On tuo hj vain uskomaton auto kun tarkemmin ajattelee.. Omistuksessa on vm89 hj61 ml530tkm ja käsittämätön määrä alkuperäistä osaa on autossa edelleen paikoillaan.. Vaihdettuja osia on esim Kytkin. Jarrupalat/kengät. Öljyjä/muita nesteitä. kymeniä polttimoita.Akkuja. Useita rengas sarjoja joitain etu-akselin niveliä katsastuksien yhteydessä. En heti keksi yhtäkään yhtä varmatoimista autoa. Joka ikinen aamu on Hj:llä töihin lähdetty ja joka ikinen ilta tultu takaisin ilman ongelmia reilun 15 vuoden aikana jonka olen auton omistanut. Oma käsitykseni on että aika harva auton valmistaja on ikinä rakentanut yhtä luotettavaa autoa joka on samalla kiven kova työjuhta.. Tuosta kirjoittamastani osa-listasta puuttuu vielä esim pakoputki ja jotain pikku hilua varmasti jota en juuri nyt muista mutta täytyy sanoa että autoon olen olut todella tyytyväinen näiden vuosien aikana. Onko muiden merkkien omistajilla samankaltaisia kokemuksia?
LandCruiser Hj61
6
293
Vastaukset
- Kikkelitonttu
On.
- melkoinen pommi
Jos on paljon alkuperäisiä osia jäljellä voisi ymmärtää että auto on huollettu huonosti. Kuinka monta neliötä peltiä on joutunut vaihtamaan vai onko kori enää alkuperäinen? Ajomukavuus ja muut ominaisuudet ovat valitettavasti edelleen vuodelta 1989, etenkin jos edes jousia ja iskareita ei ole vaihdettu.
- toyotahj
melkoinen pommi perustele nyt tuo eka väittämäsi paremmin vaikka se oletus onkin? mitenkä voit perustella autoa huonosti huolletuksi jos siinä on paljon alkuperäistä osaa jäljellä vuosimalli kuitenkin 89? Eikö huonosti huolletusta autosta hajoa kaikki paikat suht nopeasti? itse asiassa oma hj:ni on siitä erikoinen yksilö että ns kemppiliimaa se ei ole vielä tähän ikään asti nähnyt eikä ole tiedossakaan hitsaamisia. Laatikot akselistot ja muu voimansiirto toimii virheettömästi. Eipä ole tullut vielä vastaan jeeppiä tms autoa jolla olisi se reilu puolimiljoonaa ajettu yhtä huolettomasti. Kaikki vehkeet tietysti rikki saa en sitä sano mutta tosiasia on se että kestävyydeltään yhtä hyvää työkalua saa hetken etsiä kun mitä vanhat LandCruiserit ovat.
Mimmosetkas sisätilat tuommosessa Cruiserissa on? Jos kuski sattuu olemaan aika paljon isompikokoinen kuin keskiverto japanilainen niin tuleeko ahdasta? Etsiskelen nimittäin käytettyä maasturia ja ois kiva jos sinne sopis sisällekin :)
- hjnomistaja
No uskallan luvata että kuski kun kuski mahtuu helposti. itse olen 198cm pitkä ja mahdun Cruiseriin helposti. Tiedän myös erään kaverin joka painaa lähemmäs 200kg ja pituutta löytyy vähintään 180cm eikä sekään ole autoa ahtaaksi valittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859