Missä on absolutistinaiset ja turha vastata että kirkossa tai muissa uskonkinkereissä!
Siis missä on naiset jotka eivät käytä päihteitä lainkaan?
Missä raittiit naiset ovat?
53
205
Vastaukset
- 40+ tre area
Täällä. Mutta enpä tunnu ketään kiinnostavan. Koskahan viimeksi on tullut vastauksia ilmoitukseeni?
Tampereen seudulla miehet taitavat etsiä naisen räkälöistä.- että näinnn
Niistä räkälöistä saa helpolla kaikenmaailman, tieskuinka monen paskakasan nussimia siiderivalaita, mutta eipä niitä miehiä jotka sellaisen naisen kelpuuttavat voi miehiksi edes kutsua - he ovat sellaisia mitättömiä miehenpuolikkaita ja heidän naiset sen mukaisesti niitä baarien siiderivalaita ja whiskihaukkoja.
- 13+14
AA:ssa.
- 41 v absolutistimies
Tässä ei nyt etsitä ex-holisteja.
- joko tai
Tunnen muutaman absolutistin.
Kaksi heistä on uskovaisia, ja loput entisiä alkoholisteja.- Paperianainen
Jos ottaa 2-3 juomaa kuussa on vaan kummajainen, joka ei kuulu mihinkään lokeroon.
- 41 v absolutistimies
Paperianainen kirjoitti:
Jos ottaa 2-3 juomaa kuussa on vaan kummajainen, joka ei kuulu mihinkään lokeroon.
Jos ottaa 2-3 alkoholipitoista juomaa kuussa ei kuulu ainakaan raittiiden lokeroon.
- Paperianainen
41 v absolutistimies kirjoitti:
Jos ottaa 2-3 alkoholipitoista juomaa kuussa ei kuulu ainakaan raittiiden lokeroon.
Heh, ei niin. Absolutismi ei sovi minulle.
- Lokerointi rules
Kerropas mihin lokeroon minä kuulun, kun otan 2-3 alkoholipitoista juomaa vuodessa (esim. juhlissa tervetuliaismaljan)?
- 41 v absolutistimies
Lokerointi rules kirjoitti:
Kerropas mihin lokeroon minä kuulun, kun otan 2-3 alkoholipitoista juomaa vuodessa (esim. juhlissa tervetuliaismaljan)?
Kuulut päihteidenkäyttäjiin - niin selkeää se on.
- Paperianainen
Kyllä vapauttaa kun tietää elävänsä vaarallisesti!
- Lokeroija
41 v absolutistimies kuuluu fanaatikoihin.
Turhaan täällä rutkutat että missä raittiit naiset ovat. Heitä on vapaana aika vähän, ja niistäkin harvoista tuskin yksikään sinua huolii.
- ei alkoholisti n.
Minä en tulis toimeen täysraittiin kanssa. En polta, mutta viiniä otan välillä.
Se tarkoittaa, että ei jokaviikko ja välillä ei joka kk, mutta sitten kun otan,
niin otan ja hyvällä omallatunnolla. (En ryystä känniin asti).
Hyvässä seurassa se on kivaa ja piste. En tiedä onko näitä ihan absolutisteja
edes nettimaailmassa kovinkaan liikkeellä ja en tee sillätiedollakaan mitään.
Ehkäpä muut kertoo sen, minä vaan totesin oman kantani !. - 1+15
Joo, siitä ei tule mitään jos toinen on absolutisti ja toinen ottaa edes siloin tällöin saunaoluen tai haluaa ottaa jouluna viiniä ruuan kanssa ja konjakit päälle. Kokeiltu on seurustella absolutistin kanssa. Ei onnistu kun minulle alkoholi on nautintoaine, joka joskus vaan maistuu hyvältä. Kännejä ei tarvi ottaa, miksi heti käy muka räkälöissä ellei ole absolutisti - eikö mitään välimuotoa ole? Suurin osa meistä taitaa kuulua kuitenkin siihen välimaastoon.
