Jänistävät miehet

Samanikäinen ystävättäreni on täällä Suomi24:ssa vakioasiakas, sekä Treffi että Chat-puolella. Sinkkuna hän on halukas solmimaan suhteen mieheen. Mutta monta kertaa on käynyt niin, että hyvin alkanut nettiseurustelu loppuu kuin seinään siinä vaiheessa, kun pitäisi tavata 'livenä'. Ystävälläni ei ole mitään seksiä vastaan, joten mistään pihtaamisesta ei siis ole kyse. Mutta mies vain jänistää!

Tämä on sen verran erikoinen ilmiö, että haluaisin teiltä kommentteja/kokemuksia vastaavasta. Suurten ikäluokkien naisena olen oppinut siihen, että mies haluaa aina. Mutta niin ei siis taida ollakaan?

10

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 36 v

Itse en jänistäis mut monet varmaan jänistää jos pitäis seksiä harrastaa heti. Liian suora ehdotus saa miehet juoksemaan karkuun. Monet siis vaan puhuvat ja luulevat olevansa koviakin panomiehiä mut tosipaikan tullen jänistävät. Löytäispä itse jonkun naisen joka haluaa tavata, mut ne on harvassa tääl länsirannikolla. Ja netsissä nyt on helppo puhuu ja lupailla mitä vaan et haluaa tavata, mut harvassa on ne jotka oikeesti haluaa tavata.

• niinpä niin

Tuskinpa tuossa aloituksessa mistään ehdottelusta oli kyse, vaan siitä että nainen ei ole etukäteen ilmoittanut että takuulla ei irtoa seksiä jos tavataan. Sehän tuntuu näissä deittijutuissa olevan suurin synti jos naisena antaa ymmärtää että ei tule ymmärtämään antaa, eli ottaa jo etukäteen ehdottoman kielteisen asenteen intiimiä kanssakäymistä kohtaan.

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että 40 miehistä on kiva leikkiä vaikeasti saatavaa eli siis TAVATTAVAA. Kun pitäisi sopia tapaamisesta niin johan menee helvetin vaikeaksi kun juippi selittää vaikka mitä sekavia. Yhden kanssa oli jo kerran tavattukin ja seksiin ei oltu mitenkään otettu kantaa puolesta eikä vastaan, ja toista tapaamista odotellessa alkaa joku perkeleen vekslaaminen eestaas.

Prinsessoita ne tuon ikäiset miehet ovat joka sorkka.

• Näitähän riittää...
        niinpä niin kirjoitti:

Tuskinpa tuossa aloituksessa mistään ehdottelusta oli kyse, vaan siitä että nainen ei ole etukäteen ilmoittanut että takuulla ei irtoa seksiä jos tavataan. Sehän tuntuu näissä deittijutuissa olevan suurin synti jos naisena antaa ymmärtää että ei tule ymmärtämään antaa, eli ottaa jo etukäteen ehdottoman kielteisen asenteen intiimiä kanssakäymistä kohtaan.

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että 40 miehistä on kiva leikkiä vaikeasti saatavaa eli siis TAVATTAVAA. Kun pitäisi sopia tapaamisesta niin johan menee helvetin vaikeaksi kun juippi selittää vaikka mitä sekavia. Yhden kanssa oli jo kerran tavattukin ja seksiin ei oltu mitenkään otettu kantaa puolesta eikä vastaan, ja toista tapaamista odotellessa alkaa joku perkeleen vekslaaminen eestaas.

Prinsessoita ne tuon ikäiset miehet ovat joka sorkka.

Ja minä kun luulin olevani ainut, jolle miehet selittelevät!!

En millään jaksa tajuta, miksi kukaan mies viitsii tuhlata aikaansa sähköpostitteluun, jos ei ole aikomustakaan tavata livenä, mutta kyllä niitä vaan on. Juuri tuo "sekavien selittely"... Muistan vuoden takaa eräänkin tyypin, jonka kanssa luisti juttu viesteissä loistavasti, mutta kun suunniteltu tapaamisajankohta alkoi lähestymään niin tältä jätkältä (huom, aikuiselta mieheltä) alkoi tulla erikoisia jänistysviestejä yksi toisensa perään, hänen peloistaan ja kuvitelmistaan (!) koskien sitä, millainen minä ehkä olen tai en ole, tai millaista meidän suhteestamme ehkä tulisi tai ei tulisi...?!?! No, eipähän tarvinnut tämän sankarin kohdata pelkojaan kun ei uskaltautunut tapaamaan.

Kunpa nää pashahousut eivät tuhlaisi muiden ihmisten aikaa, jotka ovat tosissaan... =( Netin miehet ovat kyllä omasta kokemuksestani osoittautuneet tosi reppanoiksi. Jos kaikki maailman miehet olisivat samanlaisia niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten.

• jaa rinsessoja?
        Näitähän riittää... kirjoitti:

Ja minä kun luulin olevani ainut, jolle miehet selittelevät!!

En millään jaksa tajuta, miksi kukaan mies viitsii tuhlata aikaansa sähköpostitteluun, jos ei ole aikomustakaan tavata livenä, mutta kyllä niitä vaan on. Juuri tuo "sekavien selittely"... Muistan vuoden takaa eräänkin tyypin, jonka kanssa luisti juttu viesteissä loistavasti, mutta kun suunniteltu tapaamisajankohta alkoi lähestymään niin tältä jätkältä (huom, aikuiselta mieheltä) alkoi tulla erikoisia jänistysviestejä yksi toisensa perään, hänen peloistaan ja kuvitelmistaan (!) koskien sitä, millainen minä ehkä olen tai en ole, tai millaista meidän suhteestamme ehkä tulisi tai ei tulisi...?!?! No, eipähän tarvinnut tämän sankarin kohdata pelkojaan kun ei uskaltautunut tapaamaan.

Kunpa nää pashahousut eivät tuhlaisi muiden ihmisten aikaa, jotka ovat tosissaan... =( Netin miehet ovat kyllä omasta kokemuksestani osoittautuneet tosi reppanoiksi. Jos kaikki maailman miehet olisivat samanlaisia niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten.

Etteks te ihan totta ymmärrä että ne miehet vaan testaa markkinakelpoisuuttaan? Niitten vaimot kun ei päästä, niin mites sovit treffit oikeessa elämässä... Koneella ne saa sentään istua ilman valvontaa, mutta ulos... ei ei!

• Taitaa olla

Niin että ovat varattuja miehiä tai muuten vain pitävät nettijuttuja jonkinmoisina roolipeleinä,ei ole aikomuskaan tavata vaan pelailla vaan mukavasti kotisohvalla.

• eikannataedesaloitta

just.. yksikin tyyppi pelasi aikaa..'en uskalla enää luottaa kehenkään'..ensin viestiteltiin ja sovittiin tapaamisia..ei ilmestynyt ja kohta taas viestiä tuli..
      joillekin ei kelpaa kukaan.. olisi hyvä mennä peilin eteen ja katsoa pitkään..

• treffit ja heti

Ihanko totta?

Mulla on naisena kyllä ihan päinvastaiset kokemukset! Lyhyt ilmoitukseni ilman kuvaa ja treffejä olis vaikka useammat joka päivä ja tosiaankin kaikki ovat treffeille tulleet ja parin viestin jälkeen.

Ja nimenomaan ne ukkomiehet ovat todella innokkaita, eikä mulle ole kukaan ohareita tehnyt, eikä selittelyjä annettu.

Mun on hyvin vaikee uskoa tätä....

• N40+
        treffit ja heti kirjoitti:

Ihanko totta?

Mulla on naisena kyllä ihan päinvastaiset kokemukset! Lyhyt ilmoitukseni ilman kuvaa ja treffejä olis vaikka useammat joka päivä ja tosiaankin kaikki ovat treffeille tulleet ja parin viestin jälkeen.

Ja nimenomaan ne ukkomiehet ovat todella innokkaita, eikä mulle ole kukaan ohareita tehnyt, eikä selittelyjä annettu.

Mun on hyvin vaikee uskoa tätä....

Kyllä, ihan totta, usko tai älä.

Ja nainen olen minäkin.

• niin niin

Itse olen 34v vuotias mies ja olen törmännyt naisiin joilla menee pupupöksyyn jos pitäisi tavata, eli ei ole sukupuolisidonnainen ominaisuus.

• No joopajoo

"Suurten ikäluokkien naisena olen oppinut siihen, että mies haluaa aina. Mutta niin ei siis taida ollakaan?"

Tuo on lähinnä naisten omaa ylimielisyyttä. Kuvittelette, että jokainen mies haluaa ketä tahansa naista, koska olette muka niin ihania ja kaikki miehet ovat vain sen perässä.

Ehkä sinunkin kannattaisi vähän avartaa maailmaasi ja opetella pois siitä "mies haluaa aina" -harhakuvasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe