Miehellä oli suhde, jonka sanoo olevan nyt ihan pelkästään kaveripohjalla. Tämä vaimoihminen on tietoinen perheemme asioista miehen kautta ja nyt hän on ilmaantunut uimahalliin samaan aikaan kuin minä, jos useamman kerran. Meillä on pieniä lapsia, ja olen saanut järjestettyä omaa aikaa, käyn uimassa ja kuntosalilla aina samaan aikaan jo pari vuotta.
En todellakaan tajua, miksi hän haluaa näyttäytyä minulle. Onko hän vain niin röyhkeä.
Olen ollut, kuin en näkisikään häntä, mutta tuijotus tuntuu ja häiritsee tosi paljon.
Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?
En haluaisi lopettaa harrastustani, mutta tilanne yököttää minua. Jos on ukon vienyt, ei tarvitse viedä jopa harrastustani. Toki voin vaihtaa kuntoiluaikani, mutta pianhan hän sen selville saa, joten se ei ole mielestäni ratkaisu. Jos hän haluaa näyttää omaa hyvää kroppaansa, ja saada mielipahaa, ei onnistunut. , Toki kauneus on katsojan (miehen ja itsensä) silmissä.
Miehen kakkonen ilmaantunut elämääni
19
237
Vastaukset
- 77777777777777777777
Viisainta olisi nostaa leuka pystyyn ja yrittää olla välittämättä tuollaisen röyhkimyksen kiusaamisesta.
Itseä kyllä tuollainen kyrsisi sen verran, että kysyisin mikä sen ongelma on ja
miksi tuijottaa. En ymmärrä tollasta toimintaa, ehkä se vaan haluaa latistaa sun itsetuntos ja aiheuttaa riitaa sinun ja miehes välille.
Mistä noista tietää, ei ne ihan normaaleja ihmisiä ole. - kiusaajia nuo
Ikäviä ilmaantumisia on tullut kohdalle, itse sain osakseni nettihäiriköintiä, puhelinsoittoja, uhkailuja. Ihmetyttää, että minkälaiset ihmiset noin toimivat, mikä on vinksauttanut heidän mielenterveytensä noin vinoon? Joku oma traumahan sellaisessa käytöksessä on oltava pohjalla.
- kiusaajiapa vain.
SAma täällä,Sähköpostia pukkasi. Kerran ilmestyi uimaan samaanaikaan. Yritin olla kuin häntä ei olisikaan, sen kerran jälkeen muutin uintiaikojani.
Sai harrastukseni ja mieheni.
- kohtalotoveri!
Sinun pitää puhua miehesi kanssa, että hänen on laitettava "ystävänsä" ruotuun. Mikäli tuo nainen on kateellinen ja katkera sinulle niin voisi silti antaa sinun olla rauhassa harrastusten parissa. Mikäli ei onnistu niin sanot miehellesi, että tämän naisen kanssa ei olla enää edes hyvän päivän tuttuja eikä hänen edes pidä tietää tiedän perheen asioista. Minusta vaan tuntuu että tämä suhde on jatkunut tiettämättäsi jo pitemmän aikaan. Molemmat kun kysyt puhuvat samalla tavalla. Itse ole eroamassa ja lähes samasta syystä, mutta onneksi ei miehen ystävätär sentään ole vainonnut minua joka paikkaan eli olen saanut olla rauhassa. Mieheni ystävätär joksi tätä naista kutsuu ovat kuulemma vain ystäviä ei muuta. kuitenkaan tämä nainen ei ole koskaan käynyt meillä kylässä tai soittanut silloin kun olen paikalla. koskaan ei olla tavattu silloin kun minä olen paikalla eikä edes menty syömään samaan aikaan. Mies lupasi lopettaa suhteen vajaa vuosi sitten kun jäivät kiinni ja nyt paljastui että suhde jatkuu edelleen, joten mitä me sinisilmäiset naiset saamme palkaksi muuta kuin sen että hyväuskoisuuttamme käytetään hyväksi.
- tosiäijä
NO eihän kakkosten kanssa jatketa millään ystävyyspojalla. Minusta ainoa järkevä lähestymistapa on, että kaikki välit katkotaan joko ykköseen tai kakkoseen. Ei mitään välimalleja.
Ja itse kyllä laittaisin nyrkit heilumaan. Mutta minä olenkin mies, me ratkotaan näitä omistusasioita vähän suoraviivaisemmin...- vihreät silmät
Ihan niin, ei kai nyrkeillä voita mitään, mutta sitä voi ajatella että nämä kakkos oliot eivät ole koskaan saaneet oppia minkäänlaisia moraali sääntöjä, pukkaa se altaaseen seuraavan kerran kun ilmestyy liian lähelle uimahallissa, ja kysy jos riittää vain se mihen varjostaminen, ja sano että sinä et tarvitse mitään kyttääjää vierellesi . Mutta älä ihmeessä muuta aikojasi tämän naisen vuoksi, silloinhan hän on vetänyt taas pidemmän tikun. Ole ylpeä itsestäsi ja siitä mikä olet, ja anna sen keikistellä siellä, saattaa olla että se alkaa kaveeraamaan jonkun toisenkin äijän kanssa, ne on nääs sellaisia, rakastavat sekaantumista toisten elämään. Ja ana miehesi ymmärtää että teidän perheeseen ei kaivata tälläisiä kyylääjiä kummankaan vierelle.
- KkKkKkKn
ap
Älä välitä sen kakkosen esityksistä, sellaisia ne ovat tunkeilevia, itseään täynnä ja kumma kyllä pienillä eväillä matkassa. Laita vaihtoehto sille miehellesi, kysy jos hänellä on niin paljon omaa aikaa että sitä riittää tälle naikkosellekkin, ja jos sitä on niin lisää sinäkin omaa aikaasi, että näitä typeriä naikkosia aina riittää joka puolelle, ja muka kavereita ollaan olevinaan, kavereita tuodaan kotiin ja esitellään vaimolle ja niistä tulee yhteisiä, mutta kakkosia salaillaan ja he ovat siihen niin tyytyväisiä, kun eivät kykene muuhun kun olemaan aina jonkun tiellä, kyyläämässä jos onnistuisi. - Mitäpä jos
Mitäpä jos alat kaveeraamaan sen vaimoihmisen, eli miehesi kakkosen aviomiehen kanssa? Hänhän ei oletettavasti tiedä mitä peliä rouvansa pelaa... Taitaa vaimokkeen puntti alkaa tutista, kun ei tiedä mitä sinä hänen miehelleen kerrot.
- rtshxdf+4
No voi herran jestas! Ettei vaan olis kyse vilkkaan mielkikuvituksesi tuotoksista?!
Eikös Suomi ole toistaiseksi vapaa maa ja ihmiset saavat käydä uimahallissa ym omaan tahtiinsa? Oikeastiko meinaat, että ex-kakkonen on jokin "stalkkeri", joka kyttää sinua ja aikataulujasi..? Vai soittaako miehesi hänelle ja kertoo, että nyt on emäntä menossa uimaan, pus kii?!
Eipä tullut pieneen mieleenikään alkaa arvella taannoin, että ex-mieheni nyksä - joka oli hetken aikaa kakkonen ennen eroamme - olisi alkanut käydä kaupassa samaan aikaan minua ahdistellakseen, vaikka tilanne oli tosiaan se, että hänen olemassa olonsa laukaisi eroprosessin. Samalla paikkakunnalla kun ollaan ja suurin piirtein samaan aikaan käydään työssä ym, niin on aika todennäköistä, että muutenkin ollaan liikkeellä samaan aikaan.- röyhkeä ahdistelija
Ei siinä mitään mielikuvitusta tarvita, kun kaksi kertaa viikossa jo muutaman kuukauden ajan täsmälleen samaan aikaan tämä vaimoihminen ilmaantuu paikalle. Kyllä se ihan faktaa on, kysymys on vain siitä, miksi? Onko hän mieleltään sairas, vai vain niin tavattoman röyhkeä ja ilkeä?
Minusta hän ei ole minkään veroinen, jotta jaksaisin ajatella häntä, mutta koko ajan siinä lähettyvillä oleminen alkaa kuvottamaan, ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja vielä pesu- ja saunatiloissakin, vähän liikaa. - ?
röyhkeä ahdistelija kirjoitti:
Ei siinä mitään mielikuvitusta tarvita, kun kaksi kertaa viikossa jo muutaman kuukauden ajan täsmälleen samaan aikaan tämä vaimoihminen ilmaantuu paikalle. Kyllä se ihan faktaa on, kysymys on vain siitä, miksi? Onko hän mieleltään sairas, vai vain niin tavattoman röyhkeä ja ilkeä?
Minusta hän ei ole minkään veroinen, jotta jaksaisin ajatella häntä, mutta koko ajan siinä lähettyvillä oleminen alkaa kuvottamaan, ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja vielä pesu- ja saunatiloissakin, vähän liikaa.No mutta mistä se tietää sun aikataulut ja harrastukset?
- rtshxdf+4
? kirjoitti:
No mutta mistä se tietää sun aikataulut ja harrastukset?
Sitä minäkin ihmettelen! Tiedottaako mies ex-kakkoselleen vaimon liikkeet vai mikä on homman nimi? No, jotain hyvääkin: jos ovat uimassa yhtaikaa, niin ei voi ainakaan paneskella samaan aikaan aloittajan miehen kanssa, vai mitä..?
Entäs jos tämä "vaimoihminen" kokee asian samoin - että aloittaja käy hänen kiusallaan uimassa samaan aikaan?
No, helppoa kuin heinän teko, aloittaja hyvä: muuta vähäsen aikataulua ja seuraa, muuttaako ex-kakkonenkin. Jos näin käy, otat miehesi kanssa asian puheeksi eli että kertooko nykyiselle "kaverilleen" kaikki perheenne asiat sinun harrastuksistasikin... Kyllähän mies "kaverilleen" voi kauniisti sanoa, että vaimoa hivenen häiritsee samat aikataulut, joten voisiko "kaveri" muuttaa omiaan...
- yksentinenkakkonen
On sulla aika vilkas mielikuvitus! Jos pienessä paikassa asutte ja elämäntilanteenne on sama, niin ehkä hänelläkin on sitä omaa aikaa. Varmasti ei vakoile sua. Jos oletetaan, että vakoilisi, niin mistä tietäisi sun menot? Miehesi kertomusten perusteella, eikö niin?
Mulle kävi muutaman kerran niin, että satuin silloisen salarakkaani vaimon kanssa samaan jumppaan. Se oli todella sattumaa. Eipä tullut mulle mieleenkään, että vaimo olisi kuvitellut mun häntä jotenkin vainoavan. Musta tilanne oli kiusallinen ja vaihdoin ryhmää.
Sä olet vainoharhainen. Jos tilanne sua vaivaa, niin kysyhän mieheltäsi, vieläkö sua vedättää, ei olekaan katkaissut välejään naiseen. Ole ylpeä itsestäsi, jos oma kroppasi on parempi kuin hänen :).- diana-maria
Kyllä herkkä ihminen vaistoaa kierojen ihmisten touhut, joten äläppäs sanele mitään diagnoosia vaino harhaisuudestasi, jos sinulla ei itselläsi ole kykyä siihen että näet tälläiset asiat niin kaikki eivät ole niin yksinkertaisia. Kyllä kuule ne saa tyydytyksen ollessaan häiritsemässä, ja vielä yrittävät lukea toista jos toinen on perillä suhteen jatkumisesta joten ei tämä kirjoittaja ole mikään vainoharhainen ihminen vaan on nähnyt sen mitä kaikki eivät näe. Tiedän saman kaltaisia tapauksia olevan vaikka ei nyt juuri uimahallissa ja sitten ne kertovat niille tyttö ystävilleen juurta jatkaen miten heidän läsnä olonsa tekee vaimon hermoksi ja varmaan vaimo kiukuttelee miehelle kun tulee kotiin ja näin ollen mies paiskaa oven kiinni ja taas saa kakkonen vierailun jonka on juonisti järjestänyt. Joten näin se menee. Jos sinulla on vähääkään psykoloogista silmää niin näkisit sinäkin sen pelin, mutta diagnooseja näytät osaavan antaa vaikka et koe itse asiaa.Joten ap on älykäs nainen eikä mikään luulharhainen.
- sgsdjndmfn
diana-maria kirjoitti:
Kyllä herkkä ihminen vaistoaa kierojen ihmisten touhut, joten äläppäs sanele mitään diagnoosia vaino harhaisuudestasi, jos sinulla ei itselläsi ole kykyä siihen että näet tälläiset asiat niin kaikki eivät ole niin yksinkertaisia. Kyllä kuule ne saa tyydytyksen ollessaan häiritsemässä, ja vielä yrittävät lukea toista jos toinen on perillä suhteen jatkumisesta joten ei tämä kirjoittaja ole mikään vainoharhainen ihminen vaan on nähnyt sen mitä kaikki eivät näe. Tiedän saman kaltaisia tapauksia olevan vaikka ei nyt juuri uimahallissa ja sitten ne kertovat niille tyttö ystävilleen juurta jatkaen miten heidän läsnä olonsa tekee vaimon hermoksi ja varmaan vaimo kiukuttelee miehelle kun tulee kotiin ja näin ollen mies paiskaa oven kiinni ja taas saa kakkonen vierailun jonka on juonisti järjestänyt. Joten näin se menee. Jos sinulla on vähääkään psykoloogista silmää niin näkisit sinäkin sen pelin, mutta diagnooseja näytät osaavan antaa vaikka et koe itse asiaa.Joten ap on älykäs nainen eikä mikään luulharhainen.
Totta. Sellaisia kakkosia on olemassa. Jotenkin tahtovat vielä sen vaimon iholle. Laittavat kirjeitä, tunkevat seuraan
- kaikkea kanssa
Taidat olla hiukan vainoharhainen. Jos olet pieneltä paikkakunnalta, onko tuo nyt mikään ihme jos uimahalliin sattuu yhtäaikaa menemään. Itsekin olen viikon sisällä törmännyt ex-mieheeni kolme kertaa ihan sattumalta ja tässä kaupungissa on sentään n. 60 000 ihmistä :D. Jos taas olet suuremmalta paikkakunnalta, mikset vaihtelisi uimahallia vuoro viikoin...
- sxth
Miksi noin suuri tarve kiistää asia, vaikket ole itse kokenut samanlaista? Sellaisesta on tehty elokuviakin. Nainen joka syrjättää vaimon ja vielä paikalle päästessään on sairaan mustasukkainen miehen menneisyydestä ja suhteesta joka heillä on ollut. Usein varsinainen kateus ja kiinnostus kohdistuu vaimoon, vaikka mies on saatu ns. kaupanpäälisinä tarpeessa syrjättää varsinainen kohde eli vaimo.
Ehkä mies ei ole kertonut kaikkea entisestä. Siis miksi edes olisi, mutta asia vain vaivaa ja pimeä mielenkiinto palaa. - 8931431
sxth kirjoitti:
Miksi noin suuri tarve kiistää asia, vaikket ole itse kokenut samanlaista? Sellaisesta on tehty elokuviakin. Nainen joka syrjättää vaimon ja vielä paikalle päästessään on sairaan mustasukkainen miehen menneisyydestä ja suhteesta joka heillä on ollut. Usein varsinainen kateus ja kiinnostus kohdistuu vaimoon, vaikka mies on saatu ns. kaupanpäälisinä tarpeessa syrjättää varsinainen kohde eli vaimo.
Ehkä mies ei ole kertonut kaikkea entisestä. Siis miksi edes olisi, mutta asia vain vaivaa ja pimeä mielenkiinto palaa.Mistä entisestä? Aloittajahan on naimisissa miehensä kanssa edelleen? Höh.
- yksvinkki vain
Vaikka kuinka ällöttää niin mene sen naisen luo ja ala jutteleen että mitä sinäkin täällä. jne.
Näyttele nyt hyvä nainen edes yksi kerta ja lässytä tälle kakkoselle. Katso meneekö pasmat sekaisin on tark. kyttäämistä. tai sitten juttelette ja huomaat että olette vaan samaan aikaan samalla paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022