Mun pitkä onoff-parisuhde on nyt ohi.
Kuusi vuotta oltiin yhdessä, välillä mietittiin kannattaako jatkaa, mutta palattiin sitten kuitenkin yhteen. Asuttiin yhdessä kolme kertaa, mä muutin neljä kertaa tuon suhteen aikana, mies yhden. Kaudet, jolloin oltiin "erossa" viettiin kuitenkin yhdessä, vaikka oltiinkin muka sinkkuja.
Viime syksynä sitten oli taas suhteen jatko nostettuna pöydälle. Ilmoitin miehelle, että joko ottaa minut kokonaan tai sitten mä lähden, enkä takaisin tule. Mies otti ja kosi ja puhuttiin tulevaisuudesta ja lapsista.
Vuodenvaihteessa tuli taas miehelle off-moodi päälle ja hän halusi ottaa aikalisän. Multa aikalisää ei herunut ja päätin, että tää saa olla viimeinen kerta yrittämistä. Kihlaus on kuitenkin sen verran iso asia, että siinä ei enää mietitä!
Nyt tilanne on se, että molemmat asutaan omissa kämpissä ja yhteyttä ollaan pidetty vain tärkeiden asioiden tiimoilta. Omaisuus ollaan saatu jaettua hyvässä hengessä ja ollaan tällä hetkellä kavereita.
Kävin sunnuntaina viemässä miehelle kassillisen hänen tavaroitaan ja jäin kahville hänen pyynnöstään. Hän yritti vokotella minua sänkyyn, kun se vanha suola niin janottaa.. Mies jutteli meidän hyvistä hetkistä ja kertoi, että haluaisi minut vahvemmin elämäänsä.
Aivan uskomaton mies! Hän ei vaan osaa päättää mitä haluaa. Minä olen päätökseni tehnyt ja päätän jatkaa elämääni ilman häntä. Yksinolo voittaa jatkuvan epävarmuuden tunteen 100-0. Lisäksi meillä oli omat ongelmansa lähinnä luottamuspuolella ja hankalahan niitä on korjata.
Jos mietitte jatkamista onoff-suhteessa, niin kehotan oikeasti harkitsemaan onko se sen arvoista. Mulla meni siihen kuusi vuotta ja toivon, että joku toinen pääsisi helpommalla.
OnOff on nyt OFF
onnea olla yksin
1
162
Vastaukset
Onhan toi rankkaa, jatkuva epätietoisuus missä mennään.
Oon vaan itse kokenu, et sellaist voi sattua elämässä että tarvii vähän aikaa.
Tiedän (siis nyt tiedän) et se voi tarkoittaa lopullista eroa, silloin en tiennyt.
Sen takia tässä nyt ollaan sitten yksinäisyydessä, eikä ole kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481