Minua ei kiinnosta, kuka olet

pidä hyvänäsi

Voisit silti hakea miehen pyykit tuolta korista haisemasta.
Minä en niitä enää pese.

Onneksi on avioehto. Kesämökki on minun ja vain minun ja miehellä ei kummoisia omaisuuksia ole. Muutaman tonnin kulutusluotoista hän toki joutuu maksamaan puolet. Ehkäpä sinulla on varaa lainata?

9

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos kiitos

Voi hyvänen aika sentään! Miehen kyllä otan vaan en likapyykkiä pese koskaan aikuisen miehen. Johan tuo itse osaa pestä. Enkä mä sen rahoilla tahi veloilla mitään tee, pitäkööt hyvänänsä, itse tulen tuloillani toimeen. Velan saa maksaa ihan itsenäisesti pois. Ihmisen otan vaan en huolehtiakseni.

• xixiopio

kiitos kiitos
        Entäs jos ottamasi ihminen saa vaikka aivoveren vuodon ihan vaan noin yks kaks kukas sitten huolehtii, kun se istuu paikallaan eikä kykenekkään enää mihinkään. Kakkonen varmaan jättää silloin, mutta vaimot huolehtii loppuun asti. Kokemustakin on asiasta, kun nuori mies sairastui, niin eipäs kakkosta enää huvittanutkaan piiloleikki kaikkien apuvälineiden keskellä, ja vaimokin oli jo lempattu menoiksi , joten hyvin tuli yksinäiseksi miehen elämä, kakkonen löysi uuden varatun miehen ka vaimo hän opiskeli pilotiksi, kun ei kelvannut silloin niin miksi olisi ottanut takaisin myöhemminkään.

• kiitos kiitos
        xixiopio kirjoitti:

kiitos kiitos
        Entäs jos ottamasi ihminen saa vaikka aivoveren vuodon ihan vaan noin yks kaks kukas sitten huolehtii, kun se istuu paikallaan eikä kykenekkään enää mihinkään. Kakkonen varmaan jättää silloin, mutta vaimot huolehtii loppuun asti. Kokemustakin on asiasta, kun nuori mies sairastui, niin eipäs kakkosta enää huvittanutkaan piiloleikki kaikkien apuvälineiden keskellä, ja vaimokin oli jo lempattu menoiksi , joten hyvin tuli yksinäiseksi miehen elämä, kakkonen löysi uuden varatun miehen ka vaimo hän opiskeli pilotiksi, kun ei kelvannut silloin niin miksi olisi ottanut takaisin myöhemminkään.

No jos ihmisellä ei ole omaisia huolehtimassa niin hoitokotiin. Monihan sinne joutuu vaikka omaisiakin on. Ei kukaan velvoita toisia hoitamaan. En itsekään haluaisi kenenkään riesaksi jäädä jos aivoverenvuodon saisin. Jos vaimo haluaa huolehtia, huolehtikoon. Jokainen kait päättää tekemisistään itse.
        Mitäs lähti mies pettämään? Olisi ajatellut ennen sitä asioita.

• että on pokkaa
        xixiopio kirjoitti:

kiitos kiitos

Tää on kyllä mielenkiintoinen asia. Ukkomies, jota tapailin kertoi meistä vaimolleen ja kaikkien muiden (teko)syiden jälkeen hän yritti vedota siihen, että "Jos sinä sairastuisit vakavasti niin minä kyllä hoitaisin sinua ja pysyisin vierelläsi, mutta uskotko muka, että uusi, nuori rakkautesi tekisi niin?!".

• bold&cute

Hei sinulle, toimit varmaan oikein, kun heität petturin pellolle.

Nyt sitten eteenpäin. Luvassa on varmasti parempaa. Monet eivät uskalla jättää pettäjää, kuten täältäkin saa usein lukea. Mutta rohkeus kannattaa varmasti.

• ikävä ihmisen luo

Kertooko tämä viesti mitä nainen ajattelee eron hetkellä. Pyykinpesuuta, lainoja, omaisuutta? Missä ovat rakkaus, ikävä, kaipuu, hellyys, läheisyys ym. ?
      Itse eron hetkellä en moisia ajatellut, ne olivat vain asioita mitkä kuuluivat hoitaa erotilanteessa. Päällimmäisenä oli lähinnä ikävä toisen luo. Suru menetetystä yhteisestä elämästä.

• NÄIN ON!

Kuules se rakkaus kuolee siinä kun toinen pettää, silloin ei enää haikailla vaan ajatellaan järjellä eikä sydämellä.

• syyt on monet
        NÄIN ON! kirjoitti:

Kuules se rakkaus kuolee siinä kun toinen pettää, silloin ei enää haikailla vaan ajatellaan järjellä eikä sydämellä.

Ja vaikkei rakkaus kuolisikaan sillä samalla sekunnilla, niin luottamus särkyy. Ja se kun pitäisi olla jokaisen parisuhteen peruskallio. Ei siinä paljoa enää kannata jaaritella, kun luottamus on lopullisesti särkynyt.

• Hoitokoditar

Itseasiassa ei minuukaan kiinosta kuka sinä olet.
      Mies on sen verran hyvä että hyvin ymmärrän kun etsii sinun tilalle parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe