Rakastan - Haluan muita

Jätär

Olemme olleet yhdessä (vasta) puolitoista vuotta. Suhteemme on viimeisen puolen vuoden ajan ollut todella huono. Itse haluaisin seksiä päivittäin. Suhteen alussa sain sitä 3-5 kertaa viikossa, josta väheni 2 kertaan viikossa ja nykyinen tahti on 1-2krt/1-2kk..
Seksipula johtuu (kuulemma) miehen työstressistä ja suhteemme huonoudesta. Mielestäni mieheni kohtelee minua huonosti, johon tulisieluna turhaudun, enkä itsekään tällöin ole mukava ihminen.
Eroaminen on käynyt monesti mielessä , mutta lopullinen päätös tuntuu kummankin mielestä liian pahalta.
Nykyään tunnen palavaa halua tapaamiani uusia, viehättäviä miehiä kohtaan.. Suoraan sanottuna tahtoisin pettää. Tuntea olevani haluttu ja saada hyvää seksiä. Olen jopa pyytänyt mieheltäni lupaa käydä vieraissa, jos hänellä ei ole halua kanssani intiimisti harrastaa - lupaa saamatta.
Nyt toivon järkevien ihmisten minua estävän, kuolettavan ajatukseni pettämisestä.. Itsekään en usko sen onnea tuovan..

16

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Nyt nainen järki käteen. Teillä on verrattain lyhyt suhde takana. Yksi osa pysyvää parisuhdetta on, että molemmilla yhtä suuret seksihalut. Pidemmän päälle tuo seksittömyys saa sinut pettämään. Miksi et siis suosiolla vaihtaisi sellaiseen mieheen, jolla samat halut? Ymmärrän, että jos toista rakastaa, se on mahdoton ajatus, mutta mieti asiaa pidemmän päälle. Olette kuitenkin molemmat jossain määrin onnettomia...

• sdrhsdfhadfgadfg

Vittuiletko miehelle niin paljon ettei se enää halua seksiä? Teetkö itsesi haluttavaksi? Käyttäydytkö niin että miehesi voisi haluta seksiä kanssasi? Mulla kävi yhden naisen kanssa niin että lakkasin vaan haluamasta sitä. Hän oli myös tulisielu(huonosti käyttäytyvä) kuten sinäkin sanot olevasi joka tarkoitti sitä että hän valitti asioista mieluummin kuin teki niille jotain itse. Sitten ihmetteli kun minua ei enää kiinnostanut seksi hänen kanssaan. Ongelmien kierre oli valmis.

• Jätär

Kyllä vittuilen miehelleni. Olen kaikkeni koittanut tätä lopettaa. Pari päivää saatan jaksaa ilman kohtauksia, mutta kun ei miehen käytös muutu, omani palaa samaan jamaan melko pian. Melkoinen oravanpyörä todellakin.. Tiedän, ettei pahoja sanoja saa takaisin, mutta AINA pyydän silti anteeksi. Koitan selittää, miksi olen turhautunut ja kuinka paljon koitan olla hermostumatta.. siinä kuitenkaan onnistumatta.
      Myönnän vikaa olevan MYÖS minussa..
      Mitä tahansa käytöstä en kuitenkaan ole valmis vastaanottamaan hymy naamallani mieheltä. Asiallisestikin osaan puhua - vittuilu ja ivaaminen ovat ne viimeiset keinot.. (todella toimivat.....).

• kylläkk

Jätä se ja pane niitä muita. Näin se käy.

• Vanha mutta kokenut

Jos et rakasta etkä viihdy miehesi kanssa niin miksi vielä kärvistelet siinä liitossa.
      Vai uskotko tosissasi että pettaminen toisi siihen parannuksen?

Petos jättää aina jäljet myös pettäjään. Säästä itsesi siltä tuskalta ja eroa.

Mitä seksiin tulee sitä tuppaa aina olemaan reilusti enemmän ihastumis/rakastumisvaiheessa. Eli varmasti pettäjä saa enemmän seksiä, varsinkin jos vaihtaa kohdetta tarpeeksi usein. Mutta yhtä hyvin se toimii sinkkunakin eikä tartte sitten kärsiä huonosta omastatunnosta.

Sensijaan tuppaa olemaan arpakauppaa jos löydät puolison jonka kanssa seksihalut ovat samankaltaiset vielä vuosien kuluttua.

Mihin tulokseen tuletkin mieti haluasitko itse seurustella sen ihmisen kanssa joka toimii niinkuin itse toimit.

• Jätär

Kyllä rakastan miestäni (toki sitäkin nykyään hetkittäin epäilen) ja viihdyn hänen kanssaan silloin, kun molemminpuolinen ivailu jää pois. Ilman näitä hyviä hetkiä en tässä enää olisi.. vaan kun niitä kuitenkin vielä on - tosin aivan liian harvoin.

Järjellä tiedän itsekin, ettei pettäminen toisi onnea, vaan luultavasti pahan olon molemmille. Siksi pyydänkin järki-ihmisiä kertomaan oman mielipiteensä/kokemuksensa. Yksi vaihtoehto toki on eroaminen ja vapaana eläminen.. Rakastavan on vain niin kovin vaikea lähteä.

Itse en tahtoisi kanssani tällä hetkellä seurustella, mutta en myöskään kohtelisi alunperin kumppania niin, kuin minua kauan on kohdeltu. Poden huonoa omaatuntoa jo nyt, kun vieraiden miesten kanssa viestittelen (vaikka viestien sisältö suht asiallista onkin).

• Vanha mutta kokenut

Hei Jätär!
      Oletko miettinyt syitä molemminpuoliseen ivailuun? Usein syynä on epävarmuus ja haavoittumisen pelko jos uskaltaa paljastaa tunteensa toiselle.

Ette kuitenkaan pääse suhteessanne eteenpäin ellei jompikumpi tee aloitetta.
      Mikset sinä tekisi sitä. Mikä on pahin mitä voi tapahtua?

Jos tosissasi haluat vielä yrittää kerää rohkeutesi ja kerro miltä sinusta tuntuu ja mitä sunnittelet. Älä jää kiinni siihen miten sinua on kohdeltu ja miten itse olet kohdellut miestäsi äläkä varsinkaan etsi siitä oikeutusta jatkaa samalla tavalla. Yritä pitää hetken tauko muiden kanssa viestittelyssä ja keskity vain parisuhteeseenne.
      Voit muuttaa vain itseäsi ja toivottavasti antaa miehellesi aihetta tutkailla käytöstään ja miettiä omaa suhtaumistaan sinuun.

Kaikkea hyvää!

• Jätär

Itse olen avoin ihminen, mutta nykyään epävarma. Tunteista puhuminen ei tuota minulle vaikeuksia, sen sijaan miehelleni (reilusti vanhemmalle) puhuminen ja tunteiden esiin tuominen on käsittämättömän vaikeaa. Olin itsevarma nainen, mutta kummasti itsevarmankin naisen saa "murrettua", kun rakas ihminen lopettaa välittämisen.

Monesti olen yrittänyt aloittaa puhtaalta pöydältä ja päättää, etten hermostu, tapahtui mitä tapahtui. Miehen käytös ei vain tunnu muuttuvan.. hetkittäin on äärettömän ihana ja samantien taas suoraan sanottuna täysi paska.

Ei kai tässä muu auta, kun jälleen kerran vetää syvään henkeä ja yrittää onnistua asiallisessa kanssakäymisessä. Vaikeaa siitä tekee turhautuminen, jonka seksin- ja hellyydenpuute aiheuttaa. En kertakaikkiaan hallitse kieltäni, kun asia taas päähäni iskostuu, eli se, ettei mieheni minua halua ja ottajia kuitenkin muualla olisi.

Tuhannesti kiitoksia asiallisista vastauksista!

• Naisasiamiehekäs

Koska oet nainen eikä miehesi ei tyydytä sinua fyysisesti eikä henkisestikään, on sinulla täysi oikeus kokeilla seksiä vieraan kanssa. Meillä on on vain tämä yksi elämä, älä hukkaa sen suomia mahdollisuuksia ja nautintoja. Mies jos olisit vikahan olisi tietenkin itsessäsi ja neuvoisin katsomaan peiliin, ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja olemaan naisellesi täydellisempi. Jos hän siitä huolimatta käy/on käynyt vieraissa velvollisuutesi olisi antaa anteeksi. Näin tätä palstaa lukiessa olen oppinut.

• Vanha mutta kokenut

Hei Jätär,
      Ensimmäisesssä viestissäsi kerrot että olet jopa pyytänyt mieheltäsi lupaa käydä vieraissa ja viimeisessä että miehesi on sinua reilusti vanhempi. Muistatko alkoiko tai paheniko miehesi ivallisuus sinua kohtaan tämän vieraissa käyntipyynnön jälkeen?
      Jos miehesi on muutenkin hiljainen ja hänen on vaikea ilmaista tunteitaan ja itse olet virtuaalivirtuosi olet voinut tahtomattasi saada asiat entistä pahemmin solmuun. Ainakin minulle tulisi paha olo ja melkoisia paineita jos minulla olisi reilusti nuorempi vaimo joka vaatisi enemmän seksiä ja vielä pyytäisi lupaa käydä vieraissa. Mitä jos syy onkin kyvyissä eikä haluissa?
      Yritä miettiä asiaa miehesi kannalta. Miten itse reagoisit omiin ehdotuksiisi?

Ehkä se helpottaa keskustelua ja auttaa pysymään rauhallisena keskustelun aikana.

Ps. Yritä olla mainitsematta että ottajia olisi muualla jos todella haluat yrittää ratkaista ongelmanne. Se on nimittäin taattu tapa saada miehesi täysin lukkoon ja lopettaa keskustelu alkuunsa.

Kaikkea hyvää!

• Jätär

Mieheni ei todellakaan ole hiljainen hissukka, mutta vaikeista asioista puhuminen on äärettömän vaikeaa. En tarkalleen muista, milloin ivailu on alkanut, mutta vieraista en ole vielä kauaa puhunut..

Kyvyt ovat kyllä todistetusti tallella, ongelma on (mitä luultavimmin) korvien välissä ja tunnepuolella. Miehelläni saattaa siis aamulla seisoa, mutta mieluummin hän nousee sängystä tekemään mitä tahansa muuta, kuin minun kanssani touhuilua.

Olen koittanut ajatella asian toisinpäin.. Enkä todella usko, että voisin toista syyttää tilanteessa, jossa kieltäisin häneltä seksin totaalisesti, en antaisi hellyyttä ja kohtelisin muutenkin arveluttavasti.

Mieheni "lukon" ymmärrän kyllä.. Vaan kun saisi jostain ne voimat olla provosoitumatta.. Olla kärsivällinen niin kauan, kunnes ilkeämieliset sanat on unohdettu.

• Apua saanut

Ei aamuerektio tarkoita sitä että seksi toimisi ainoastaan sitä että pystyy saamaan erektion. Sensijaan olet todennäköisesti oikeassa siinä että ongelmien syy on todennäköisesti korvien välissä kuten yhdeksällä kymmenestä joilla on ongelmia.

Ehkä kuitenkin kannattaisi yrittää patistaa miestä lääkäriin ja kokeilla potenssilääkettä jos siitä olisi apua. Ei varmasti kovin helppo tehtävä mutta tilanteesi vaikuttaa aika toivottomalta.

• Jätär

Aina kun seksiä harrastamme, minkäänlaisia ongelmia ei ilmene. Kyse kai täysin siitä, ettei mieheni tahdo tuottaa minulle mielihyvää.

Lääkäriin ei todellakaan ole menossa.. Haluissa kun ei ole mitään vikaa. Toisin sanoen hänkin varmasti muita haluaisi.. minua ei.. Ei tosin ole vieraisiin pyytänyt ja todella suurella epätodennäköisyydellä myöskään pettänyt.

Tilanne todella on toivoton.

• JaakkoKaisa

Näkisin kyllä, että suhteellanne ei oikein ole tulevaisuutta.
        Voisiko ratkaisu olla, että nyt ei tavata kuukauten ja sit katsotaan, että miten ikävä toista tulee.
        Miehellesikin selkenee, että tälläista elämä on ilman sinua. Haluaako hän tehdä työtä sen eteen, että pysyisitte yhdessä?
        Olen itsekin kokenut samantyyppisen jutun ja eroa tehtiin kauan.
        Myöhemmin olen ajatellut, että mitään todellakaan ei ollut tehtävissä, mutta sitä oli vaikea nähdä ja hyväksyä asian ollessa akuutti.
        Erilaiset tavat ja tarpeet hellyydessä ja seksissä on aika yhteensovittamaton juttu.

• Jätär

Kyseistä ratkaisua olen monesti miettinyt. Ongelmana on vain juuri se kova ikävä, joka jo muutaman päivän erossa ollessa iskee.

Kirjoituksestasi huokuu se, että todella ymmärrät tilanteeni. Periaatteessa itsekin tiedän ratkaisun, olen vain kykenemätön sitä vielä ainakaan toteuttamaan.

• Ex Pimp

Ja et kuitenkaan uskalla erota koska keskenkasvuisena tyttönä et kykene itse huolehtimaan henkisestä hyvinvoinnistasi vaan tarvitset rinnalesi isänjatkeen. Naisena kaipaat tietysti myös parisuhteen tuomaa statusta ja kunnioitusta versus kyseenalaisen maineen pelko irtosuhteista.

Pidä tuo linka. sillä on parempi että joku pihtari hoitaa sen parisuhdepuolen ja jättää herkut meille. Älä eroa, koska vapaana olisit ennen pitkää sitomassa jonkun meistä.

Ei tuossa mitään. Mitä enemmän antavia naisia parisuhteissa, sitä parempi meille. Mitä enemmän pihtarimiehiä, sitä parempi meille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe