olen perheellinen nainen, mies ja 10-vuotias lapsi.yhteiseloo ollut jo kohta 14-vuotta.aikaa ei hirveesti parisuhteelle ole.mies käy vuorotöissä,ja kun vapailleen tulee niin vaan juo kaljaa kaksi iltaa kotona.eli perheen kanssa ei tee yhtään mitään.minä jos baariin yhessö pyydän niin minä olen melkein hänen mielestään huo..erilleenkään ei saa mennä baariin.viimeks käyty ulkona yhessä viimevuoden toukokuun alussa.eli hirveen suppeeta tollasen kanssa elämä.äsken uhkailin jo etsiväni kämpän lapseni kaa,ni ukko alko heti vittuileen,niin että pääset kapakkaan.ajatelkaa.vittumainen tyyppi kyllä.mitään muuta ei siais olla elämässä kuin se että herra tulee töistä kotiin,juo täällä vaan kaljaa.mitenkähän mun pitäs toimii,kun mun luottotiedot on ok,mut velkaa mulla on.pikavippejä ni millä pystyn maksaan sit itte vuokraa?auttaako sosku tai kela?ei tällasessa suhteessa ole enää mitään jäljellä.minäkin olen vielä nuori,tuhlaan vaan elämäni tollaseen ukkoon.ainoo paikka jossa se ite käy on äitinsä luona.ei missään muualla.tällasta ollut jo vuosikausia.kiitos viesteistänne etukäteen:)
kauanko jaksan tätä suhdetta:(
shuukkiatar_&)_
1
142
Vastaukset
Käyt kai töissä? Maksa vippisi pois, jos et pysty maksamaan alkuperäisen sopimuksen mukaan niin tee maksusuunnitelma. Jos tulosi ovat pienet niin Kelalta saat asumistukea, ja mikäli senkin jälkeen jää alle 500-600 e/kk elämiseen niin sossu auttaa. Pikavippien takaisinmaksuja sossu ei ota laskelmissaan huomioon.
Lapsesta saat joko elatusapua mieheltäsi tai jos hän ei pysty maksamaan niin elatustukea kaupungilta. Lastenvalvoja auttaa siinä. Lisäksi lapsilisä maksetaan lähivanhemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658