Tarvitsen apua.. En nimittäin tiedä valehteleeko yksi poika minulle. Olen siis 15, ja keväällä meidän koulussa järjestetään ysien tanssiaiset. Kysyin luokkalaistani poikaa parikseni, ja hän sanoi kohteliaasti että ei ole tanssimassa. Syyksi sanoi, että ei tiedä onko koulussa silloin eikä viitsi siksi ottaa paria. Kysyin, että mitä jos on? Vastasi siihen että jos ei olekkaan niin on kurja minulle jäädä siksi pois tanssiaisista.
Aluksi uskoin että noin se on, mutta sitten minulle useat sanoi että "se valehtelee" vitsillä tietysti sanottiin. No mää rupesin ajatteleen että mitä jos se valehtelikin eikä vaan halua tanssia mun kanssa? Tiedän että tää ei oo elämää suurempi asia mutta haluan tietää ..
Emme ole kovin hyviä ystäviä, hän on puhunut minulle joskus koulussa kahden kesken (tunnilla), sellaisia pieniä heittoja on tullut minun suuntaani (esim. tökkäsi vieruskaveriaan, katsoi minua ja sanoi et se olin minä, tai kun kukaan ei ollut tehnyt läksyjä ja minä olin saanut vain monisteen, hän sanoi minulle pistä pois se moniste niin se ei tarkista) Kohteliaasti nuo molemmat esimerkit sanoi ja hymyili, ei ollut ilkeilyä. Ja johonkin kyselyyn hän vastasi, ja kun tuli kysymys: Oletko koskaan ollut ihastunut henkilöön (minä), hän vastasi kyllä.
Noista kaikista seikoista huolimatta olen ruvennut ajattelemaan että ehkä hän valehteli? Auttakaa mua !:( Ja samalla voisitte auttaa miten voisin saada houkuteltua jonkun toisen mun pariks tansseihin!:D ;) KIITOS
Valehteleeko mies?
sokea valehtelulle?
1
114
Vastaukset
- mies täällä
Ei täällä kukaan tiedä onko se valehdellut kun kukaan ei tunne sitä eikä osaa ajatuksia lukea. Pyydä joku muu tanssiaisiin ja sit näät tuleeko se paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481