Juuri pari viikkoa sitten olin sairaalan ravitsemusterapeutin juttusilla, joka mm. suositteli lasillista punaviiniä joka päivä, miehille kaksi. Siinä on hyviä antioksidantteja, mm. vaikuttaa positiivisesti sydämen toimintaan ja ehkäisee huonojen solujen syntymistä.- 41 v absolutistimies
On se kumma, miten alkoholisti voi toimia sairaalan ravitsemusterapeuttina?
Ilman muuta pitäisi panna viralta tuommoinen kävelevä alkon mainos. - Oikea Ap.
On se kumma, miten alkoholisti voi toimia sairaalan ravitsemusterapeuttina?
Ilman muuta pitäisi panna viralta tuommoinen kävelevä alkon mainos.Heh, Heh ... Et ole aloittaja mutta kommenttisi oli hyvä!
Ai, miten niin ei toimi, jos toinen on absolutisti ja toinen ottaa joskus saunaoluen? Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä pitäisi olla. Asia on tietysti toinen, jos jompi kumpi on tuomitseva toisen valitsemaa tietä kohtaan. Mutta sillä ei ole suoraan tekemistä tuon perusasetelman kanssa.
- ---
Itse haluan miehen, jolla suhde alkoholiin on ongelmaton ja mutkaton. Joka ei käytä sitä liikaa, tai jos valitsee olla käyttämättä sitä ollenkaan, niin hyväksyy täysin muiden (kohtuu)käytön.
Jos mies on raivoraitis ja tuomitsee myös kaikkien muiden vähäisenkin alkoholinkäytön, hänellä on mielestäni alkoholiongelma.- Paperianainen
--- puhuu asiaa!
- 41 v absolutistimies
"suhde alkoholiin"
Minulla ei ole suhdetta alkoholiin, joten ei siis ole ongelmaakaan.
Kohtuukäyttöä... kyllä juopoilta aina selitys löytyy.
Sinunkin kannattaisi katsoa kunnolla peiliin, että miksi sitä viinan kanssa lotraamista pitää niin epåtovoisesti puolustella. - Oikea Ap.
"suhde alkoholiin"
Sinunkin kannattaisi katsoa kunnolla peiliin, että miksi sitä viinan kanssa lotraamista pitää niin epåtovoisesti puolustella.Heh, Heh ... Toinen erinomainen kommetti feikiltä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"suhde alkoholiin"
Sinunkin kannattaisi katsoa kunnolla peiliin, että miksi sitä viinan kanssa lotraamista pitää niin epåtovoisesti puolustella."Minulla ei ole suhdetta alkoholiin, joten ei siis ole ongelmaakaan."
Tämä voisi pitää paikkaansa, jos et olisi koskaan kuullutkaan aineesta nimeltä alkoholi. Ihmisellä on aina jonkinlainen suhde jokaiseen asiaan, josta hän on millään tavalla tietoinen. :) - 41 v abmies
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
"Minulla ei ole suhdetta alkoholiin, joten ei siis ole ongelmaakaan."
Tämä voisi pitää paikkaansa, jos et olisi koskaan kuullutkaan aineesta nimeltä alkoholi. Ihmisellä on aina jonkinlainen suhde jokaiseen asiaan, josta hän on millään tavalla tietoinen. :)Olen kyllä tietoinen naapurin näpsän näköisestä rouvastakin, muttei minulla todellakaan ole suhdetta häneen.
En sano edes huomenta. Enkä päivää.
Katsonkin poispäin, paitsi silloin kun hän ei huomaa. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
41 v abmies kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen naapurin näpsän näköisestä rouvastakin, muttei minulla todellakaan ole suhdetta häneen.
En sano edes huomenta. Enkä päivää.
Katsonkin poispäin, paitsi silloin kun hän ei huomaa.Olet siis valinnut, että suhteesi kyseiseen rouvaan on käytännössä ja pääasiallisesti välinpitämätön.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Olet siis valinnut, että suhteesi kyseiseen rouvaan on käytännössä ja pääasiallisesti välinpitämätön.
Siis tarkoitin että suhde = suhtautuminen.
- moraalinvartijat
Minunkin ystävätär, joka on täys absolutisti.....Niin eihän siinä ole mitään
pahaa, mutta siinä on, että aina kun olemme yhdessä ostoksilla ja hänpä
näkee jonkun ostavan kaljaa vaikkapa, niin voi sitä rutkutuksen määrää
mikä siitä alkaa. Siis rutkuttaa mulle näistä. APUA.
Nyt voitte arvatakin, että pidämmekö usein yhteisiä sauna-iltoja mökillä.
Minä otan saunanpäälle siideriä, tai krillatessa oluen kaksi.
Joo, kyllä me pidämme hauskaa tämän moraalinvartijan kera !!!.
Viikolla en käytä mitään alkoa sisältävää, enkä joka viikonloppu tietenkään.- 41 v absolutistimies
" Minunkin ystävätär, joka on täys absolutisti.....Niin eihän siinä ole mitään
mikä siitä alkaa. Siis rutkuttaa mulle näistä. APUA"
Kuulostaa todella hyvältä! - moraalinvartijat
" Minunkin ystävätär, joka on täys absolutisti.....Niin eihän siinä ole mitään
mikä siitä alkaa. Siis rutkuttaa mulle näistä. APUA"
Kuulostaa todella hyvältä!"Kuulostaa tosi hyvältä", siis sekö, että mun ystävä ei juo, mutta nalkuttaa
muiden ottamisisista minulle ?.
Minua ei kiinnosta kuulostaa tuota valitustulvaa, sillä eihän ole minun
tehtäväni, eikä ystävänikään kantaa huolta tuntemattomista.
Kuten totesin, ei ole paha asia jos itse joku on raitis, mutta näitten pikkusielujen
oma elämä on tosi tylsää, kun he vahtivat muita tehdessään omastaankin
kurjan tällä vahtaamisellaan ja naama kurtussa olemisillaan.
Tulikohan liian vaikeeksi nyt ?... - 41 v absolutistimies
moraalinvartijat kirjoitti:
"Kuulostaa tosi hyvältä", siis sekö, että mun ystävä ei juo, mutta nalkuttaa
muiden ottamisisista minulle ?.
Minua ei kiinnosta kuulostaa tuota valitustulvaa, sillä eihän ole minun
tehtäväni, eikä ystävänikään kantaa huolta tuntemattomista.
Kuten totesin, ei ole paha asia jos itse joku on raitis, mutta näitten pikkusielujen
oma elämä on tosi tylsää, kun he vahtivat muita tehdessään omastaankin
kurjan tällä vahtaamisellaan ja naama kurtussa olemisillaan.
Tulikohan liian vaikeeksi nyt ?...Ystävättäresi asenne päihteitä kohtaan on kohdallaan!
Se kuulostaa hyvältä ettei hän juo ja sekin kuulostaa hyvältä ettei hän hyväksy muidenkaan juomista.
Ystävättäresi ei varmaan myöskään huoraa, kuten suuri osa juopottelevista naisista tekee.
Tunnetko sinä syyllisyyttä ja alemmuutta päihteidenkäyttösi johdosta kun olet tämän sinua " ylempänä" olevan ystäväsi seurassa? - moraalinvartijat
Ystävättäresi asenne päihteitä kohtaan on kohdallaan!
Se kuulostaa hyvältä ettei hän juo ja sekin kuulostaa hyvältä ettei hän hyväksy muidenkaan juomista.
Ystävättäresi ei varmaan myöskään huoraa, kuten suuri osa juopottelevista naisista tekee.
Tunnetko sinä syyllisyyttä ja alemmuutta päihteidenkäyttösi johdosta kun olet tämän sinua " ylempänä" olevan ystäväsi seurassa?Sinä se alat muistuttaa vanhaa kramofonin levyä. Kaikki on juoppoja ja
horoja. ..Ihan sama nämä ottaako kerran viikossa, kuussa, vai vuodessa,
niin on rap. alkoholisti.
