Mekko vs Housut!

tytteli23

Olen siis 23 vuotias nainen ja pukeudun vain ja ainoastaan mekkoihin ja hameisiin, housut pistän päälle vain kuntosalille. Oma tyylini on hyvin naisellinen eli pitkät hiukset aina laitettuna, korkkarit ja siisti mekko tai hame. Miesystäväni mielestä näytän hyvälle mutta tuntuu että tyylini on ongelma muille naisille.
Saan kuulla töissä ja ystäväpiirissäni lähes joka päivän jonkin sortin huomautuksen tai nälvimisen tyylistäni, näytän kuulemma pikkutytöltä tai sitten että yritän olla joku barbie.

Mikä vika siinä on että haluaa olla naisellinen? Minultahan se on pois jos kulutan tunnin hiuksia kiharrellessa tai kampausta laittaessa. Ja siis pakko huomauttaa etten mitään tuksu meikkejä ja hiuksia vedä tai pukeudu röyhelöhameisiin.

Itse pidän tyyliäni hyvin klassisena ja kauniina enkä vedä sitä överiksi.
Miksi siis muut naiset ottavat asiakseen kiusata minua siitä koko ajan?

4

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittämätön

      miksi sinä välität siitä? (:

      Jokainen pukeutuu niinkuin haluaa. Naisilla muiden haukkuminen/kiusaaminen johtuu yleensä kateudesta tai siitä ettei hyväksytä erillaisia ihmisiä. Itse en ainakaan välitä siitä mitä muut sanovat. Olen vähän "erikoisempi" tapaus ja kyllä, olen saanut myös kuulla siitä. Mutta itse pidän tyylistäni. Ja "laittaudun" vain itseäni varten enkä muita varten. Ole ylpeä siitä mitä olet!

    • Myös hame

      Itsekin käytän vain hameita ja mekkoja. En tunne oloani hyväksi housuissa. Jatka samaan malliin, olet varmasti ihastuttava leidi. :) Minä ainakin katselen mielummin kauniisti, naisellisesti ja huolitellusti pukeutunutta naista kuin räjähtänyttä. En tarkoita, että jokaisen olisi laittauduttava joka aamu, mutta jos joku niin mielii tehdä, se hänelle suotakoon. Nykyaikana jo pelkkä hameen tai mekon käyttö tavallisena päivänä tuntuu olevan joidenkin ihmisten mielestä liian juhlavaa.

    • mies miettimässä

      Eipä muiden huomauttelusta kannata välittää. Ehkä kuulet moitteina kommentteja jotka kehuvat sinua. Ehkä ongelma on enemmän sinussa kuin ympäristössä.

      Kyllä kaunis näky on aina kivempi kuin "tavallinen" Tuskin laittautumisessa on kenenkään mielestä mitään pahaa, ja onkin todellakin vain että jos joku viittii nähdä vaivaa ja pukeutua kivasti ni hyvähän se vain.

      Ihmiset on eri tyylisiä, tuo on sinun tyyliä. Joku toinen pukeutuu toisella lailla. Voi olla että koet että liian harvat naiset pukeutuu liian harvoin mekkoihin ja haluat tuoda naisellisuutta ja feminiinisyyttä paremmin esiin arkielämiin. Ehkä olet suunnannäyttäjä. Edellämenijä jota muut sitten seuraavat. Jonkun on oltava se eka. Jos se et ole sinä ni sit se on joku muu.

      Mielestäni voit kääntää epäkohdan eduksesi.
      Jos jonkun mielestä näytät pikkutytöltä ja tiedät että olet jo aikuinen nainen ni eikös kommentti tarkoita että olet nuorekas ja näytät nuorelta, siis voisi ajatella että hyvältä.
      Jos joku toteaa että näytät barbielta, ni eikös barbiet ole kumminkin paremman näkösiä kuin naiset keskimäärin ja tuokin olisi näinollen kehu.

      Barbiellahan voi tarkoittaa myös esikuvaa, idolia. Eli voisit kokea että olet hyvä esimerkki nuorille naisille ja sinusta mallia ottamalla pukeutumiseen, voi näyttää paremmalta kuin jollain muulla tyylillä.

    • itsekin hameessa

      Minusta kuulostaa sille että kateudella on osansa noissa kommenteissa, jos oikeasti ovat negatiivisia, eivätkä vain tulkkaudu kiusaamiseksi. Harvempi nainen nykyaikana "uskaltaa" käyttää hameita, ja kun hameita käyttävät naiset näyttävät naisellisille ja kauniille tulee halventavia kommentteja ympäristöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe