Pääsiäinen on rasistinen juhla

Selkeästi

Maailmassa on noin 10 000 eri uskontoa ja nyt näitä vähemmistöjä pakotetaan toimimaan yhden lahkon mukaan. Se loukkaa uskonvapautta.
Pääsiäisen pakkovietto loukkaa mm. islamilaisuutta, hindulaisuutta ja budhismia.
Pahoinvointiyhteiskuntamme ylläpitää pakkouskontoja vain kerätäkseen rahaa eliitille.

15

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvaitsevainen.

Ei sun ole mikään pakko pitää vapaapäivää.Mene duuniin vaan. Anna toisille kuitenkin mahdollisuus viettää vapaapäivät. Aika suvaitsematon olet.

• Selkeästi

Kyse onkin siitä, että kaltaisesi työväki ei ole palvelemassa meitä parempiosaisia, vaikka on arkipäivä.

• ole hyvä..

Häh! Suomessa luterilaisia on vähintään 75 % , ei pitäis loukata muita uskontoja jos ei kestä muuttakoon Islamilaiset sinne Mekkaan ja Hindu Intiaan ja muut uskonnon edustajat sinne minne kuuluvat.

Sinä myös muuta pois Suomesta jos et kestä mielenterveytesi kannalta, ole hyvä muuta pois täältä "suunsoittaja" ehkä Venäjälle, KIITOS.

• Selkeästi

Eli vakuutat kyseessä olevan uskonrasismin vähemmistöä kohtaan.

• dfvefvgwrf
        Selkeästi kirjoitti:

Eli vakuutat kyseessä olevan uskonrasismin vähemmistöä kohtaan.

Homot vihaa kristittyjä.

• Ple!
        dfvefvgwrf kirjoitti:

Homot vihaa kristittyjä.

Siis itseään?

• spörnåjeg

Loukkaa islamister!
      Tuo on mökkäpuhetta, Heillä on omat juhlansa jota viettävät ilman että me niihin puututaan.
      Miksi kaikki meidän merkipäivät loukkaisivat heitä:
      Kaikilla uskonnoilla on omat merkijuhlat ja viettävät ne ! Miksi meidän pitäis luopua omista?

• Rasistit kuriin

Ramadanin aikana muslimit työskentelevät yleensä vain aamupäivisin. Miksi Suomessa silloin kaupat ovat auki myös iltapäivisin ja illalla?
      Silloin pitää kaikkien olla pois työstä, siihen pitää säätää laki.

• paras kaikista_1

Minä haluan sellaiseen lahkoon jäseneksi jossa on tarjolla 72 neitsyttä ja saa tänäänkin rukoilla 5 kertaa päivässä myös työpaikalla.
      Haluan myös ominkäsin tehdä halal-teurastuksen.

• Mitenkä pakotetaan

viettämään pääsiäistä? pukeeko joku sinut väkisin trulliksi? pakottaako joku sinut paastoamaan? pakottaako joku sinut ostamaan pääsiäismunia? vai mitenkä sinut pakotetaan pääsiäisen viettoon?

Olen itse ateisti eikä minua hetkauta muiden pääsiäisen vietto pätkääkään, olen kotona kun on kerran töistä vapaata ja vietän ihan normaalia vapaa-aikaa puuhastellen omia juttuja, syön kuten muulloinkin ym..

T:Ateisti

• Atte Ateisti

Täällä myös toinen ateisti. Olen oikein kiitollinen kristityille näistä vapaapäivistä, jotka illuminaatit ja muut riistokapitalistit mielellään meiltä veisivät. Aloittaja lienee sellainen.

• nuolet munia

Olet kristittyjen propagandan uhri ja vale-ateisti.

• Ateisti-
        nuolet munia kirjoitti:

Olet kristittyjen propagandan uhri ja vale-ateisti.

Taidat olla hiukan heipparallaa :) kyllä minulle palkalliset vapaapäivät kelpaavat, oli syystä mistä tahansa, jos uskovaiset nuo on saanut aikaan niin SO WHAT ?

Kyllä ne mulle kelpaa vaikka en välitä uskonnoista hevonvittua, ajattelen asian ja pääsiäisvapaat täysin itsekkäästi omista lähtökohdista=2 palkallallista vapaata, saa himas tehtyä 4 päivän aikana vaikka saunan paneloinnin, thanks ;)

• Näin on marjat
        Ateisti- kirjoitti:

Taidat olla hiukan heipparallaa :) kyllä minulle palkalliset vapaapäivät kelpaavat, oli syystä mistä tahansa, jos uskovaiset nuo on saanut aikaan niin SO WHAT ?

Kyllä ne mulle kelpaa vaikka en välitä uskonnoista hevonvittua, ajattelen asian ja pääsiäisvapaat täysin itsekkäästi omista lähtökohdista=2 palkallallista vapaata, saa himas tehtyä 4 päivän aikana vaikka saunan paneloinnin, thanks ;)

Ja muslimit ei ainaskaan ole mitään vapaita järkkäilly, pommi iskuja vain tekevät.

• Vapaustaistelija

Moniarvoisuus ja suhteellisuusajattelu on tehnyt yhteiskunnastamme sekulaarin perverssiyhteiskunnan, joka ei tunne vastuuta saatikaan rakkautta lähimmäistä tai heikompaa kohtaan.

Valtiouskontomme on vielä kristinusko, vaikka radikaalit ääriedistykselliset monikulturistit pyrkivät kovalla äänellä muuttamaan maamme islamilaiseksi kalifaatiksi. Koti, uskonto, perinne, isänmaa!

Ei moniarvoisuudelle. Ei monikulturalismille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe