Pääsiäinen on rasistinen juhla

Selkeästi

Maailmassa on noin 10 000 eri uskontoa ja nyt näitä vähemmistöjä pakotetaan toimimaan yhden lahkon mukaan. Se loukkaa uskonvapautta.
Pääsiäisen pakkovietto loukkaa mm. islamilaisuutta, hindulaisuutta ja budhismia.
Pahoinvointiyhteiskuntamme ylläpitää pakkouskontoja vain kerätäkseen rahaa eliitille.

15

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvaitsevainen.

Ei sun ole mikään pakko pitää vapaapäivää.Mene duuniin vaan. Anna toisille kuitenkin mahdollisuus viettää vapaapäivät. Aika suvaitsematon olet.

• Selkeästi

Kyse onkin siitä, että kaltaisesi työväki ei ole palvelemassa meitä parempiosaisia, vaikka on arkipäivä.

• ole hyvä..

Häh! Suomessa luterilaisia on vähintään 75 % , ei pitäis loukata muita uskontoja jos ei kestä muuttakoon Islamilaiset sinne Mekkaan ja Hindu Intiaan ja muut uskonnon edustajat sinne minne kuuluvat.

Sinä myös muuta pois Suomesta jos et kestä mielenterveytesi kannalta, ole hyvä muuta pois täältä "suunsoittaja" ehkä Venäjälle, KIITOS.

• Selkeästi

Eli vakuutat kyseessä olevan uskonrasismin vähemmistöä kohtaan.

• dfvefvgwrf
        Selkeästi kirjoitti:

Eli vakuutat kyseessä olevan uskonrasismin vähemmistöä kohtaan.

Homot vihaa kristittyjä.

• Ple!
        dfvefvgwrf kirjoitti:

Homot vihaa kristittyjä.

Siis itseään?

• spörnåjeg

Loukkaa islamister!
      Tuo on mökkäpuhetta, Heillä on omat juhlansa jota viettävät ilman että me niihin puututaan.
      Miksi kaikki meidän merkipäivät loukkaisivat heitä:
      Kaikilla uskonnoilla on omat merkijuhlat ja viettävät ne ! Miksi meidän pitäis luopua omista?

• Rasistit kuriin

Ramadanin aikana muslimit työskentelevät yleensä vain aamupäivisin. Miksi Suomessa silloin kaupat ovat auki myös iltapäivisin ja illalla?
      Silloin pitää kaikkien olla pois työstä, siihen pitää säätää laki.

• paras kaikista_1

Minä haluan sellaiseen lahkoon jäseneksi jossa on tarjolla 72 neitsyttä ja saa tänäänkin rukoilla 5 kertaa päivässä myös työpaikalla.
      Haluan myös ominkäsin tehdä halal-teurastuksen.

• Mitenkä pakotetaan

viettämään pääsiäistä? pukeeko joku sinut väkisin trulliksi? pakottaako joku sinut paastoamaan? pakottaako joku sinut ostamaan pääsiäismunia? vai mitenkä sinut pakotetaan pääsiäisen viettoon?

Olen itse ateisti eikä minua hetkauta muiden pääsiäisen vietto pätkääkään, olen kotona kun on kerran töistä vapaata ja vietän ihan normaalia vapaa-aikaa puuhastellen omia juttuja, syön kuten muulloinkin ym..

T:Ateisti

• Atte Ateisti

Täällä myös toinen ateisti. Olen oikein kiitollinen kristityille näistä vapaapäivistä, jotka illuminaatit ja muut riistokapitalistit mielellään meiltä veisivät. Aloittaja lienee sellainen.

• nuolet munia

Olet kristittyjen propagandan uhri ja vale-ateisti.

• Ateisti-
        nuolet munia kirjoitti:

Olet kristittyjen propagandan uhri ja vale-ateisti.

Taidat olla hiukan heipparallaa :) kyllä minulle palkalliset vapaapäivät kelpaavat, oli syystä mistä tahansa, jos uskovaiset nuo on saanut aikaan niin SO WHAT ?

Kyllä ne mulle kelpaa vaikka en välitä uskonnoista hevonvittua, ajattelen asian ja pääsiäisvapaat täysin itsekkäästi omista lähtökohdista=2 palkallallista vapaata, saa himas tehtyä 4 päivän aikana vaikka saunan paneloinnin, thanks ;)

• Näin on marjat
        Ateisti- kirjoitti:

Taidat olla hiukan heipparallaa :) kyllä minulle palkalliset vapaapäivät kelpaavat, oli syystä mistä tahansa, jos uskovaiset nuo on saanut aikaan niin SO WHAT ?

Kyllä ne mulle kelpaa vaikka en välitä uskonnoista hevonvittua, ajattelen asian ja pääsiäisvapaat täysin itsekkäästi omista lähtökohdista=2 palkallallista vapaata, saa himas tehtyä 4 päivän aikana vaikka saunan paneloinnin, thanks ;)

Ja muslimit ei ainaskaan ole mitään vapaita järkkäilly, pommi iskuja vain tekevät.

• Vapaustaistelija

Moniarvoisuus ja suhteellisuusajattelu on tehnyt yhteiskunnastamme sekulaarin perverssiyhteiskunnan, joka ei tunne vastuuta saatikaan rakkautta lähimmäistä tai heikompaa kohtaan.

Valtiouskontomme on vielä kristinusko, vaikka radikaalit ääriedistykselliset monikulturistit pyrkivät kovalla äänellä muuttamaan maamme islamilaiseksi kalifaatiksi. Koti, uskonto, perinne, isänmaa!

Ei moniarvoisuudelle. Ei monikulturalismille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe