Pitääkö kaverinkin olla komea?

.............

Olen viestitellyt useille naisille jotka kertovat etsivänsä kumppanin lisäksi myös uusia tuttavuuksia / harrastusseuraa / yms. Itse olen täällä samalla mielellä liikkeellä, ja tehnyt sen hyvin selväksi. Tiedän etten ole ulkonäöltäni mikään naisten ihannemies, mutta ihmetyttää suuresti kun noita naama-pakkeja saa useasti myös sellaisilta naisilta jotka kertovat etsivänsä myös kaveriseuraa (miehistäkin). Vaikka olisi vaihdeltu useampi hyväntuulinen ja hauska viesti, ehkä mietitty tapaamistakin, ihan tutustumismielessä. Juuri vähän aikaa sitten katkesi taas kuvaan viestittely kahden mielenkiintoisen naisen kanssa.
Ulkonäköni ei todellakaan ole mikään huoliteltu, mutta olen siisti, enkä naamaltani, kropaltani tai pukeutumiseltani mitenkään epämiellyttävä, outo tai silmiinpistävä.

5

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piinapinnallisuus897

Oot kuule asian ytimessä...

Parempi vaan tottua siihen. Se ei tule juurikaan siitä muuttumaan. Harvassa on ne oikeasti vapaamieliset ihmiset. Se on tämä suomen narttulauma (ja miksei osa kauniista ja komeista miehistä) tehokkaasti sosiaalisilla medioilla ja saippualla kyllästetty. Eikä se enää rajoitu mihinkään "kauniisiin" diivoihin, vaan ne tavallisetkin tallustelijat alkaa olla ihan samaa maata...

Arvaan että tällä porukalla on mielessä vain ajatus: Ei tuon kanssa viitsi julkisella paikalla näyttäytyä! Nykymaailma on kauniisti vääristynyt kaikkine avoimuus ja yksilöllisyys käsityksineen, suurin osa porukkaa ei hyväksy mitään muuta kuin oman mielipiteensä, on täysin sulkeutunut omiin ympyröihinsä ja ovat aivopestyjä tekemään juuri niinkuin media ja muoti määrää. Eivätkä tietenkään tätä itsestään tunnista tai herranjee myönnä.

Yksilöllisyys on sitä, että ollaan porukalla täysin samallalailla yksilöllisiä, muka!

Kokemusta on...

• ..........

Mulle ei ainakaan kaverin ulkonäöllä ole merkitstä. Mutta sellaiseen olen törmännyt, että tavataan kaverina, niin ylläri...se mies ihastuu ja siinä meni sekin kaverisuhde.

• siinä on ongelma

Näin kauniin naisen näkökulmasta kaverimies saa mielellään olla komea. Ai miksi? Vähemmän komeat ovat aina, poikkeuksetta, ihastuneet. Minä en halua sellaista miestä kaverikseni, jonka seurassa joudun olemaan varpaillani ihastumisten suhteen.

Siksi kaverimieheni ovat muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta eksiäni. Niistä tietää, että sille tielle ei palata. :D Ne poikkeudet ovat sitten niitä überkomeita, jotka nyt eivät helposti ihastu keneenkään.

• ei kuvatomille profi

Ei varmaankaan , muttta en itse hae kavereita vaan miestä.Saattaa olla että joku tietty piire toisen ulkonäössä tökkii..esim minä etn vaan tykkää parrakkaista miehistä ....Sen taki akuvattomat profiilit tökkivät eniten jutte.et--pyydät kuva..toteat että se on just semmonen partasuti,...j n e

• Näin mulla.

Aloittajalle:

Ei, kaverimiehen ei tarvitse olla komea. Toisaalta olen ehkä huono vastaamaan tähän, kun minulle ei edes sen kumppanin, jota haen, tarvitse olla "komea", mitä ikinä se sitten kenellekin merkitsee. Aiemmatkin kumppanini ovat olleet aivan tavallisen näköisiä, yhtäkään en nimittäisi komeaksi, ja minulle merkityksellistä niin parisuhteen kuin kavereidenkin haussa on henkilökemia. Vain sillä, miten kemiat natsaa, on pitkällä juoksulla merkitystä. Mutta ihmisiä on erilaisia, jollekin ulkoiset asiat ovat super-tärkeitä eikä niinkään se, mitä on todellisuus. Tämä koskee myös hyvin monia miehiä, naisten ulkonäkö on ensiarvoista (nuori, kaunis, hoikka, seksikäs), eikä sillä, mitä korvien välissä liikkuu, ole juurikaan merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1030
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe