Olen viestitellyt useille naisille jotka kertovat etsivänsä kumppanin lisäksi myös uusia tuttavuuksia / harrastusseuraa / yms. Itse olen täällä samalla mielellä liikkeellä, ja tehnyt sen hyvin selväksi. Tiedän etten ole ulkonäöltäni mikään naisten ihannemies, mutta ihmetyttää suuresti kun noita naama-pakkeja saa useasti myös sellaisilta naisilta jotka kertovat etsivänsä myös kaveriseuraa (miehistäkin). Vaikka olisi vaihdeltu useampi hyväntuulinen ja hauska viesti, ehkä mietitty tapaamistakin, ihan tutustumismielessä. Juuri vähän aikaa sitten katkesi taas kuvaan viestittely kahden mielenkiintoisen naisen kanssa.
Ulkonäköni ei todellakaan ole mikään huoliteltu, mutta olen siisti, enkä naamaltani, kropaltani tai pukeutumiseltani mitenkään epämiellyttävä, outo tai silmiinpistävä.
Pitääkö kaverinkin olla komea?
5
175
Vastaukset
- piinapinnallisuus897
Oot kuule asian ytimessä...
Parempi vaan tottua siihen. Se ei tule juurikaan siitä muuttumaan. Harvassa on ne oikeasti vapaamieliset ihmiset. Se on tämä suomen narttulauma (ja miksei osa kauniista ja komeista miehistä) tehokkaasti sosiaalisilla medioilla ja saippualla kyllästetty. Eikä se enää rajoitu mihinkään "kauniisiin" diivoihin, vaan ne tavallisetkin tallustelijat alkaa olla ihan samaa maata...
Arvaan että tällä porukalla on mielessä vain ajatus: Ei tuon kanssa viitsi julkisella paikalla näyttäytyä! Nykymaailma on kauniisti vääristynyt kaikkine avoimuus ja yksilöllisyys käsityksineen, suurin osa porukkaa ei hyväksy mitään muuta kuin oman mielipiteensä, on täysin sulkeutunut omiin ympyröihinsä ja ovat aivopestyjä tekemään juuri niinkuin media ja muoti määrää. Eivätkä tietenkään tätä itsestään tunnista tai herranjee myönnä.
Yksilöllisyys on sitä, että ollaan porukalla täysin samallalailla yksilöllisiä, muka!
Kokemusta on... - ..........
Mulle ei ainakaan kaverin ulkonäöllä ole merkitstä. Mutta sellaiseen olen törmännyt, että tavataan kaverina, niin ylläri...se mies ihastuu ja siinä meni sekin kaverisuhde.
- siinä on ongelma
Näin kauniin naisen näkökulmasta kaverimies saa mielellään olla komea. Ai miksi? Vähemmän komeat ovat aina, poikkeuksetta, ihastuneet. Minä en halua sellaista miestä kaverikseni, jonka seurassa joudun olemaan varpaillani ihastumisten suhteen.
Siksi kaverimieheni ovat muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta eksiäni. Niistä tietää, että sille tielle ei palata. :D Ne poikkeudet ovat sitten niitä überkomeita, jotka nyt eivät helposti ihastu keneenkään. - ei kuvatomille profi
Ei varmaankaan , muttta en itse hae kavereita vaan miestä.Saattaa olla että joku tietty piire toisen ulkonäössä tökkii..esim minä etn vaan tykkää parrakkaista miehistä ....Sen taki akuvattomat profiilit tökkivät eniten jutte.et--pyydät kuva..toteat että se on just semmonen partasuti,...j n e
- Näin mulla.
Aloittajalle:
Ei, kaverimiehen ei tarvitse olla komea. Toisaalta olen ehkä huono vastaamaan tähän, kun minulle ei edes sen kumppanin, jota haen, tarvitse olla "komea", mitä ikinä se sitten kenellekin merkitsee. Aiemmatkin kumppanini ovat olleet aivan tavallisen näköisiä, yhtäkään en nimittäisi komeaksi, ja minulle merkityksellistä niin parisuhteen kuin kavereidenkin haussa on henkilökemia. Vain sillä, miten kemiat natsaa, on pitkällä juoksulla merkitystä. Mutta ihmisiä on erilaisia, jollekin ulkoiset asiat ovat super-tärkeitä eikä niinkään se, mitä on todellisuus. Tämä koskee myös hyvin monia miehiä, naisten ulkonäkö on ensiarvoista (nuori, kaunis, hoikka, seksikäs), eikä sillä, mitä korvien välissä liikkuu, ole juurikaan merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837