Mitäs sanotte, onko ihan tyhmä ajatus, jos otan tatuoinnin setäni muistolle ? ei siinä vielä mitään, mutta en ole koskaan setääni nähnyt. hän kuoli kauan sitten, ennen kuin edes ehdin syntyä. Mutta äitini kertomien tarinoiden perusteella on kuin olisin tuntenut hänet aina, ja monet ovat sanoneet että meidän luonteessa on jotain samanlaista. Setäni oli jäyhä suomalainen mies: salskea ja komea mutta myös istunut vankilassa pienistä rötöksistä (tunnettukkin oulussa siihen aikaan) yms (ei henkirikoksista) en tiedä miten keksin tällaisen idean, se vain tuntuu oikealta, ja hänestä on tullut tärkeä ihminen minulle, ihan vain sen perusteella mitä olen kuullut sukulaisilta.. ottaisin ehkä oikeaan kämmen syrjään hänen lempinimensä, ja kuolinpäivänsä.. en sitten tiedä onko se tyhmä idea..olen valokuviakin selannut ja miettinyt jos ottais pienen naamakuvan... en kaipaa vittuiluviestejä yms enkä ole provo :)
Tatuointi sedän muistolle
5
90
Vastaukset
- tyhukmu6tk
Tee niinkuin parhaaksi koet. Turhaan muilt synninpäästöä odottelet.
- Hei
Jos ajatus tuntuu hyvältä ja oikealta, niin anna mennä vaan. Ei siinä muiden mielipiteitä tarvitse miettiä. Ja tarinakin on kaunis.
- on se
Joutavalla leuhkumisella sukulaissuhteesta, joka ei tosiasiassa merkitse sinulle yhtään mitään muuta kuin kuulopuheita ja tarinoita toisesta ihmisestä. Typerä ja naiivi idea jollaisia näkee monen selittelevän muille kuinka syvällinen ja tärkeä asia omassa tatuoinnissa mukamas on.
Ajattele nyt haluatko selitellä lopunelämääsi jäyhän suomalaisen oulussa tunnetun vankilassa istuneen lähisukulaisesi asioita, henkilön jota et koskaan edes nähnyt.
Kokoa järkesi ja mieti vielä. - Haloo,.mkhikikr
Pieni naaman kuva selkään ja siihen eteen kalterit ja muuri niin kyllä kelpaa. Ja mikäli olet tosiaan luonteeltasi setäsi veroinen, niin tuo tatuointi tehdään sulle linnassa.
- ...
Niin voi tatskata vaikka naapurin maanviljelijän Einarin nimen omaan nahkaan. Onko kaikkilla näillä kyselijöillä järkee vai onks tää joku älyvapaitten palsta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768