In 'an' out

Nasdaq

Ok.

Musta on ihan kiva kattoa töllöä, kun sieltä tulee.

Nelosen seikkailuselkkaus Nigerian ja Kamerunin rajamailla alkoi amerikkalaisen lääkärin pelastusoperaatiolla.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQw_MWuuOrMA3yDeTIR4CjHZKGjO-D4ts4cNtjJFOnHa7hKA60T

No kyllä mäkin lähtisin,
vaikka näiltä sijoiltani.

Pari pointsia.

a) kilometrimäärät olivat - suhteutettuna jäsenistöön - käsittämättömän pitkiä (etenemisnopeus sademetsässä n. 1/20 vs. avomaasto).
b) taistelutilanteessa kaikki tunteet blokataan (vs. posttraumatiikka).
c) mitkään värkit eivät toimi sademetsissä (NASA).
d) Bruce W ei tiennyt tilatessaa sitä, että lentokoneesta ei voi nähdä merkkisavuja, jos ollaan niinkin matalalla kuin oltiin (sakkausnopeus).

(Lyhytaikaista naurua)

26

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq
      • Nasdaq

• Nasdaq

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta osaako hän näytellä?

Kas siinäpä meillä Tanskallinen mielipiteitä.

MInä luulen niin.

http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08

Kyllä koko leffan pelasti tuo nainen. Mitään ei olisi jäänyt jäljelle ilman häntä, ei tunteita, ei älyä, ei tunneälyä.

Kyä o jämpti näi

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kyllä koko leffan pelasti tuo nainen. Mitään ei olisi jäänyt jäljelle ilman häntä, ei tunteita, ei älyä, ei tunneälyä.

Kyä o jämpti näi

Kuvia vertaillessa tulee väistämättä eteen se tosiasia, että minulla on häneen liian lyhyt ja hän on minuun liian pitkä.

Myös vanheneminen luetaan hänen avuiksi, ei minun.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kuvia vertaillessa tulee väistämättä eteen se tosiasia, että minulla on häneen liian lyhyt ja hän on minuun liian pitkä.

Myös vanheneminen luetaan hänen avuiksi, ei minun.

Kas!

Katetri on hieman vinossa.

(Mä käyn säätämässä ja tulen takaisin)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kas!

Katetri on hieman vinossa.

(Mä käyn säätämässä ja tulen takaisin)

Liituraitakommentti

"Sotilaat tuntuvat saavan happea homogeenisistä ryhmäterapioistaan, sillä hengen ylläpitäminen kuvastaa isiltä perittyä 'taitolajia'."

(Naurua saarilla)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Liituraitakommentti

"Sotilaat tuntuvat saavan happea homogeenisistä ryhmäterapioistaan, sillä hengen ylläpitäminen kuvastaa isiltä perittyä 'taitolajia'."

(Naurua saarilla)

Kuinka itse suhtaudut vanhenemiseesi tässä näkymättömässä maailmassa nimeltä sinä?

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kuinka itse suhtaudut vanhenemiseesi tässä näkymättömässä maailmassa nimeltä sinä?

Mjaa

No emmä siis niinku tiedä, etä missä ja milloin. Siis mä vaan niinku sohlaan. Jengi hoitaa loput.

(Lopullista naurua)

• sxth
        Nasdaq kirjoitti:

Mjaa

No emmä siis niinku tiedä, etä missä ja milloin. Siis mä vaan niinku sohlaan. Jengi hoitaa loput.

(Lopullista naurua)

No mä katselen kans, mitä sä puuhaat :) Ei ole muutakaan tekemistä.. ja kuuntelen One Too Many, kun odottelen huomista.
        Siis meinaatko jäädä vapaalle jo? :)

• sxth
        sxth kirjoitti:

No mä katselen kans, mitä sä puuhaat :) Ei ole muutakaan tekemistä.. ja kuuntelen One Too Many, kun odottelen huomista.
        Siis meinaatko jäädä vapaalle jo? :)

Ai niin musa unohtui, pitkälle

http://www.youtube.com/watch?v=44mqiBrB0zI

• sxth
        sxth kirjoitti:

Ai niin musa unohtui, pitkälle

http://www.youtube.com/watch?v=44mqiBrB0zI

Mistä tietää että kone sakkaa? Jos se nousussa tärisee ja paukkuu sellaisella rytinällä, kuin runko olisi varmasti jo hajonnut, niin mitä se oli?

• sxth

Et sun kannattaisi varoa sitä.. :) Niin kuin nyt alkuun... vaikka.

Mulle tuli mieleen siitä myös Jeanne Moreau.Samalaiset huulet ehkä. Näin joskus elokuvan, jossa se työnsi miehensä portaikon alla olevaan komeroon ja teippasi ilma-aukot kiinni ja jätti sinne.

• sxth
        sxth kirjoitti:

Et sun kannattaisi varoa sitä.. :) Niin kuin nyt alkuun... vaikka.

Mulle tuli mieleen siitä myös Jeanne Moreau.Samalaiset huulet ehkä. Näin joskus elokuvan, jossa se työnsi miehensä portaikon alla olevaan komeroon ja teippasi ilma-aukot kiinni ja jätti sinne.

No kun kysyit.. Sen mitä muistan Belucista.

http://www.youtube.com/watch?v=oB9KenvHOMM

• Nasdaq
        sxth kirjoitti:

No kun kysyit.. Sen mitä muistan Belucista.

http://www.youtube.com/watch?v=oB9KenvHOMM

Ehkä meillä on hieman erilainen tapa katsella kuvia. Kuvahan on aika stabiili asia, mutta että tuollainen sisältö.

• sxth
        Nasdaq kirjoitti:

Ehkä meillä on hieman erilainen tapa katsella kuvia. Kuvahan on aika stabiili asia, mutta että tuollainen sisältö.

Ei se varmaan sitä. Todella kaunis nainen. Minulla liittyy siihen mitä heistä tiedän ja miten itseäni ilmaisen. Katseletko sinä vain tuota kaunista naisen kuvaa kuvana ja uppoudut siihen?

• Nasdaq
        sxth kirjoitti:

Ei se varmaan sitä. Todella kaunis nainen. Minulla liittyy siihen mitä heistä tiedän ja miten itseäni ilmaisen. Katseletko sinä vain tuota kaunista naisen kuvaa kuvana ja uppoudut siihen?

En. Minä luon maailmoja.

• sxth
        Nasdaq kirjoitti:

En. Minä luon maailmoja.

No niin tavallaan minäkin (kuvaa itsestäni ja maailmasta jossa elän mielikuvitusmieheni kanssa :) .. Millaisen paikan Bellucci otti omastasi?

• nasdaq
        sxth kirjoitti:

No niin tavallaan minäkin (kuvaa itsestäni ja maailmasta jossa elän mielikuvitusmieheni kanssa :) .. Millaisen paikan Bellucci otti omastasi?

Ei minkäänlaista. Ajattelin vain informoida itseäni omalla väripaletillani.

(Skaaloja)

• sxth
        nasdaq kirjoitti:

Ei minkäänlaista. Ajattelin vain informoida itseäni omalla väripaletillani.

(Skaaloja)

En ymmärrä tuota täysin. Minusta ottaa kaikki paikan.Väritkin ja värittömyys.

• sxth

• Nasdaq
        sxth kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=_cTtjBXzyB8

Heräsin aamuyöllä kuumeisessa ahdistuneisuuden tilassa. Kiskoin hiestä märkiä lakanoita kuin leviä pois iholtani. Olin nähnyt riipivää unta hartaan monologini väkivaltaisesta metamorfoosista kohti tylsää ja merkityksetöntä keskustelua maailman turhuuksista.

Logit arvoonsa omaan.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Heräsin aamuyöllä kuumeisessa ahdistuneisuuden tilassa. Kiskoin hiestä märkiä lakanoita kuin leviä pois iholtani. Olin nähnyt riipivää unta hartaan monologini väkivaltaisesta metamorfoosista kohti tylsää ja merkityksetöntä keskustelua maailman turhuuksista.

Logit arvoonsa omaan.

Ah millainen kiivas, sensuelli nainen. Aikuinen nainen.

(Pensseli sutii tyhjää)

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=rXgbKQ_9R7A

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

(Pensseli sutii tyhjää)

Mulle on selvästi muodostunut vuosien saatossa täysin selvä kuva siitä kuka ja mikä ja millainen hän on.

Olisi hienoa siirtää tämä kyhäelmä todellisuuteen lihaksi.

(Satamajätkän naurua)

• sxth
        Nasdaq kirjoitti:

Mulle on selvästi muodostunut vuosien saatossa täysin selvä kuva siitä kuka ja mikä ja millainen hän on.

Olisi hienoa siirtää tämä kyhäelmä todellisuuteen lihaksi.

(Satamajätkän naurua)

(ja vastanaurua)

Skaalasit sille sitten ikää lisää. Melkoinen nainen sinulla...

• ..
        Nasdaq kirjoitti:

(Pensseli sutii tyhjää)

Kaunis nainenhan tuo.

Ranskalaisten miesten esitystyylissä on aina ollut jotain mikä toimii.
        Naisena katselen mieluummin miestä. Persoonallinen ranskalainen takkutukka toimii paremmin kuin tomppakruise-dollarihymy. Silti en muista ainuttakaan ranskis miesnäyttelijän nimeä. Muistan kasvot ja tyylin, mutta en nimeä.

Naisista olen aina ihalillut Catherine Deneuvea ja Juliette Binochea.

Silti yksi mielenkiintoisimmista tyyleistä on John Malkovich lla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18064
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4942
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4587
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4500
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4310
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      59
      4190
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3783
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3445
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      34
      2716
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2439
    Aihe