Minun itsetunnossa ei ole vikaa, vaikka "juoppo" nyt näytän olevankin.
Enkä tunne "syyllisyyttä" (kään) siitä. Miksi pitäis tuntea ?.
Antakaa te apsolutistit vaan meidän ryypätä rauhassa...Onko se paljon
pyydetty. HÄH MITÄH ???.... - 41 v absolutistimies
Sinä se alat muistuttaa vanhaa kramofonin levyä. Kaikki on juoppoja ja
horoja. ..Ihan sama nämä ottaako kerran viikossa, kuussa, vai vuodessa,
niin on rap. alkoholisti.
Minun itsetunnossa ei ole vikaa, vaikka "juoppo" nyt näytän olevankin.
Enkä tunne "syyllisyyttä" (kään) siitä. Miksi pitäis tuntea ?.
Antakaa te apsolutistit vaan meidän ryypätä rauhassa...Onko se paljon
pyydetty. HÄH MITÄH ???....Taidat tuntea olosi oikein maan matoseksi kun olet absolutisti ystävättäresi seurassa joka on satakertaa ylempänä kun yksikään päihteidenkäyttäjä.
Sanoit että:
"Antakaa te apsolutistit vaan meidän ryypätä rauhassa...Onko se paljon
pyydetty. HÄH MITÄH ???.... "
Se on täysin kohtuuton pyyntö - minun vaikutusalueella ei kukaan ryyppää rauhassa ! - moraalinvartijat
Taidat tuntea olosi oikein maan matoseksi kun olet absolutisti ystävättäresi seurassa joka on satakertaa ylempänä kun yksikään päihteidenkäyttäjä.
Sanoit että:
"Antakaa te apsolutistit vaan meidän ryypätä rauhassa...Onko se paljon
pyydetty. HÄH MITÄH ???.... "
Se on täysin kohtuuton pyyntö - minun vaikutusalueella ei kukaan ryyppää rauhassa !Jos ei olis pääsiäinen, niin sanoisin kyllä sulle yhtä sun toistakin, mutta
antaa olla...Jätän sut nyt rauhaan ja yritä tulla itses kanssa toimeen !!!.
HEIPPARALLAA. - 41 v absolutistimies
Jos ei olis pääsiäinen, niin sanoisin kyllä sulle yhtä sun toistakin, mutta
antaa olla...Jätän sut nyt rauhaan ja yritä tulla itses kanssa toimeen !!!.
HEIPPARALLAA.Ottaisit oppia siitä raittiista ystävättärestäsi ja koettaisit päästä eroon päihteistä, niin saattaisi tuo itsetuntosikin siitä hieman kohentua.
Mutta muista aina että se raitis ystävättäresi on satakertaa ylempänä kun sinä taikka muut hapottelijat!
Ps. Kannattiko lähteä väittelemään kanssani?
En tiedä mistä heitä löytyy, itse en alkaisi suhteeseen absolutistin kanssa.
- 15
Ensin meinasin vastata vain ihan v-tuilematta, että se nyt vaan on elämän tosiasia, että lähes kaikki absolutistit ovat jonkin sortin uskovaisia, yleensä aika tiukkapipoisiakin sellaisia.
Mutta luin sitten ketjun läpi ja nuo sinun järjetöntä fanatismia osoittavat kirjoituksesi, joten totesin, että v-tuilukin on ihan paikallaan.
Itsepä olet tiesi valinnut, joten tyydy vain oman kätesi seuraan.- 41 v absolutistimies
Mitenkä tuollainen pystyisi minulle vittuilla? Jos oltaisiin kasvotusten niin et uskaltaisi sanoa yhtäkään sanaa vitun mitättömyys, se on varma!
- 15
Mitenkä tuollainen pystyisi minulle vittuilla? Jos oltaisiin kasvotusten niin et uskaltaisi sanoa yhtäkään sanaa vitun mitättömyys, se on varma!
