Yhtäkkinen huono olo

wpoideih

Mulla tulee joskus aamuisin ja päivisinkin on tullut ihan yhtäkkiä huono olo ja oksettaa, mutta aina ei oksennus edes tule ja ei mene kauaakaan kun olo menee pois yhtä nopeesti kun on tullutkin.

Tätä on siis jo jatkunut monta kuukautta ja näitä tulee välillä pari viikossa ja välillä menee kauankin ettei ollenkaan.

Jos jollain vaan olisi kokemusta tai yhtään tietoa mistä tämä voisi johtua (ruoka, juoma, liikunta ym.) niin olisi kiva kuulla.

15

8004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska

      Mullekin tuli äsken tosi huono olo ja kakka hätä ja menin vessaan ja tuli löysää paskaa ja olo meni pois 10 minuutin kuluttua...

    • Pahoinvoija

      Harmi, kun tähän ei kukaan ole vastannut. Itse kärsin aamuisin niin pahasta olosta (vuosikausia jo), etten voi edes lähteä kotoa ennen 11:tä. Onneksi etätyöt ovat olemassa. Jos lähden, tulee paniikinomaisia kouristuksia ja tekee esim. bussista mieli jäädä joka pysäkillä oksentamaan. Silti en ole ikinä oksentanut näissä olotiloissa. Paskaa kyllä lentää.

      Nykyään olen huomannut, että jos en mene sontahädän iskiessä heti siitä vapautumaan, niin se muuttuu huonoksi oloksi. Olisi kiva, kun joku osaisi neuvoa! Rennie tms. närästyslääke on yleensä helpottanut hieman.

      • Anonyymi

        Eiköhän nämä oireet ole psyykkisiä , aamuisen huonot olotilaa ja vatsan toiminta joka on häiriintynyt . Ripuloimiseen on tehokkaita lääkkeitä, ja aiihen kummaan oloon saa psykiatrilta vastauksen .äusein paniikki häiriöt ilmenevät juuri näillä jutuilla.
        Muista erään naisen joka tökkäsi ensimmäiseksi joka aamu kun heräsi , mitään muuta ei tullut ulos kun limaa, kun hän sai pienen annoksen masennuslääkettä niin olo tasaantui .hänestä ei näkyy mitenkään minkäänlaisia masennus oireita mutta jälkeenpäin tunnusti että oli ollut sellainen jännisttäjä koko elämänsä .
        Joten vatsa on kehon toiset aivot joka vaikuttaa ihmisen olotiloihin aiheuttamalla vatsa vaivoja usein ripulia . Kantsii mennä lääkäriin ennenkun menee huonommaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä oireet ole psyykkisiä , aamuisen huonot olotilaa ja vatsan toiminta joka on häiriintynyt . Ripuloimiseen on tehokkaita lääkkeitä, ja aiihen kummaan oloon saa psykiatrilta vastauksen .äusein paniikki häiriöt ilmenevät juuri näillä jutuilla.
        Muista erään naisen joka tökkäsi ensimmäiseksi joka aamu kun heräsi , mitään muuta ei tullut ulos kun limaa, kun hän sai pienen annoksen masennuslääkettä niin olo tasaantui .hänestä ei näkyy mitenkään minkäänlaisia masennus oireita mutta jälkeenpäin tunnusti että oli ollut sellainen jännisttäjä koko elämänsä .
        Joten vatsa on kehon toiset aivot joka vaikuttaa ihmisen olotiloihin aiheuttamalla vatsa vaivoja usein ripulia . Kantsii mennä lääkäriin ennenkun menee huonommaksi

        Dianeettes veeen sokerit koholla

        Pitkään jatkunut yhtömittainen tissuttelu siis alkoholin käyttö runsasta

        Liikalihavuus ja dibeettes.


    • esimerkiksi.,.

      pahoinvoiva ..voisi kokeilla ruokasoodaa. Kokeilisit . Ottaisit aamuin illoin teelusikallinen ruokasoodaa lasilliseen vettä sekoittaen. Voisit hankkia apteekista kehon ph- mittaustasi varten lakmus paperia. On sellaisessa litteässä rullassa. Oman kehosi ph- arvo lienee 3-4 paikkeilla. Saatat olla hapan. Normaalisti arvo tulisi olla vähintään 7.

      • Anonyymi

        Ja mikä on hpito loppuelämäksi?


    • Anonyymi

      10 vuotta sitten kysytty - MUTTA. Itellä sama ja syyks on löytyny alhainen verensokeri (huono olo) sekä raudan puute (huimaava olo). Nämä sitten yhdessä pitkittynyt stressi niin tuota. Muita syitä saattaisi olla ahdistus tai raskaus?

      • Anonyymi

        onko sulla diabetes vai muutenko sokerit heittelee?


      • Anonyymi

        Kannattaa illalla ennen nukkumaan menoa ehkä juoda teetä ha yhden paahtoleivän marmeladin kanssa että veren sokerit pysyy normaaleissa lukemissa.
        Raudan puutteeseen on tavallisessa kaupassa nestemäistä ainetta jota otetaan illoin aamuin , en muista sen nimeä mutta pullo oli neliskulmanen eikä pyöreä kuten pullot tavallisesti ovat kilpirauhasen toiminta kannattaa myös tutkia ettei ole siinä vika , monella on niinkin käynyt .


    • Mulla taas yhtäkkiä tänään tuli paska hätä menin vessaan ja no löysää oli siitä joku 3h myöhemmin tuli huono olo (oksettaa) ja vieläkin on huono olo en tiedä miten sen voisi saada pois

    • Anonyymi

      Oisko syytä mennä lääkärin luo. Itse ei kannata lähtee arpoo mikä vaivaa. Monet vakavat sairaudet alkaa pahoinvoinnilla. Syöpä on salakavala alkaa hiljaa hiipien. Kävisin tutkituttamassa niin tietää mistä on kysymys. Voi muuttaa elämänsä asioita sen mukaisesti. Ja ennen kaikkea on rauha itsellä et kysymys ei oo mistään vakavasta

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo ole jo apua saaneet, kun vanhoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo ole jo apua saaneet, kun vanhoja juttuja.

        Ihan niin sitä ei aina huomaa katsoa päivämääriä meitä on monta joille näin tapahtuu


    • Anonyymi

      Jospa kokeilisit muutaman päivän ilman alkoholipitoisia aineita.

    • Anonyymi

      Milloin olet päässyt viimeeksi veeikokeisiin
      En tiedä iköäsi.

      Koekee beeenpaine kolesteooli
      Liikkumattomus, esim.


      Alkoholin liikakäyttö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe