Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VLCD Oma ohjelma alkaa nyt! 6.4.2012

Kerttuli67

Käyttäen Nutrilett ja Modifast tuotteita, kalori määrät vrk. kohden jäävät sinne 660kcal. Kevyttä liikuntaa ja ohjelma kestää nyt ensi alkuun 8 viikkoa. Minun ohjelmani sisältää 2 pussia Modifast vanukasta ja 2 pussia nutrilett intensive pirtelöä.

11

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttuli67

      Tosiaan, lähtö painoni on tällä hetkellä 76kg. ja pituutta minulla on 165cm. Tavoitteeni on noudattaa Nutrilett intensive/ Modifast diettiä kahdeksan viikon ajan ja kirjoittaa miten laihdutus edistyy ja mitkä ovat tulokset kun pääsen kesäkuun alkuu... Nutrilett dietti VLCD on minulle hyvinkin tuttu jo entuudestaan, mutta olen ihastunut Modifast tuotteiten makuun joten korvaan osan kuuristani Modifastilla. Kaloreita tarkalleen tulee 664 kcal./ vrk.

      • yopelle

        Haloo kerttuli67
        Aika vähät on nuo sun kalorimäärät ja pitkän ajan meinaat olla noilla.Voin jo ennustaa miten tulee käymään.
        Itse täysnutrasin 4viikoa -6kg. Otin tuotteita 6-8 eli 2-3 tunnin välein.Ohje oli 5 annosta huomasin heti et liian vähä minulle.
        Et tule pärjäämään 4 annoksella päivässä.Omat kalorit pyöri noin 800-1300kcal.
        Olen 169/64kg 46v.

        Kommentoi hyvällä ja kannustaakseni


      • kerttuli67
        yopelle kirjoitti:

        Haloo kerttuli67
        Aika vähät on nuo sun kalorimäärät ja pitkän ajan meinaat olla noilla.Voin jo ennustaa miten tulee käymään.
        Itse täysnutrasin 4viikoa -6kg. Otin tuotteita 6-8 eli 2-3 tunnin välein.Ohje oli 5 annosta huomasin heti et liian vähä minulle.
        Et tule pärjäämään 4 annoksella päivässä.Omat kalorit pyöri noin 800-1300kcal.
        Olen 169/64kg 46v.

        Kommentoi hyvällä ja kannustaakseni

        Haloo yopelle,

        Kokemusta on 12 vko:a ja -16kg. kaikki on pysynyt pois jo kaksi vuotta! Välissä oli pieni tauko ja taas aloitettu ohjelma.. niin olin 12 vko:a 560 kcal./vrk. Miksi pitää tuomita toisten yritykset, jokainen pitäköön huolta omista syömisistä :) 45 v.


      • ex-cupcake
        kerttuli67 kirjoitti:

        Haloo yopelle,

        Kokemusta on 12 vko:a ja -16kg. kaikki on pysynyt pois jo kaksi vuotta! Välissä oli pieni tauko ja taas aloitettu ohjelma.. niin olin 12 vko:a 560 kcal./vrk. Miksi pitää tuomita toisten yritykset, jokainen pitäköön huolta omista syömisistä :) 45 v.

        Tsemppia Kerttuli67, itse myös nutrasin pitkän tovin ja kaloreita tuli kanssa alle 600. Joopa kaikki eivät siihen pysty. Itse pidän Nutrifastistä, ja sekin on jokaisen oma asia mitä käyttää. Tsemppiä sulle, kerro miten meni.


      • väärässä ketjussako?
        yopelle kirjoitti:

        Haloo kerttuli67
        Aika vähät on nuo sun kalorimäärät ja pitkän ajan meinaat olla noilla.Voin jo ennustaa miten tulee käymään.
        Itse täysnutrasin 4viikoa -6kg. Otin tuotteita 6-8 eli 2-3 tunnin välein.Ohje oli 5 annosta huomasin heti et liian vähä minulle.
        Et tule pärjäämään 4 annoksella päivässä.Omat kalorit pyöri noin 800-1300kcal.
        Olen 169/64kg 46v.

        Kommentoi hyvällä ja kannustaakseni

        Mun mielestä, sä yopelle, et ole "nutrannut" tai ainakaan ollut vlcd:llä (very low calory diet) joka tarkoittaa dieettiä, jossa kalorimäärä alle 800. Ehkä toi on low calory diet eli niukkaenerginen dieetti nutreilla, mutta ENED eli aloituksen otsikossakin mainittu VLCD tuo sun 800-1300 kcal/pvä ei ole.


    • yopelle

      Moro
      Olen ollut ollut väärässä, koska ei ole tarvinnut laihdutella.Nyt kun ole lukenut näitä en eroita mikä on VLCD ja mikä ENED dietti.Itse olin 4 vikkoa vai nutrilett keitoilla mutta otin useammin kuin laki salli.Silti laihduin ja voin hyvin.

      Hyvä että oikaisit asian minulle väärässä ketjussako.

      Ja todellakin pyydän anteeksi kerttuli67

      • 12

        VLCD on lyhenne sanoista very low calor diet eli suomeksi erittäin niukkaenerginen dieetti, joka suomeksi lyhennetään ENED. Tuossa vlcd-ened:ssä kalorimäärä jää alle 800, jolloin elimistö on ketoosi-tilassa ja laihdutus tapahtuu lihasta säästäen. Elimistö käyttää siis vararasvaa energiana.

        En tunne tuota NiukkaEnergistäDieettiä (NED), mutta voisin arvailla, että tuo sinun kalorimäärä menisi siihen. Ja kyllähän ne nutrikeitot ja pirtelöt siihenkin käy. Voihan niillä tosiaan korvata vaikka vaan osan aterioista tai olla nutreilla vain pari päivää viikossa.

        Itseäni kiinnostaisi miten se saavutetun painon ylläpitäminen onnistuu sillä tavalla, että pitäisi pari nutripäivää viikossa. Tuo tapa esiteltiin jonkun nutrituotteen mukana tulleessa ohjelehtisessä...

        Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta!


      • yopelle
        12 kirjoitti:

        VLCD on lyhenne sanoista very low calor diet eli suomeksi erittäin niukkaenerginen dieetti, joka suomeksi lyhennetään ENED. Tuossa vlcd-ened:ssä kalorimäärä jää alle 800, jolloin elimistö on ketoosi-tilassa ja laihdutus tapahtuu lihasta säästäen. Elimistö käyttää siis vararasvaa energiana.

        En tunne tuota NiukkaEnergistäDieettiä (NED), mutta voisin arvailla, että tuo sinun kalorimäärä menisi siihen. Ja kyllähän ne nutrikeitot ja pirtelöt siihenkin käy. Voihan niillä tosiaan korvata vaikka vaan osan aterioista tai olla nutreilla vain pari päivää viikossa.

        Itseäni kiinnostaisi miten se saavutetun painon ylläpitäminen onnistuu sillä tavalla, että pitäisi pari nutripäivää viikossa. Tuo tapa esiteltiin jonkun nutrituotteen mukana tulleessa ohjelehtisessä...

        Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta!

        12

        Itse olin niin sanottu normipainoinen kun otin tämän 4 viikon kuurin.Lähtö 69.4kg/169 pitkä vyötärö 79cm.
        Nyt 64kg ja vyötärö 74cm
        Ja oikeastaan kolmen viikon jälkeen oli se -5kg tippunut, osa nutrasin viime viikon koska ei elimistö voi ottaa vastaan heti sitä ruokamäärää kun on ollut kuurilla.
        Mulla meni hyvin osanutraus ja vieläkin on ruoka annokset liian pieniä ,kun vatsalaukku on pienentenyt niin paljon. Mut syön aina 3 tunnin välein jotain.

        Minusta ja minulle sopi hyvin tämä kuuri koska täysnutrasin ei tarvinnut miettiä mitä syö se oli aina keitto tai juoma.Näläntunne hävisi 4 päivän jälkeen ja maha ei kurninut.Mieliteot hävisi.Neljä viikkoa menin näin ja olo oli hyvä.
        Viikon osanutrasin heti alkoi mahan kurnimiset ja mietin mitä syön seuraavaksi.Vieläkään eli toinen viikko täysnutrauksesta ei ole mielitekoja mutta elimistö vaatii jotain ja aina syön kun siltä tuntuu.


    • Kerttuli67

      No niin, eka viikko on takana ja huikeat 3.5 kg. lähtenyt.. Täytyy sanoa että olo on loistava, olen lenkkeillyt joka päivä 4 - 7 km. matkoja ja tuntuu että jaksais vaikka mitä :) Ekalla viikolla kun lähti nyt näin paljon uskon että seuraava tuleva viikko on pienempi pudotus. Tällä hetkellä paino on 72.4 kg. Tämä on niin helppoa kun ei tarvi ajatella mitä syö. Tsemppiä kaikille nutraajille :)

    • yopelle

      Moi
      Minulla oli ekalla viikolla -2,8KG ja toisella viikolla vain -200g. Ja kolmas viikko -2kg. Ja neljäs viikko taas jurras paikoillaan. Mut nyt kun olin osanutrauksella viikon tippui melkein kilo.Nyt olenki normi ruuissa ja en ole käynyt puntarissa.

    • Nutraaja

      Ei tainnut tää kuuri kestää viikkoa pitempään kun mitään päivityksiä ei tullut. Olis ollut kiva lukee miten tosiaan meni :) Ite nyt muutaman päivän ollut vlcd:llä ja tuloksia tosiaan jo tullut... Minul on tarkoitus olla 3 viikkoo :) Aluksi. Eikä mitään parin kuukauden spurtteja, koska tää vlcd tosiaan ei oo mikään helppo homma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe