Pysyykö akryylikynnet jos on kynnet jyrsitty pilalle? ei auta muu pureskeluun kuin akryylit ja ajattelin laittaa tilapäisesti.
Kokemuksia kaipailen, onko onnistuneet? Ensiviikolla on aika laittoon.
Kynnenpureskelijalle akryylikynnet
5
107
Vastaukset
- acrylillä tekijä
on onnistuneet monet kerrat. toki vaikea kommentoida kunnen näe kynsiäsi mutta pahinta mitä tapahtuu on että sut laitetaan kotiin kasvattamaan omaa kynttä viikoksi tai kahdeksi riippuen tilanteestasi.
- aika tilattu.
Kävin näyttää ennen laittoa, ja nyt ne kynnet on sitten tänään laitettu.
On outoa kun pitkät kynnet, ja niin kauniitkin ranskalaiset mallit. Huolto on 3 viikon päästä, hän sanoi että ensimmäisellä kerralla kynnet ovat heikommat ja huollon jälkeen vasta vahvat.
Minun tarkoitus on päästä vain tästä pinttyneestä tavasta eroon ja en ole 2 viikkoon jyrsinyt niitä. Olen niin paljon niitä syönyt ja repinyt että kynteni olivat ihan ohuet lehdet.
- 123___
Hei "Aika tilattu",
Mikä on nyt tilanne? Missä kävit laitattamassa kynnet? Tuliko tekijältä mitään kommenttia (negatiivista/positiivista)? Mä olen ihan samassa tilanteessa ja miettinyt pitkään, että pitäisi tehdä sama homma... jotenkin vaan en kehtaa viedä järsittyjä kynsiäni ammattilaisen tuijotettavaksi... :)- aika tilattu.
Kävin helsingissä laittamassa, tänään oli huoltopäivä. Sieltä se oma kynsi oli kasvanut ja sitä kohtaa peiteltiin. En laittanut alunperin siis todellakaan pitkiä, ne vaan tuntui aluksi pitkiltä.
Tekijältä ei tullut mitään pahaa kommenttia, ainut mitä tuli varoitus tipin kestävyydestä huoltoon saakka, minun kohdalla ei tippuneet.
Olen käyttänyt suojahanskoja enempi, ihan vaikka pikkutiskissäkin.
Minä en tuntenut häpeää, enemmän minä häpesin niitä lyhyitä kynsiä ja aina tuli jyrsittyä jokin lohkeama, nyt sitä ongelmaa ei sitten enään ole.
Ajattelin jos pari kertaa vielä huollan, tämän kesän ja sitten annan kasvaa itsellään vaan pois sen akryylin.
- 123___
Kiitos tiedosta. Täytyy kyllä varmaan itsekin kokeilla. :) Hauskaa kynsikesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756