lähellä ja näyttää rakkauden osoituksen hänelle mutta ei kelpaa, ja tämä sattuu todella paljon mun sydämeen.Rakkauden osoitus hänen puolesta on todella vaisu vaikka olen yrittänyt ja kerrtonyt hänelle kuinka tärkeää nämä asiat ovat minulle ja parisuhteelle. minä 37v ja hän 35v. Miten saan hänet ymmärtämään mitä minä tarvitsen?

      • Hömelötär

        Olipa surullista ja ah, niin muistoja tuovaa tekstiä. Oma mieheni ei koskaan oppinut hellyyttä kanssani ja nyt hän osoittaa rakkauttaan uudelle kumppanilleen juuri niillä keinoilla joita minä häneltä pyysin. Joten en osaa sinua neuvoa.
        Mutta voin kertoa että on ihanaa saada vastakaikua omalle hellyyden kaipuulleen. Saa silittää kaikessa rauhassa poskea, koskettaa ja halata, suukotella kun mieleen tulee.
        Sielu on rikki ja epäluuloinen, mutta orastava onni itää sinnikkäästi.
        Aamulla saatu hellyttelyviesti, suukko kaupan ruuhkaisassa jonossa, hellä hipaisu arjen askareissa on todella pelon voittamisen arvoista.

        Toivon että miehesi oppii ymmärtämään että hellyys on voimavarasi. Kaikkea hyvää ja paljon hellyyttä elämääsi toivoen.
        P.s. meillä on samansuhtainen ikäero joten ei se siitäkään johdu.


      • Mies

        Uskomatonta! Miten ihmeessä olette ikinä edes alkaneet seurustella tuollaisten miesten kanssa?


      • halipula3

        Olen samanlainen kanssasi!

        Olen parisuhteessa itseni ikäisen miehen kanssa.
        Olemme seurustelleet nyt 5 vuotta.
        4 vuotta ensin, erosimme (vuosi erossa) ja nyt taas jatkamme.
        ENKÄ TAHDO PÄÄSTÄÄ IRTI ENÄÄ KOSKAAN!
        Ero oli virhe, mutta onneksi sain hänet takaisin.

        Mieheni on muuten juuri sellainen, kuin tahdonkin. Luonteeltaan samanlainen, kuin minäkin. Rauhallinen, hauska, iloinen. Meillä on hauskaa yhdessä.
        Mutta minä kaipaisin huomiota, tahtosin miehen ottavan joskus kainaloon ja järjestävän jotain yllätyksiä joskus, niin kuin minäkin hänelle usein teen.
        Yleensä teen hänelle aamupalankin valmiiksi, itse herään tuntia ennen mieheni herätyskellon soittoa. Minulla on kova halu miellyttää muita.
        Ajattelen aina ensin muita, kuin itseäni. Minulle on tärkeää, että saan muut iloiseksi. Onhan se hyvä puoli, mutta on siinä varmasti haittaakin, monesti tulee unohdettua omat tarpeet ja halut. Ystäväni ovat usein sanoneet, että muista ajatella itseäsikin.
        Aiemmin erosimme juuri tämän takia; olisin tahtonut enemmän huomiota ja yllätyksiä ja itse niitä aina hänelle järjestin, mutta koskaan en takaisin mitään saanut. Rupesi ärsyttämään ja tahdoin erota. Mutta vuoden erossa ollessa ymmärsin, etten muita halunnut. Ennen, kuin palasimme yhteen ajattelin, että en kai sitä hellyyttä ja yllätyksiä sitten tarvitse, jos muuten suhde toimii?
        Onnistuuko tämä pidemmän päälle?


    • M30v

      Minua ei miehenä kiinnosta antaa naiselle hellyyttä jos hän ei vastavuoroisesti halua antaa minullekin hellyyttä.

      Miksi naiset vaaditte kaikkea mutta ette koskaan halua antaa miehelle samaa?

    • hömelötär

      Annanpas ja olen saanut siitä nyt myös positiivista palautetta. Mieheni on otettu siitä miten haluan häntä huomioida. Tämä on nyt kyllä niin ihanaa.

