Luottamus

fiiver

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja vannoin, etten enää koskekaan miehiin. Paljon on huonoja kokemuksia myös aiemmista suhteista. Tässä viimeisimmässä mies petti ja valehteli monista asioista kirkkain silmin, jäi vasta suhteen loppuvaiheessa kiinni valheistaan.

Nyt vähän vahingossa muutama viikko sitten tapasin uuden miehen, jonka seurassa olen viihtynyt hyvin. Tämä on ihmeellinen tilanne, koska mulla ei todellakaan ollut tutkat päällä ja mies pääsikin vähän yllätäämään :)

Aiempien huonojen kokemusten vuoksi mun on vaikeaa antautua rakkaudelle ja luottaa toisiin ihmisiin. Tää uus mies vaikuttaa kyllä hyvin erilaiselle kuin kukaan muu mun aiemmin tapailema tyyppi, joten ilmassa on jotain.. Miten voisin päästä epäilyksistäni? Vai onko kuitenkin terveellistä olla hiukan varpaillaan?

Mulla on taipumusta olla sinisilmäinen toisten ihmisten suhteen ja uskoa aina hyvää kaikista..

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diitylis

Hyvä edetä ja tutustua mieheen rauhallisesti kun sinulla ei ole erosta kovin pitkä aika. Teillä ei ole mitään kiirettä. Ei kannata kuitenkaan luopua tyypistä, koska viihdyt hänen kanssaan hyvin.

• iisisti

Kannattaa rauhassa käsitellä vielä eroa. Eroon kuuluu tiettyjä vaiheita, ja jotkut niistä saattaa tulla melko yllättäen päälle. Silloin ei ole hyvä olla jo uuden kanssa. Jos uusi tyyppi on sinulle sopiva, ehditte kyllä aloittaa vakavammin myöhemminkin.

Itse joskus erehdyin ottamaan nopeasti laastarin auttamaan unohtamaan edellinen suhde. Kuvittelin olevani hyvinkin ihastunut, mutta se oli vain jonkinlaista itsepetosta. En halunnut käsitellä eroa, ja halusin kuvitella että kaikki olisi jo hyvin.Jossain vaiheessa tuli seinä vastaan ja oli pakko alkaa käsitellä eroa. Siinä vaiheessa uusi suhde oli ihan liikaaa, ja ahdisti ja toi paineita. Meni pilalle koko juttu. Jälkikäteen ajatellen hän ei ollut ollenkaan tyyppiäni, mutta olin viehättynyt siitä kuinka palvoen hän minua katsoi. Halusin kai tavallaan näyttää exällenikin että minäpäs sain tällaisen tyypin, ja hän on aivan toisenlainen kuin sinä. Myös yksinjäämistä pelkäsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe