Pliis auttakaa!
Kertokaa mikä kappale tai musiikki soi Music televisionin eli MTV:n mainoksessa jossa esitellään tulevia ohjelmia.
Biisi on tosi rennon kuuloinen ja siinä ei lauleta mitään. Se on varmaan trance tai dancea tai jotain.
Musiikki MTV:n Mainoksessa
annifanni334
4
330
Vastaukset
- Hessu8821
Samaa olen miettinyt. Elikkä jos jollain olisi jotain tietoa niin infoa tännepäin :) Tai olisi myös kiva tietää mistä biisistä tuo melodia on. Tosi tutun kuuloinen
- mytyvavfa
tuntus että pariisin kevään biisis- kesäyö soi kohalla 1:55->, mut voi olla et oon vääräs. :p
- saasfadf
oot väärässä. :)
- Jepatinjee
Juu samaa olen miettinyt tosi kauan! Tai melodia kuulostaa jostain muusta biisistä otetulta ja on todella tutun kuuloinen! jos vaan joku tietäisi niin propsit hänelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057