    • pupusöpö81

      Minä olen meidän perheessä se joka halii ja hellii. Mieheni tyyliin silloin kun muistaa n.kerran kuussa. On raskasta aina olla se joka teke aloitteen. Tuntuisi ihanalta jos miehenikin antaisi läheisyyttä mutta ei niin ei. Kuinka kauan tälläistä jaksaa tuntuu kuin yksin pitäisi yllä tätä suhdetta. Kaipaan niin kovin toisen kosketusta, läheisyyttä ja kiihottaavaa hymyä. En yhtään ihmettele jos jotkut ratkahtaa pettämiseen ja hakevat muualta kaipaamansa läheisyyttä. Minä en siihen pysty vaikka joskus käy mielessä. Rakastan kuitenkin vielä miestäni.

      • Hömelötär

        Muistan hyvin tuon raskauden kun kosketuksen kaipuu oli hirveä. 11 vuotta meni jotenkin, sitten mies lähti toisen naisen matkaan.

        Minut löysi onneksi maailman hellin ja ihanin mies. Joka hellii, suutelee ja koskettaa. Arvostaa ja rakastaa. On aivan ihana olla kun voi koskea toista vapaasti tietäen että toinen tykkää ja hellii takaisin.

        Vaikka välimatkaa on ja talvella tulee pitkiä eroja niin luottavaisesti katson tulevaisuuteen. On helppo hymyillä kun tietää, että toinen on siellä jossain hellät ajatukset minuun käännettynä. Teot ovat ehkä pieniä, mutta minulle niin arvokkaita. Yhdessä saamme jatkaa tätä taivallusta. Toivon että sinäkin saat hellyyttä elämääsi. Siitä saa niin paljon voimaa jaksaa.


      • Halipula3

        Kuulostaa tutulta!
        Aivan, kuin itsekin pitäsin suhdetta yksin yllä.


    • 19+20

      Hellisin niin paljon kuin tyttö ikinä toivoisi jos joku tyttö osoittas kiinnostusta.

    • kokemusta on

      Olen elänyt tuollaisen miehen kanssa 5 vuotta ja onneksi laitoin hänet hetki sitten kävelemään!
      Syömässä ei ikinä voitu käydä koska kaikella rahalla piti ostaa kaljaa ja tupakkaa.
      Silloin vain halattiin ja pidettiin hyvästä kun alkoi tehdä piparia mieli ja lopulta
      väistelin miehen kosketusta sillä se tarkoitti vain yhtä asiaa.
      Minuun ei panostettu penniäkään koska kaikki ylimääräinen raha piti laittaa kaljaan.
      Minä sain kyllä maksaa kaikki kodin kulut, ostaa kodinkoneet ja muuta eikä siitä tullut kuin kauhea tappelu jos pyysin joskus häntä osallistumaan johonkin..
      Jätä sellainen mies jos olet vaivoiksesi sellaisen ottanut.
      Satutat vain itseäsi tuollaisen lusmun kanssa!

      • Halipula3

        Ihan oikein olet tehny!


    • Bar-Gentlemenscave

      Baareistahan noita helliä miehiä löytyy!
      Lenkillä ei kannata miestä pysäyttää, vaikka näyttäis ihan puhtaalta sinkulta se voi olla naimisissa oleva raiskaaja!

    • mies32

      Siis taas koko miehet yleistävä aloitus tehty yhden miehen kokemuksen pohjalta ja kesken keskustelun sitten löytyikin uusi mies, joka osoitti koko aloitusitkun naurettavaksi.
      Miettisitte ihmiset vähän miltä kokemuspohjalta lähdette yleistämään toista sukupuolta kokonaan.

    • mies80.

      Jännä juttu, että että muistelen jo koulun terveys tiedossa olis väitetty, että naisille olis tärkeintä hellyys etc... Oma kokemus naisista, ei nyt niin laaja otos mutta kuitenkin että lähes kaikilta tullu kommenttia, että loppu se pehmoilu ja pane kovempaa. Eli ei mitään ranskalaiserotiikka-tyylistä rakastelua, vaan saksalaispornoleffatyylistä nussimista on se mitä kaivataan. Ja minä olen se joka jää kaipaamaan jonkin sortin hellyyttä.

      • mies32

        Samaa mietä panemisesta, mutta kyllähän naiset hellyyttä kaipaavat ennen ja jälkeen seksin ja muutekin, ihan arjessa. Tosin en ole niitä Suomelle niin tyypillisiä rekkalesbon näköisiä naisia ikinä päässyt kokeilemaan.
        Sillä ranskalaiserotiikalla panon voi alottaa, mutta ei sitä ikinä pitkään voi jatkaa kun nainen alkaa naimaan kuin kani.


    • Hömelötär

      Ei se minun aloitus perustunut yhteen kokemukseen. Mutta onneksi loppu oli onnellinen ja löytyi se hellä mies. Ei pelkää koskettaa eikä tulla kosketetuksi, seksi ei ole pääasia, mutta erittäin hyvää ja hellää tarvittaessa kanimeininkiäkin :D
      En yleistä että kaikki miehet ovat epäromanttisia, minun kohdalle niitä vain sattui. Enhän osaisi edes kaivata muuta jos en tietäisi että myös paremmin voisi olla.
      Mutta nyt haluan kertoa niille jotka vielä elävät alisteisessa suhteessa, oli sitten mies tai nainen, jos puhe ja teot eivät auta parantamaan suhdetta niin ehkä se oikea onkin joku muu.
      Minulla on ollut onni kohdata tasa-arvoinen, rakastava ja kunnioittava mies. Saan mennä syliin aina kun siltä tuntuu ja nukahtaa turvalliseen kainaloon. Suukotella julkisesti tai salaa ja arjen askareet tehdään yhdessä sen kummemmin niistä sopimatta. Arki pyörii ja on hyvä ja kevyt olla. Painonikin lähti laskuun kun ei koko ajan ahdista.
      Hyvää parisuhdetta kaikille toivoen

      • Daddy Cool

        Olen onnellinen puolestasi :) Tulen perässä, kunhan olen ensin kunnolla toipunut erostani ja valmis kohtaamaan romanttisen naiseni, joka odotta jossain romanttista miestään.


      • hömelötär
        Daddy Cool kirjoitti:

        Olen onnellinen puolestasi :) Tulen perässä, kunhan olen ensin kunnolla toipunut erostani ja valmis kohtaamaan romanttisen naiseni, joka odotta jossain romanttista miestään.

        Hienoa :D
        Oikein mukavaa ja elämyksellistä syksyä sinulle. Se on hassua kuinka maailmakin näyttää värikkäämmältä ja löytyy uusia asioita joiden olemassaoloa ei ole huomannut kun ei koko ajan ahdista.
        Anna itsellesi aikaa ja kun hetki on oikea ja säröt liimautuneet niin olen varma että löydät sen oman hellyyden täyttämän kumppanisi.
        Illan tummetessa sytytän kynttilät ja nautin tähtitaivaan katsomisesta. Välimatkasta huolimatta katsomme samaa aurinko, kuuta ja tähtiä.
        Viikonlopuksi vamistan jotain herkkua jota molemmat voimme nauttia koska minusta on ihana tehdä hänelle jotain pientä.
        Tänään on perjantai ja näen rakkaani, pääsen syliin jossa on hyvä olla.
        Eheyttävää syksyä.


    • resinalla_perässä

      Onnea ja nauti häpeämättömästi onnestasi, onnellistuttajastasi!

    • TimppaTT

      Olisko siks ku koulussa opetetaan puukäsitöitä eikä puupäätöitä? (=hömöt lääppimiset)

    • tähdet kehiin

      Pistäppä kuule astrologiaa mukaan. Monelta on kysytty uskotko horoskooppehin ja sillä kysymyksellä tarkotetaan nimenomaan merkkien välistä sopivuutta ja merkille ominaista luonnetta, ei sitä mitä apu lehden päivän horoskooppi sanoo. Minä olen kyllä huomannut monessa ihmisessä juuri nämä merkkikohtaiset luonne erot. Suosittelen yrittämään kaurista joka sanoo minä rakastan sinua elein tosin jos taas haluat kuulla sen sanoina niin sillon unohda kauris koska kauris sanoo sen harvoin ääneen.

      • hömelötär

        :D :D No Kaurishan se mies on joka sanoo ja näyttää rakastavansa. Ihanaa kun viikonloppuna nähdessämme yhdessä sytytämme kynttilöitä ja nautimme elämän pienistä, isoista, asioista yhdessä.

        Hyvää syksyä kaikille


      • Daddy Cool
        hömelötär kirjoitti:

        :D :D No Kaurishan se mies on joka sanoo ja näyttää rakastavansa. Ihanaa kun viikonloppuna nähdessämme yhdessä sytytämme kynttilöitä ja nautimme elämän pienistä, isoista, asioista yhdessä.

        Hyvää syksyä kaikille

        Siis sulla on somanttinen karvajalka siellä kynttilöitä sytyttelemässä :D Sorry, mutta horoskoopit on mulle punainen vaate, enkä ole härkä :p


    • Panomiehet

      eivät osa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe