Miksi palstan VHH:laiset vihaavat liikuntaa tai ainakin kammoksuvat sitä niin hirmuisesti että sitä ei sitten suin surminkaan haluta tehdä? Vai onko sen vähättelyn tarkoitus estää ihmistä tervehtymästä luonnollisella tavalla ja sitotuttaa ihminen VHH:oon ja sitä kautta erilaisiin karppaustuotteisiin? Niitähän kuin huomaamata tyrkytetään kaikille jotka hiemankin seuraavat esim. karppisivustoja.
Se kun tulee hiki vai sekö kun hengästyy? Hikoilullehan ei tietysti mitään voi mutta sille että hengästyy noustuaan yhden porrasvälin voi kyllä vaikuttaa. Sen korjaamiseen ei tarvita kovin paljon liikuntaa. Jo se, että jättää joutavat Studio55-ohjelmat katsomatta ja käyttää sen ajan liikuntaan, hyödyttää terveyttä ja kattaa käytännöllisesti katsoen neljäsosan riitävästä liikkuntatarpeesta.
Mikä liikunnassa on niin kauheaa?
9
56
Vastaukset
- ...karppiuimari...
"..Miksi palstan VHH:laiset vihaavat liikuntaa"
Sitä voit kysyä itseltäsi, eihän kukaan muu tuollaista väitä.- ?kysyn vaan?
Sinin piti varmaan sanoa että kukaan ei sitä myönnä. Mutta kun VHH:lainen sanoo liikuntaa "hullun hommaksi" ja vieläpä antaa hikoilemisesta lausuntoja jotka saava hikoilun kuulostamaan sairaudelta niin vaikuttaako se sinusta liikunnan rakastamiselta?
- rgnnbb
?kysyn vaan? kirjoitti:
Sinin piti varmaan sanoa että kukaan ei sitä myönnä. Mutta kun VHH:lainen sanoo liikuntaa "hullun hommaksi" ja vieläpä antaa hikoilemisesta lausuntoja jotka saava hikoilun kuulostamaan sairaudelta niin vaikuttaako se sinusta liikunnan rakastamiselta?
Sä oot tärähtänyt!
Ei tätä muu selitä.
- MJK Vantaan Bisnes
Vastaan kun olen ollut jo yli 8 v VHH:lla
Olen Vantaalainen toimitusjohtaja jonka pääasiallinen bisnesmaa on Venäjä.
Olen niin kiireeellinen ja peruslaiska että jos annetaan lupaus syömällä laihtua niin tartun siihen mahdollisuuteen kuin kärpänen liimapaperiin.
Sitö paitsi hiki haisaa kuvottavalle ja s ekoittaa minut raakaan ja brutaaliin työmieheen ! HYI ! - näin on
Älä tällä palstalla valita, jos et halua harrastaa liikuntaa. Etsi oikea palsta. Sieltä löytyy samanlaisia torvia. Vai oliko se pasuuna?
- HIMO/ LIIKKUJA
Liikunta on mahtavaa----------------Itse likun joka aamu VAPAAEHTOISESTI yli 20 km. ja poltan niillä lenkeillä AINA yli 2000 kcaloria.
- Macarena
Jos liikunta olisi ihmiselle tärkeää hänellä olisi sisäinen pakko tehdä sitä, aivan kuin eräänlainen ADHD. Liikunta on täysin hyödytöntä koska täysin ilman sitäkin elää. Neliraajahalvaantuneetkin elävät, se todistaa liikunnan tarpeettomuuden.
- dddfffddf
No juu, jos tykkää että elämä neliraajahalvaantuneena makuuhaavoista kärsien on kivaa, niin sitten vhh on varmasti juuri oikea ruokavalio :D.
- ei pä ei
Mutta kun liikunta ei kuulu millään lailla VHH:oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837