Otin napakorun joskus viime lokakuussa ja ihan hyvin pysynty mutta tuli joku punainen patti siihen viereen mutta se on jo lähtenyn melkein kokonaan! Mutta sitten mulla on jotenkin enää tosi pienessä osassa kiinni toi napakoru enkä tiiä mitä teen ku se on kuulemma sitä että toi koru voi kasvaa ulos mutta mite sen voi estää???? KERTOKAA IHMEESSÄ!!!
APUA napakoru lähtee!!
1414
3
207
Vastaukset
- hsdbvklzjcnjc
no ainakin tosta patista voin kertoa omalla kokemuksella että se saattoi olla tulehtunut mutta hyvä jos on ehtinyt lähteä jo! ja tua toinen huolesi niin kantsii ostaa kultainen napakoru koska sen ei ainakaan pitäisi kasvaa ulos tai niin terveydenhoitajan i sanoi mutta ainut ongelma siin ainakin on että sellaiset kultaset maksaa tosi paljon! halvimman missä ei ole mitään koristeita pelkkä kultanen koru niin voi saada vähän alle 100 eurolla!
- Ulos kasvo
Voi hitsi! Olisimpa mäkin aikasemmin tajunnu hommata kultasen napakorun. :(
- huoh!
muttamuttamuttamutta lävistyksetpalsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346