Onko naiset liian hätäisiä?

Heypus

Itsestäni tuntuu, että naiset ovat parisuhteen etsimisen suhteen liian kärsimättömiä. Olen itse hyvin hitaasti lämpeävä mies, mutta sitten kun lämpeän, ei se kipinä lopukkaan. En haluaisi kehuskella itselläni, mutta olen äärimmäisen mukava, huumorintajuinen, elämäniloinen ja empaattinen mies. Osaan niin miesten kuin naistenkin hommat ja tykkään hemmotella ja huomioida naista. Ulkoisesti olen ihan komea, pitkähkö ja normaalivartaloinen. Pidän ulkonäöstäni myös huolta, en kuitenkaan ylikorostaen (metroseksuaalien tavoin).

Olen kuitenkin törmänny omalta kohdaltani kahteen ongelmaan. Ensinnäkin olen suhteellisen vaatimaton, en siis korosta itseäni ja näin ollen ehkä jään vähän muiden varjoon. En vaan oikein haluaisi esittää muuta mitä olen. Toiseksi, monet naiset johon olen tutustunut, alkavat (omasta mielestä) liian nopeasti vaatimaan päätöksiä siitä, jatketaanko juttua vai ei. Jos vaikka olen kovasti kiinnostunut jostain ja hän minusta, niin juttu ei välttämättä jatku sen takia, kun minä en hänen mielestään vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta. Tämä ei siis jotenkin toimi ollenkaan, että ihan mielenkiinnosta haluan kommentteja, vaikka niitä haukkuja tai jotain :) Olen nyt ollut pitempään yksinäni, enkä edes ole harrastanut seuranhakua. Jotenkin aina särähtää korvaan, kun naiset etsivät kunnollisia miehiä, eivätkä löydä mistään..

4

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhastuksiaTulee&Mene

Voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta väliin voi myös mennä toistepäin. Nainen ihastuneena haluisi saada selkoa omille epävarmuuden tunteilleen. Näissä tapauksissa ihastus on kuitenkin ollut enemmän mielessä kuin sydämessä, sillä kun oikeesti rakastuu, hillintäkin onnistuu. Sinuako sitten harmittaa, kun hyvästä alusta ei tullutkaan mitään naisen hätäilyn takia? Ymmärrän, että kiinnostus lakkaa, jos toinen alkaa "painostamaan" ja siinä vaiheessa naisenkin peli on pelattu. Loppupeleissä en kuitankaan ala "syyttämään" niin naista kuin en miestäkään näissä asioissa, sinä ja uusi tuttavasi ette vain olleet vielä tarpeeksi kypsiä ettekä perfect match oikealle rakkaudelle. Parempaa on luvassa, semmoista joka ylittää mielen rajat.

• åborium

jos ei tiedä, onko mies ystävä vai rakastettu, vaikka oltaisiin tapailtu jo kuukausia- (oli ollut seksiä tai sitten ei) niin jääkööt saman tien olematta kumpaakaan.

Näin minulla. Ehkä olen liian hätäinen, mutta sellaisesta tulee vain olo, että toinen salailee jotakin, onkin muita säätöjä, tai ei kehtaa päättää suhdetta mielestään väärään ihmiseen tms.
      Naisena haluaisin kyllä vaikka ensi kohtaamiselta tietää, voisiko mies lähteä mukaani elämänmittaiselle matkalle, vai vain hetken huumaan. Se on ihan sama, miten siinä oikeasti käy, eihän sitä voi kukaan tietää ja päivä kerrallaan menevä ihminen olen, mutta itse en lähtisi edes ensitreffeille jos en voisi periaatteessa kuvitella pidempää suhdetta.
      Eli, mun mielestä kunnon mies on aina valmis lähtemään mukaan loppuelämää ajatellen, ei vain yhden yön juttuihin. Siksi kai sinäkään et kyllä kuulosta ihan kunnon mieheltä tuossa asiassa, vaikka muutoin kunnollinen varmasti oletkin.

Vaatimattomuus sen sijaan, se nyt tässä "kaikki haluaa olla tosi-tv tähtiä" maailmassa ei tunnu olevan haluttu juttu, mutta mun mielestä se on vain hyvä... ne ne tuolla elämässä bongaa, joiden persoona loistaa vaikkei erityisesti itsestään juttua tekisikään.

• Ex Pimp

Sinulla siis ei ole naisista pulaa.

Miten nainen isketään, siis?

• nämä tuli mieleen

Ehkä ne saa susta sellaisen kuvan, ettet ole heistä tarpeeksi kiinnostunut. Käytännössä tämä näkyy varmaan sun puolelta passiivisuutena eli et vastaa yhteydenottoihin, et lähde ulos, et ole kiinnostunut naisen asioista tai et tee itse koskaan aloitteita. Nainen luulee sitten , ettei sulta löydy mielenkiintoa just häntä kohtaan tai että sulla on monia naisia kierroksessa samaan aikaan eli hän on vaan yksi monen muun joukossa, ei mitenkään erityinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe