Miehet kieroja valehtelijoita

Että näin

Olen tosiaan sitä mieltä, minkä käsityksen olet palstalta ilmeisesti saanutkin: useimmat miehet valehtelevat jatkuvasti lukuisille naisille. Tai ehkä pitäisi tarkentaa: useimmat sinkkumiehet, sekä useimmat vierasta haluavat varatut miehet valehtelevat jatkuvasti lukuisille naisille.

Sillitrooli.

13

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä luulen, että useat miehet kuvittelevat, että heidän pitää valehdella. Tottakai kaikki ihmiset antavat itsestään hieman siloitellun kuvan ensinäkemällä....tai ainakin harvempi heittää kaikki faktat heti pöytään.
      Minua huolettaa se että mistä voi tietää milloin toinen toinen valehtee, ilman jotain CIA:n mikroliike experttiä. En halua tuhlata hetkeäkään seksistiin/rasistiin, joka esittää mukavaa hyvistä. Mutta onneksi tykkäännyn usein nörteistä.

• Rehellisesti reikää

Muna se on seksistirasistillakin. Ihan samalla lailla rynkyttää kuin joku hippipelle.

Miehen on pakko valehdella, rehellisille ei reikää anneta. Itse sen juuri todistit, pitää salata seksismirasisminsa tai et anna.

• Ulkokuori pettää

"Mutta onneksi tykkäännyn usein nörteistä."

Nörtit juuri ovat pahimpia kaappiseksistejä/rasisteja. Tämän palstan ATM:tkin ovat nörttejä.

• Rinkelilläkin
        Rehellisesti reikää kirjoitti:

Muna se on seksistirasistillakin. Ihan samalla lailla rynkyttää kuin joku hippipelle.

Miehen on pakko valehdella, rehellisille ei reikää anneta. Itse sen juuri todistit, pitää salata seksismirasisminsa tai et anna.

Jos pelkkä reikä kiinnostaa niin ei sun tarvitse mitään seksistiä esittää kun sellainen olet ihan aidosti muutenkin.

• Ulkokuori pettää kirjoitti:

"Mutta onneksi tykkäännyn usein nörteistä."

Nörtit juuri ovat pahimpia kaappiseksistejä/rasisteja. Tämän palstan ATM:tkin ovat nörttejä.

En usko, että suurinosa näistä seksisti paskoista on nörttejä.
        Nörttin määritelmään kuuluu rajatun kiinnostuksen kohteen lisäksi sosiaalinen kömpelyys, joten luulisi nörtin olevan paska valehtelija.

• game_on

Jos koittaisit kaikkiin ehdokkaisiin CIA:n waterboardingia? Ei siinä kauan jaksa valehdella kun siihen joutuu...

• 18

Isokaluisen ei tarvitse valehdella, voi olla aidosti oma ittensä.

• Pojat on poikia????

Onhan noita superhuijareita. jotenkin tuntuu, että tasan ei mene tässäkään asiassa miehen ja naisten puntit. Jos mies jää kiinni huijaamisesta, asenne on lähinnä että : "Aika vesseli oli" tai " Kyllä naiset ovat tyhmiä". Nainen huijarina taas on lähinnä "petollinen lumppu", harvemmalta löytyy sympatiaa, oli sitten lapsuus hänellä millainen tahansa- hyväksikäytöt ja pahoinpitelyt ohitetaan tai ei edes vaivauduta miettimään miltään muulta kantilta. Mies sen sijaan on aina mielenkiintoinen, häntä pitää pohtia ja yrittää ymmärtää.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10551582

• jk

niin ovat

• R.Realisti

Miehet valehtelee kaiken aikaa, totta, mutta naiset kertovat suurimpia valheita...

Vertaa: ''näytät oikeasti hyvältä tuossa mekossa'' >< ''se on sun lapsi''

• ENFP-nainen

Epaito mielistely ei toimi koskaan. Esim. jos sanoo "näytät hyvältä tuossa mekossa", jos sanojen takana ajattelee, että "pitikö sun tuollainen makkarankuori vetää yllesi", ihminen keskimäärin kyllä tajuaa valehtelun. Jos epäaitouden huomaa, ei ole helppo uskoa edes silloin kun toinen on vilpitön.

R.Realistille kysymys: kuinkas monta naista tunnet, jotka ovat tulleet raskaaksi ja mahdollisia isiä on useampia? Aika moista jakaritouhua.... Onko ystäväpiirini niin vastuuntuntoista ja fiksua kun ne muuta ei suunniteltu raskaus on tapahtunut vakavissa pitkissä parisuhteissa?

• ENFP-nainen

En itse ymmärrä mikä järki on valehdella tai esittää jotain mitä ei ole, jos ajatuksena on löytää pitkäaikainen pari. Valetta ja teeskentelyä ei pysty pitämään yllä kuin rajatun ajan, ja sen jälkeen vastapuoli tuntee olonsa luultavasti aika tavalla petyksi tai huijatuksi. Ei kovin hyvä perusta luottamukselle... Joskus voi tietysti käydä, että toinen kuvailee enemmän toivetta millainen itse haluaa olla kuin millainen oikeasti on (ja uskoo itse muuttuvansa). Isot muutokset harvoin kuitenkaan toteutuu ilman omaa päättäväisyyttä ja sitkeyttä, ja tahtoa.

Alkurakastumisen huuma ja sen vaikutukset käytöksessä taas eivät ole teeskentelyä vaan totisinta totta. Ihminen käyttäytyy erilailla kuin vaikka 20v liiton jälkeen, mutta silti toimii aidosti.

On tietysti miehiä (naisia), jotka mielistelevät ja valehtelevat tai tahallisesti antavat väärän kuvan saadakseen vastapuolen seksuaaliseen kanssa käymiseen. Useimmiten sellaiset henkilöt on helppo tunnistaa maneereista ja epäaitoudesta ja hanakkuudesta köydä heti kiinni. Ei siis ole vaikea väistää. En tuomitse, jos kyseessä on kaksi aikuista tasavertaista henkilöä, jotka yhteisestä tahdosta ja avoimin säännöin päätyvät kanssakäymiseen, mutta huijaaminen on aina väärin ja moraalisesti arveluttavaa.

• Mies37

Valehdella ei kannata ja ilman päälle on vaikea rakentaa mitään. Monesti on niin käynyt, että nainen ei usko vaikka kertoo totuuden. On parempi jättää kertomatta ja odottaa parempaa ajankohtaa. Kaikkia asioita ei kannata sanoa suoraan vaan tuoda ne ns. takakautta eteen. Asiat voi kertoa monella tapaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe