Olen noin kymmenkunta viestiä lähetellyt naisille s24 treffipalstalla, ihan asiallisia muutaman lauseen viestejä, missä olen esitellyt itseni ja kertonut miksi kiinnostuin profiilistasi ja kysynyt haluasiko hän kenties jutella minun kanssani?
Tulos, yksi nainen vastasi että "Mitä kuuluu?" Kun kerroin parilla lauseella ja kysyin mitäs hälle kuulu, niin yhtäkään viestiä, ei enää tämän jälkeen kuulunut.
Uskomatonta käytöstä, onko naiset todella tulleet niin ylpeiksi, ettei voi kohteliaasti esim. vastata "Sori et ole tyyppiäni" ettei turhaan odottele vastausta ja muutenkin.
Onko se niin naiset että kun baarissa joku kysyy teitä tanssimaan, niin tekö vaan möllötätte tuppisuuna ja näytätte talk to the hand merkkiä?
Aika paljon kertoo ihmisestä, jos ei viitsi edes vastata, jos joku on pitkän ja asiallisen viestin lähettänyt.
Jos teille tulee noin 10kpl viestejä päivässä miehellä, niin tehkää muistioon lauseen "Valitettavasti en ole kiinnostunut sinusta, onnea seuranhakuun" ja laittakaa se aina copy/pastella, ei niin kiinnostaville miehille
Ei oikeen enää huvita, ennen asiat oli paremmin, netissäkin. Sitä on opittu vissiin niin hyvälle :)
Hauskaa pääsiäistä kaikille :D
Eikö naisten tarvitse vastata?
10
234
Vastaukset
- hohhoijaa taas tätä
Naiset naiset naiset. Juolahtiko mieleesi missään vaiheessa että me naiset koemme kaikkea mahdollista epämääräistä käytöstä miesten taholta? Ei vastata viestiin, lopetetaan yhteydenpito yhtäkkiä selityksittä, haukutaan kuva, haukutaan profiili, räyhätään jos ei itse sovi hakukriteereihin, yritetään päästä sänkyyn ja jos päästään niin sen jälkeen yhteys poikki jne.
Kyllä ihmiset osaavat kaikki mahdolliset metkut sukupuolesta välittämättä.- 8+8
Niin? Miten nuo mainitsemasi epämääräiset käytökset liittyvät siihen, että on kirjoittanut asiallisia viestejä naisille eikä saa niihin vastausta? Vai onko naisten mielestä todellakin niin, että kun jotkut eivät osaa käyttäytyä, niin ei tarvitse itsekään osata käyttäytyä eli toisin sanoen kenenkään ei tarvitse osata käyttäytyä. Sehän nyt vasta kamalaa olisi jos joutuisi ihan käyttäytymään kunnolla. Tällä tavallako sitä seuraa sitten löytyy jos asenne on jo valmiiksi noin?
- hohhoijaa taas tätä
8+8 kirjoitti:
Niin? Miten nuo mainitsemasi epämääräiset käytökset liittyvät siihen, että on kirjoittanut asiallisia viestejä naisille eikä saa niihin vastausta? Vai onko naisten mielestä todellakin niin, että kun jotkut eivät osaa käyttäytyä, niin ei tarvitse itsekään osata käyttäytyä eli toisin sanoen kenenkään ei tarvitse osata käyttäytyä. Sehän nyt vasta kamalaa olisi jos joutuisi ihan käyttäytymään kunnolla. Tällä tavallako sitä seuraa sitten löytyy jos asenne on jo valmiiksi noin?
Rautalangasta: kumpikin sukupuoli osaa olla epäkohtelias ja veemäinen.
Ei ole olemassa jotain homogeenista naisten massaa jossa jokainen nainen on täsmälleen samanlainen kuin toinen nainen. Kun käytät sanaa "naiset" kuulostaa siltä kuin kuvittelisit että kaikki käyttäytyvät täsmälleen kuten ne naiset joita sinulle on osunut kohdalle. Täsä on oikeasti vähän sellainen ongelma, että emme me miehet todellakaan tiedä, millaista se naisten osa on tuolla nettideiteissä. Ei sitä voi käsittää, ellei sitä ole itse seurannut, enkä viitsi sitä varten rakentaa feikkiprofiilia, esiintyen naisena, että asia minulle selvenisikään.
Mutta sen verran olen kylä juttua kuullut, että ymmärrän kyllä miksi ei välttämättä huvita vastata sillä torjuvalla replalla, kun siitäkin voi kuulemma saada stalkkerin itselleen.
Enemmän minua vituttaakin kaikki ne toistaitoiset miehet, jotka massapostittavat, ehdottelevat kaikille rivoja, käyttäytyvät tarpeeettoman tahdittomasti yms.
Siitä huolimatta ymmärrät varmaan että joskus on vähän turhauttavaa kirjoitella sellaisia viestejä, mikä ottaa huomioon juuri kyseisen naisen profiilista jotakin ja vaikuttaa jollain tapaa henkilökohtaisena, kun parhaimmillaan/pahimmillaan niitä voi joutua kirjoittamaan kymmeniä ennenkuin pääsee edes treffimahdollisuuden ääreen. Minusta ainakin on kuluttavaa kirjoittaa näitä henkilökohtaisella tatsilla tehtyjä aloitusviestejä ihan siitäkin huolimatta, että en niistä mitään pitkiä teekään. Siinä tulee loppujen lopuksi vähän nöyryytetty olo, kun yrittää fiksusti ja silti hukuu massaan.
Mutta ymmärrän kyllä minkä takia, enkä pyydäkään muuttamaan toimintaa, vaan valottaa vähän tätä miesnäkökulmaa ihan rauhalisessa ja ystävällisessä hengessä.
- asian todennut
Naisten mielestä kaikki miehet on samanlaisia seksin vonkaajia, joten ei naiset alennu vastailee asiallisiin viesteihin edes.
- M50+
S24 viestittely on haulikkoammuntaa. Parit eivät kohtaa ja suurin osa viesteistä on huteja.
Kun aloitin, oli tarkoitukseni vastata kiltisti kaikille. Huomasin, että minullla on elämä enkä ehdi tai ehdin parin viikon päästä kun koko juttu on unohtunut.
20-kymppisille naisille en enää edes vastaa ja sinnikkäimmille laitan bannin päälle.
Ikävintä on se, etten vastaa edes kutakuinkin kohderyhmääni kuuluville vaan keskityn seuraaviin treffeihin. Monikko, valitettavasti, kun tämä on niin epävarmaa. - kiukkukisu
Jospas olet kirjoittanut vääränlaisille naisille? Poiminut sieltä joukosta ne vähäpukeisen kuvan laittaneet prinsessamaiset typyt, jotka usein vaikuttavat olevan aikas leuhkoja?
Vaikea sanoa, miksi joku muu käyttytyy noin. Itse vastaan kohteliaasti asiallisiin yhteydenottoihin. Vaikka aika paljon saa kirjoittaa "Hei. Kiitos yhteydenotosta. Valitettavasti 15 vuotta on liian suuri ikäero. Hyvät jatkot. T. Minä"
Niille, jotka laittaa yksirivisen seksinvonkausviestin, en vastaa mitään. - 43vM
Minä törmäsin kohteliaaseen naiseen, joka kertoi jo tavanneensa mielenkiintoisen miehen. Kiitin sitten vaan vastauksesta.
Viimesimmältä katkesi yhteyden pito, kun sai minun kuvan.
Taidan vielä laittaa ilkeän viestin jossa pyydän poistamaan profiilista toista ihmistä arvostavan kohdan, koska se ei pitänyt paikkaansa.
En ymmärrä niitä jotka laittaa sen yksirivisen seksinvonkausviestin.
Jatkossa kuitenkin olisi mukavampi saada se "kiitos mutta ei kiitos" viesti, kuin pelkkä hiljaisuus.- Joopa:joo
Todellisuudessa vain usein käy niin, että jos vastaan miehelle häneltä kuvan saatuani ihan ystävällisesti, että kiitos, mutta et ole minun tyyppiäni, niin aika usein sieltä tulee joku vähemmän ystävällinen viesti, jossa kaveri kertoo minun olevan pinnallinen.
Toisaalta he pitävät sitä ihan normaalina, että itse valitsevat ulkonäön perusteella ne naiset, joille he haluavat kirjoittaa (minulla on kuvallinen profiili).
Nyt AP ja kaikki muut paljon eri naisille viestiä tyrkkäävät lusikka kauniiseen käteen. Kirjoitin juuri äsken teille helvetin hyvän vastauksen mutta paska pyyhkiytyi pois joten tyly versio. Te spammaatte jotain puolivillaista monelle naiselle sen sijaan että lataisitte akkuja yhtä tai kahta viestiä varten ja antaisitte sen jälkeen olla. Onko se niin kauhea asia jos nettideittailu ei onnistu? Jos teidän viestin vastaanottaa nainen joka päättää vetää sen pöntöstä alas vaikka miten paljon annoitte siihen viestiin, niin voivoi. Tiedän helvetin hyvin miltä teistä tuntuu, mutta ei auta yhtään että viestitätte sen enemmän eri naisille, sahaatte omaan nilkkaanne. Miksikö?
Miettikääpä naisten kannalta. Moni sinkkumies rupeaa puskemaan 10-50 aloitusviestiä naisille. Niiden postit täyttyy väkisinkin teidän spammista ja mun muistaakseni, sillon kun aktiivisemmin deittasin niin postilaatikkoon mahtuu vain 20 viestiä kerrallaan. Otetaan vielä seksinvonkausviestit ja niiden joista näkee heti että ei ole kovin monelle hyvää parisuhdemateriaalia tai hakukriteerien ulkopuolella mutta viestittipä silti, ja sitten ne joilla on tyttöystäväkuume eli pakko saada tyttöystävä syystä tai toisesta vaikka elämässä ei tarvi sitä eikä poikaystävää, ilmankin voi olla. Ei teidän tarvi mutta ei kannata ottaa sitä asennettakaan että ei voi elää elämää ilman toista puoliskoa. Olkaa tässä kohtaa rehellisiä itsellenne niin säästätte kaikkia muitakin ja itseänne.
Eli lyhyesti: jos miehet spammaa naisia täällä niin postilaatikot täyttyy viesteistä joihin voi ollakin panostettu helvetin hyvin mutta niitä tulee liikaa joka tapauksessa.
Jokainen pystyy panostamaan enemmän kun lataa akut niitä paria viestiä varten jotka sitten ampuu parille hyväntuntuiselle profiilille. Älkääkä viestitelkö kellekään naiselle pelkän kuvan takia jos ulkonäkö ei ole teille kaikki kaikessa ja se ainoa kriteeri mistä ei tosiaan voi joustaa tippaakaan. Teette itsellenne siinäkin kohtaa palveluksen ja sille kuumannäköiselle mallimisulle jos vedätte pelkän profiilitekstin mukaan oli se millainen tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805