Hekoheko. Millähän lihaksilla tuollainen pelle kuvittelee yhtään mitään voivansa minun sanomisilleni, kasvokkain tai muuten?
Pari faktaa:
-naisista, kuten miehistäkin, absolutistiraittiita on vain n. 10% ja sekin painottuen vanhimpiin ikäryhmiin; esimerkiksi sinun ikäistesi joukossa osuus saattaa olla lähempänä 5%
-siitäkin joukosta enemmistö on todella jonkin sortin uskovaisia, sillä normaaliväestön keskuudessa kautta maailman alkoholi on ihan normaali nautintoaine
-edelliseen liittyen: sinun asenteesi edustaa siinä määrin ihmisluonnon vastaista käytöstä, että sana "perverssi" sopii sinuun hyvin. En ihmettele, että olet sinkku, ei tuollaista tyyppiä yksikään terve nainen kestäisi minuuttia kauempaa. - dsgg fgtdf
15 kirjoitti:
Hekoheko. Millähän lihaksilla tuollainen pelle kuvittelee yhtään mitään voivansa minun sanomisilleni, kasvokkain tai muuten?
Pari faktaa:
-naisista, kuten miehistäkin, absolutistiraittiita on vain n. 10% ja sekin painottuen vanhimpiin ikäryhmiin; esimerkiksi sinun ikäistesi joukossa osuus saattaa olla lähempänä 5%
-siitäkin joukosta enemmistö on todella jonkin sortin uskovaisia, sillä normaaliväestön keskuudessa kautta maailman alkoholi on ihan normaali nautintoaine
-edelliseen liittyen: sinun asenteesi edustaa siinä määrin ihmisluonnon vastaista käytöstä, että sana "perverssi" sopii sinuun hyvin. En ihmettele, että olet sinkku, ei tuollaista tyyppiä yksikään terve nainen kestäisi minuuttia kauempaa.Hän voi olla peräkamarista juuri ulos kömpinyt, joka on epätoivoisesti etsinyt ja löytänyt itsessään vain yhden asian, jota pitää vahvuutenaan: häntä ei ole koskaan opetettu sivistyneeseen juomakulttuuriin, eli hän on raivoraitis. Kuten kuka tahansa raivofundamentalisti, hän on nyt Don Quijoten tapaan marssilla taistellen tuulimyllyjä vastaan.
Pitäköön minun puolestani uskonsa ylivoimaisuuteensa. Joku nutturatäti voi vielä hänellekin löytyä, joka täyttää hänen kriteerinsä ja jolle hän kelpaa. He voivat olla ihan onnellisia pikku sodassaan yhteiskunnan normaaliväestöä vastaan. Se, etteivät muut heidän alkoholittomuuttaan arvosta, tuollaisin asentein kun se esitetään, on heistä osoitus valtaväestön moraalittomuudesta. Sallittakoon heille ilonsa. - kossupullo
voi raasu, kun sua ei saa loukata nyyh. Onko lääkitys unohtunut ?
- kossupullo
kossupullo kirjoitti:
voi raasu, kun sua ei saa loukata nyyh. Onko lääkitys unohtunut ?
tää on ap:lle tarkoitettu ja väärässä paikassa = 2 viestiä ylöspäin
- 22v
Täällä!=) minäkin olen absolutisti mutta kaukana uskovaisesta:D jostain syystä minulta heti ekana kysytään oletko uskovainen kun en juo ja varsinkin kun olen vielä nuori..
- 41 v absolutistimies
Nuorelta varmaan ensin kysytään että oletko uskova, sitten kun tulet vanhemmaksi niin jotkut saattavat luulla että olet entinen alkoholisti tai että sinulla on jokin terveydellinen syy raittiuteesi taikka lapsuuden trauma.
Itselläni ei ole uskonnollista eikä terveydellistä syytä enkä myöskään ole entinen alkoholisti, eikä minulla ole mitään lapsuudentraumaa , siis en ole lähtöisin alkoholistiperheestä - olen vain raivoraitis siitä syystä että tämä on elämäntapani josta en luovu.
- gersonist1
Aloittajalla on alkoholiongelma: tuomitseva, pelokas, ahdasmielinen suhtautuminen alkoholiin, jopa toisten juomiseen. Trauma voi olla kotona iskostettujen 'moraali'-sääntöjen tuotosta tai jonkin myöhemmän kokemuksen. Voi olla, ettei aloittaja itse ole tietoinen traumansa syistä.
Ihminen, jolle alkoholi ei ole ongelma, ei tuomitse muiden juomatapoja - joipa hän sitten itse lasin vuodessa, päivittäin tai ei koskaan, tai olisi raitistunut entinen alkoholinkäyttäjä.
Itse olen suhteellisen terveellä pohjalla alkoholiin. Syövästä toipuvana en ole juonut sitä nyt useaan vuoteen enkä aio juoda edelleenkään. Ennen join viinilasillisen muutaman kerran vuodessa. Eli en ole koskaan ollut humalassa. Kyllä minulta aika helposti kuitenkin karkailee halveksivia arviointeja alkoholisteista, joten parantamisen varaa asenteissani on.
En huolisi kumppanikseni aloittajan kaltaista tiukkapipoalkoholiongelmaista enkä juoppoakaan. Voi juoda hiukan tai olla juomatta, kunhan se ei miehelle ole ongelma. Päivittäinen viinilasillinenkin alkaisi olla ongelma minulle, koska se olisi minulle kiusaus. Pidin viinin mausta. Terveyssyistä en halua enää juoda. Alkoholi on myrkkyä. Annan elimistöni keskittyä paranemiseeni, ilman turhia lisämyrkkyjä.
Aloittajan kannattaa etsiä vain ja pelkästään tiukkapipomoralisteja. Kyllä heitä Suomestakin löytyy. Valitettavasti.- tre area 40+
Ei se absolutismille kyllä todellakaan mitään hyvää mainosta ole jos sen pariin kerääntyy kiukkuista porukkaa. Useimmiten taustalla tietysti on se että on alkoholistin perhettä ja on täten saanut niin täysin tarpeekseen siitä alennustilasta missä juoppo elää, ja mahdollisesti siitä henkisestä tai fyysisestä väkivallasta mitä siinä virtahepo olohuoneessa -touhussa on. Itselläni on ikäviä kokemuksia juopoista oman isäni takia, ei ollut täys hirviö, mutta säälittävä tapaus kuitenkin. Ja olen nuorempana joutunut muutamien juoppojen lähentelemäksi koska asuin huonomaisella seudulla ja satuin olemaan heidän ulottuvillaan vaikken koskaan seuraansa hakenut.
Sikäli on ollut helpotus huomata että paikassa missä nykyään asun paikalliset ottavat henkilöt jengiytyvät keskenään ja antavat naisten olla rauhassa! Kontrolli pelaa kun juopoilla on toisensa, yksin liikkuvat ei ihan vielä spurgun asteelle vajonneet kännikalat ovat niitä kamalimpia.
Uhkaavien tilanteiden ja yleisen pettymyksen vuoksi on välillä vaikea suhtautua juomiseen muuten kuin ahdistusta tuntien. Mutta yritän olla friikkaamatta, ja kyllä minäkin voin viiniä ottaa jos tarjotaan. Olueeseen en koske, en pidä. Alkoholi sinänsä ei ole aralle vatsalleni hyväksi, joten en sitä mitenkään erikoisemmin kaipaa enkä omin päin ostele.
Olisi hienointa jos ihmisen ei tarvitse mitenkään selitellä eikä perustella sen paremmin juomattomuutta kuin juomistakaan - jälkimmäistä silloin kun se on terveellä tasolla eikä humalahakuista hillumista. Ja kai ne hillumisetkin sietää kerran pari vuodessa jos hilluvat keskenään, eivätkä tule sivullisten kimppuun. Noin muuten on kyllä aika huono yhteiskunta sellainen missä ei pysty relaamaan muuta kuin juomalla aivonsa paskaksi. Fiksummikin voi ottaa ja rentoutua.
Sen verran tiukkis olen että jos menisin treffeille ja miehestä huomaa että on pikkaisenkin ottanut etukäteen, niin ei kiinnosta jatko mitenkään. Parempi hänellekin niin, kun en kerta kumminkaan välttämättä hänen kanssaan perjantaisin ottaisi.
- yks näkökanta
Ap sopisikin hyvin yhteen täällä edellisissä kirjoituksissa tulleeseen naiseen.
Heillä olisi yhteinen harrastus, eli muiden juomatapojen kyttäily ja sitten
yhdessä siunailuun, kuinka viinankirous vie helvettiin. Eihän se maailmaa
parantaisi, eikä juomisia kitkisi pois, mutta soisi sisäisen parenmuuden nautinnon
näille tuomion enkeleille.
En ikinä pystyisi elämään näin kapeakatseisen ihmisen kanssa. Se olisi maanpäällinen
helvetti. Itse käytän kyllä alkoa, mutta se rajoittuu tiettyihin juhliin ja ei niitä jokapäivä
sentään ole. Koskaan en krapulan takia ole töistä pois ollut, enkä edes kunnon
känniä ottanut, joten mitään ongelmaa ei ole.
Todella ärsyttävää lukea, miten aloittaja tuomitsee muiden käyttöä. Tuntuukin
ettei hänellä ole ihan kaikki muumit laaksossa.- Ap.
On se kumma että kaltaisesi päihteidenkäyttäjät yrittävät niin epätoivoisesti puolustella alkon käyttöään, ymmärrän kyllä että sinä ja muut tenut tunnette häpeää ja alemmuutta meidän raittiiden henkilöiden seurassa - mutta että noin epätoivoisia selityksiä??!!
Koetahan sinä raitistua, niin voit sitten selkä suorana seistä ilman että sinun on hävettävä juomistasi. - yks näkökanta
Ap. kirjoitti:
On se kumma että kaltaisesi päihteidenkäyttäjät yrittävät niin epätoivoisesti puolustella alkon käyttöään, ymmärrän kyllä että sinä ja muut tenut tunnette häpeää ja alemmuutta meidän raittiiden henkilöiden seurassa - mutta että noin epätoivoisia selityksiä??!!
Koetahan sinä raitistua, niin voit sitten selkä suorana seistä ilman että sinun on hävettävä juomistasi.Vai päihteidenkäyttäjät hmmm. Kukahan tässä nyt on se epätoivoinen,
minä ja muut viinistä nauttijat, vai sinä pienessä lasikuplassasi ahtaasti istuva
tiukkis.
Minä en aijo raitistua sen vuoksi, että apsolutisteilla on vääristynyt minäkuva parenmuudestaan. Hehän voivat olla muuten ihan mitä tahansa rikollisia,
vaikka viellä pahenpaa on tuo henkinen väkivalta muita kohtaan.
Tämä sun kirjoitus vahvistaa käsitystäni kadottaneesi jotain, no olkoon se
vaikka terveenjärjen käytön.
- kohtuudella
Naisia, jotka käyttävät alkoholia vain vähän, on varmasti paljon. Itse voin juoda lasillisen viiniä silloin tällöin. Miksi etsit juuri absolutistia? Eihän se, että käyttää viiniä tai olutta tms. jonkin verran, ole huono asia. Tärkeää on, että ei humallu tai käytä alkoholia siinä määrin, että siitä alkaa koitua terveyshaittoja.
Absolutisteja löytyy varmimmin juuri uskonnollisista yhteisöistä, joissa alkoholi on kielletty aine. - mopometässä
Kun olen lueskellut tätä ketjua, niin ei voi kuin ihmetellä, että mistä ap
kamala, suoranainen viha alkoholiin johtuu. Yleensä heillä on lähipiirissä
ollut, tai on joku, jolla mopo karannut lepikkoon, tai sitten itse käyttänyt
viinaksia, mutta jos itse on käyttänyt, niin luulisi tietävän mitä se on,
mutta ei ala jeesustelemaan muiden ottamisia.
Täällä ainakaan kukaan ei ole osoittautunut juopoksi, sillä muutama olut,
tai viinilasi silloin tällöin ei tee mitään juoppoa.
Oikea alkoholisti ryyppää päivittäin, tai jos ei ole rahaa viinaan, niin ainakin
hän miettii, että mistä sitä sais. Ajatukset pyörii kokoajan viinan ympärillä.
On voinut mennä työ, omaisuus ja perhe.
Just aloittajan kaltaiset nipot jää lehdellä soittelemaan, sillä kukaan ei
voi olla noin elämäänsä kyllästyneen kanssa. Kieltää muitakin elämästä
suuren kieltolaki ohjeensa nojalla. Säälin suuresti.- 21
Samaa mieltä muuten, mutta alkoholisteja on toinenkin laji, ns. tuurijuopot. he pysyvät pitkäänkin raittiina, mutta eivät todellakaan voi oikeastaan ottaa lasiakaan ilman, että putki pamahtaa päälle. Monet heistä ovat selvinä kausinaan todella raivoraittiina ja puuttumassa muiden alkoholinkäyttöön, kai siksi, että pelkäävät itse repsahdusta ja toisaalta heille on kova pala katsoa vierestä.
Ettei ihan mustaksi menisi kuvailut, niin tunnen ihan muutaman "iloisen absolutistin", ihmisiä, jotka eivät juo eivätkä ole ikinä tainneet juoda, mutta eivät ole mitään uskovaisia eivätkä marmata muiden alkoholinkäytöstä vaan viihtyvät ihan hyvin samassa seurassa muiden juodessa. - mopometässä
21 kirjoitti:
Samaa mieltä muuten, mutta alkoholisteja on toinenkin laji, ns. tuurijuopot. he pysyvät pitkäänkin raittiina, mutta eivät todellakaan voi oikeastaan ottaa lasiakaan ilman, että putki pamahtaa päälle. Monet heistä ovat selvinä kausinaan todella raivoraittiina ja puuttumassa muiden alkoholinkäyttöön, kai siksi, että pelkäävät itse repsahdusta ja toisaalta heille on kova pala katsoa vierestä.
Ettei ihan mustaksi menisi kuvailut, niin tunnen ihan muutaman "iloisen absolutistin", ihmisiä, jotka eivät juo eivätkä ole ikinä tainneet juoda, mutta eivät ole mitään uskovaisia eivätkä marmata muiden alkoholinkäytöstä vaan viihtyvät ihan hyvin samassa seurassa muiden juodessa.Totta, sillä on tuo tuurijuppo porukka myös ja sitten kun putki aukeaa, niin
se jää päälle, joillakin menee usea viikkokin yhteen syssyyn. Selväkausi menee uutta putkea odotellessa.
On minunkin tutuissa näitä täysin raittiita ja yksi toimii jopa juoppokuskina
muille. Ei apsoluteissa olekkaan mitään, elleivät ala tyrkyttämään
aatettaan muille hampaat irvessä.
Vähän sama uskovaisissakin.
- SoManyMenSoLitleTime
Alkoholistit ja paljon alkoholia käyttävät harrastavat enemmän seksiä. Mutta jos kaatokännissä sekstailee niin mitä siitä jää käteen?
- niinpä niin
Kyllähän se alkoholi herättää himot hiirelläkin ja paljonhan just noita
yhdenillan punkkailuja juuri tuiterissa tehdäänkin. Selvinpäin kyseistä
ihmistä tuskin himoitsisikaan. Luikitaan häntä koipien välissä tiehensä.
Eiköhän alkoholisteilla miehillä kyvyt huku pullonpohjalle. Tulee impotiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088