Olen ollut 2 vuotta parisuhteessa poikaystävääni. Ensimmäinen vuosi meni oikein hyvin, mutta nyt on vastaan tullut sellainen ongelma ettei poikaystäväni enää "hemmottele" minua millään tavalla. Hän ei vie syömään eikä leffaan. Aloin pitää tätä ongelmana vasta kun koitti vuosipäivämme ja minä olin ostanut hänelle kellon mitä hän oli pitkään toivonut ja maksoinkin siitä yli satasen opiskelijabudjetillani, mutta poikaystäväni ei ollut ostanut mitään eikä aikonut viedä minua mihinkään. Minua ärsyttää se, että hän koittaa sitten kaikki tällaiset tilanteet korvata kehumalla minua ja sanoo että olen täydellinen tyttöystävä. Sitten kun sanon hänelle että jos kerran välität minusta niin paljon niin voisit joskus osoittaa sen muullakin kuin kehuilla, niin kuin minäkin teen sinulle. Sitten hän lupaa että teen ensi kerralla niin ja ostan jotain, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Olen toivoton tämän asian kanssa! Tuntuu että tuhlaan nuoruuteni tämän jätkän kanssa joka ei näköjään osaa arvostaa minua pätkääkään.
En jaksa poikaystävääni.
8
1359
Vastaukset
- teawf3w2raewsf
Kumpi sinulle merkitsee enemmän: poikaystävä, jonka tiedät rakastavan sinua vai ulkoiset eleet ja krääsä?
Tervetuloa arkeen - jos haluat tehdä arjesta ongelman, sellainen siitä tulee. Suuremmalle osalle ihmisistä se on osa parisuhteen normaalia kehityskaarta, ei sen kummempaa.- kasva aikuiseksi
Kuka nyt vuodesta toiseen jaksaa miellyttää toista roinalla ym.
Paljon enemmän on iloa tasapainoisesta hyvästä suhteesta.
Minä ainakin kyllästyisin mieheen joka kantaisi roinaa ja kukkia jatkuasti,aivan kuin olisi ostettava esine.
Kyllä tunteet voi näyttää paremmin ltutulla turvallisella äheisyydellä.
Harva muistaa vuosipäiviä ennenkuin on kultahäät.
Käy itse leffassa jos sitä kaipaat,ehkä kaverisi ei välitä mennä leffaan,vaan nauttii mieluummin koti-illoista.
- Mikään ei riitä...
Kuules nyt pikku prinsessa.. Taidat olla näitä nirppanokka-naisia, jotka jostain syystä kuvittelevat olevansa maailman ihanimpia olentoja. Ja tämän takia miehes pitäis palvoo maata sun jalkojes alla, ostella KALLIITA KORUJA, viedä KALLIISEEN ravintolaan, ostaa matka KALLIISEEN lomakohteeseen..
Valitettava fakta vaan on se, että harva mies on miljonääri tai edes rikas. Kaikilla ei vaan yksinkertasesti oo varaa tollasiin humputuksiin. Joten koitapas nirsoilija nyt vaan tyytyä siihen, että miehes kuitenkin rakastaa ja kehuu sua.- 11 + 2
Naisiin on sisäänrakennettu huomion, hemmottelun ja imartelun nälkä samoin kuin miehiin seksin nälkä.
Ilman tätä hemmottelua nainen on turhautunut, pettynyt, onneton ja puutteessa, ihan niin kuin mies ilman seksiä.
Valitettavasti normaali mies ei luonnostaan vastaa naisten tarpeisiin eikä päinvastoin. Usein puolisot jaksavat tsempata muutaman vuoden, mutta lopulta sitä ei enää jaksa. Sitten kärsitään tai aloitetaan ruljanssi alusta jonkun toisen kanssa. - 19+8
11 + 2 kirjoitti:
Naisiin on sisäänrakennettu huomion, hemmottelun ja imartelun nälkä samoin kuin miehiin seksin nälkä.
Ilman tätä hemmottelua nainen on turhautunut, pettynyt, onneton ja puutteessa, ihan niin kuin mies ilman seksiä.
Valitettavasti normaali mies ei luonnostaan vastaa naisten tarpeisiin eikä päinvastoin. Usein puolisot jaksavat tsempata muutaman vuoden, mutta lopulta sitä ei enää jaksa. Sitten kärsitään tai aloitetaan ruljanssi alusta jonkun toisen kanssa.Juu... Miehiltähän tunnetusti tuo huomion, hemmottelun ja imartelun nälkä puuttuu. Kunhan välillä pääsee pökkäsemään lastit rakoon. Harvemmin sitä kuulee miesten valittavan, etteivät saa naiseltaan ymmärrystä ja huomiota. Tai siis... hetkinen. XD
- Itsenäinen SiNkku
Jos mä haluan jotain, mä ostan sen. Jos mä haluan leffaan, mä menen leffaan. Jos mä haluan ulos syömään, mä menen ulos syömään.
Se on näin helppoo. Mun ei tarvii tulla tänne vinkumaan että mies ei osta mulle mitään tai mies ei vie mua minnekä.
Mut ilmeisesti nää parisuhteessa elävät naiset just kuvittelee, että nyt ku ollaan kimpassa ni mies maksaa KAIKEN!- CAPS LOCK RULES!
No muijahan tuossa on lahjoja mennyt ostamaan poikaystävälleen. Onko luetun ymmärtäminen hakusessa vai liippasiko niin läheltä, että aivot menivät oikosulkuun?
- 27
Ollaanpas täällä taas niin äkkijyrkkiä.. Mielestäni on ihan kiva ostaa toiselle synttäreinä, jouluna ja vaikka vuosipäivänä jotain pientä ja ILAHDUTTAA toista. Miksi sen pitäisi olla jokin "ostava" ele kuten joku asiaan viittasi. Ei ole kyse isoista summista, mutta pikkuinen ylläri varmasti piristää sitä harmaata arkea, eikä minulle ole koskaan ollut ongelmana tarjota tyttöystävälleni yhtä leffailtaa tai ravintolakäyntiä, vaikka pennit lasken kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784