Tein viimeviikolla jo ratkaisun jotaka nyt olen miettinny paljon jälkeenpäin.
Yhes ollaan oltu 7v ja naimisisa 5v yksi tyttö meillä on 3v. Ei tää siis mikkää pitkä suhe ole.
Mies on aina ollu kovin äkkinäinen ja ei kovin pitkäpinnanen. Elikkä selekääni olen saanu monet kerrat. Tyttö vaan on nii pieni että aloin pelkää hänen puolesta.
Viikko sit mies taas riehui ja heitteli tavaroita seiniin. Rikkonaista kuppia siivotessa tein lopullisen päätöksen ja pakkasin tytölle mukahan vaatetta ja
mitä tarttee. Lapun jätin pirttipöydälle ettei tarvitte etsiä me ollaan muutettu pois ja eroa haen.
Minun vanhempien nurkkiin ensin muutettiin tai vinttiasuntoon.
En ole nähny tytön isää nyt sit viikkoon ja hän on uhannu poliisilla jos en tuo tyttöä takasin.
Koskaan en ole käyny lääkärille esittelemässä mustelmia mutta neuvolassa
tyttöä punnitessa tämä neuvolan täti vaan kysy yllättäin miksi oon silmäkulma mustana ja käsivarret sinelmillä. hän sano suoraan jos mies noin pahasti käsittelee kannattaa miettiä kuin kauan vaan sietää.
Nyt sitten yksin täälä kerrostalossa mietin voinko tän vuoksi menettää tytön kokonaan?
Viime riita tuli juuri kun vaan kysyin mieheltä kun olin kuullut omalta kaverilta siittä toisesta naisesta. Kysyin pitääkö paikkansa?
Sain ainakin uuden lempinimen omalta mieheltä olen vainoharhanen ja kaikkien juoruakkojen kaveri.
Miehen uusi tyttöystäväkin on nyt nähty meidän asunnon pihalla saunan verannalla miehen kanssa.
Jotta varmaan lähin juuri sopivaan aikaan.
Yksinäinen
3
107
Vastaukset
- joku vaan
En tiedä lasten huoltajuusasioista mitään, mutta tahdon vaan sanoa että teit oikean päätöksen, pysy kaukana tuosta miehestä. Tytön on parempi saada oikea hyvä isäpuoli ja kasvaa näkemään ettei naisia saa pahoinpidellä mitenkään! Voimia ja etenkin voimia pysyä erossa, älä anna periksi mitenkään jos alat tuntea velvollisuutta palata yhteen.
- re5yudtrfh
Voimia sinulle, teit ainoan oikean päätöksen tuossa tilanteessa! Mies jatkaisi kuitenkin samaan malliin vaikka maailman tappiin saakka, jollet laittaisi tilannetta poikki. Ja tuo uusi "tyttöystävä" ei tosiaankaan tilannetta paranna! Anna p-askan mennä!
Pyhien mentyä varaa aika paikkakuntasi lastenvalvojalle ja mene juttelemaan asioista ; kerro pahoinpitelyistä, joiden kohteeksi olet joutunut ja mikä on muutoin nykyinen tilanteesi/tilanteenne. Mies voi rauhassa uhata poliisilla - ei hän teitä voi pakottaa takaisin menemään tilanteessa, jossa koette väkivallan uhkaa!
Netistä löydät malleja, jonka mukaan voit itse tehdä avioeron 1-vaiheen hakemuksen ja sitten vain kiikutat sen käräjäoikeuden kansliaan paikkakunnallasi.
Toivottavasti mies ymmärtää tilanteen vakavuuden ja tajuaa, että voi olla isä lapselleen erosta huolimatta.
Vaikka tuossa edellinen kirjoittaja toivottelikin tyttärellesi hyvää isäpuolta häntä kasvattamaan, rakenna ensin oma elämä ja koti itsellesi ja tyttärellesi. Uuteen suhteeseen ei ole mikään kiire - mutta tuskin muuta ajatteletkaan, kun edellinen suhdekin on vielä selvitystilassa. Nyt on pääasia, että sinä ja tyttösi saatte turvallisuuden tunnun elämäänne takaisin! - dgkryfl
Ikävä homma että et ole mustelmias käyny näyttämässä aiemmin! Kuullostaa jälkeenpäin niitä mennä vakuuttelemaan ilman todisteita. Mutta pidä nyt jatkossa EHDOTTOMASTI KIRJAA kaikesta uhkailusta!!!
Kyllä se lapsi sulle jää jos et hunsvotti ole!
Ja voihan sille e ukolle sanoa että eroat sen takia kun et vaan enää halua olla suhteessa, senkus nielee sen vaan!
Mutta missään nimessä älä mene takaisin väkivaltaisen siipan luo! Parempi että olette erillänne! Myös lapsenkin kannalta! Vaikkakin koita pitää lapsi eron ulkopuolella, jos ex siippas ei ole koskaan lasta kohtaan käyttytynyt väkivaltaisesti, niin ei häneltä isää pidä riistää. Ero, tapaamisoikeudet ja oma elämä! Tiukasti ja hanakasti vaan asioien kimppuun, nokka kohti parempaa tulevaisuutta! Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996