Profiileissa esintyy tätä hokemaa ja myöskin että olen komea.
Miten voi arvostella omaa ulkonäköään niin että laittaa sen vielä profiiliin.
Siinä taas älykkyysosamäärä alittaa kengän-numeron.
Siinä on kenties alkava suhde hyvällä pohjalla kun ollaan hyvän-näköisiä.
Sitten on vielä nämä paidattomat miehet,siis aivottomat.
Olen hyvän-näköinen??????????
16
327
Vastaukset
- minä minä
Niin, mutta jos on peninkulmasaappaat. Joo totta puhut. Kaikki itseään
kehuskelevat ohitan. Se kertoo niin suuresta itserakkaudesta, ettei sen
egon väliin enää mitään mahdukkaan. - uuuhpuuuh
Mikäli keski-ikäinen mies esiintyy ilman paitaa ja sit kehuu viriilisyyttään,
kyllä se on piste iin päälle. Aivan kamalaa ja ai niin, hakukriteereissä tietty
18v alkaen ja hoikka. Voiko tosiaankin jotkut olla noin yksillä valoilla ajava.
Kyllä näihin törmää, ainakin e-kontaktissa ja täällä myös. Tietty jokainen
saa hakea seuraa tyylillään, mutta eiks nää huomaa ite miten öklöä se on.
Ois kiva tietää, että kuinka kova säpinä heillä oikein onkaan ?. - r68k7l
Itse olen ihmetellyt joskus samaa.
Tulee aika idiootti vaikutelma jos kehuu omaa ulkonäköään noin suoraan.
Ainahan voi mainita olevansa siisti ja urheilullinen yms.
Toinenhan sen kuitenkin loppujenlopuksi määrittää miltä näytät. - Läski ja ruma.
"Olen hyvän-näköinen??????????"
Hyvännäköinen on yhdyssana. Sitä ei kirjoiteta väliviivalla.- häh
Mitäs S-I-T-T-E-N ????????????????.
- NikoS
häh kirjoitti:
Sitä sitten että opettele kirjoittamaan. Typerän kuvan saa heti ihmisestä, joka ei edes perusasioita handlaa. Kengännumero kirjoitetaan myös ilman väliviivaa.
- häh
NikoS kirjoitti:
Sitä sitten että opettele kirjoittamaan. Typerän kuvan saa heti ihmisestä, joka ei edes perusasioita handlaa. Kengännumero kirjoitetaan myös ilman väliviivaa.
Pikkuvihje, en ole ap joten jätä nuo typerät jeesustelut muutenkin.
Pura sinne salille ne ja kasvata niitä tikkulihaksiasi, joita muskeleiksi
kutsut.
Ps. Sama miten tänne kirjoittaa, ei tämä ole mikään pääsykoe. - Häh, täh?!?!
häh kirjoitti:
Sitä, että ei auta jos on "HYVÄN-NÄKÖINEN" eikä peruskoulu (9 vuotta!!!) ole riittänyt antamaan sen vertaa yleissivistystä ole että tyypillä olisi YHDYSSANAT hallussa!!!
- häh
Häh, täh?!?! kirjoitti:
Sitä, että ei auta jos on "HYVÄN-NÄKÖINEN" eikä peruskoulu (9 vuotta!!!) ole riittänyt antamaan sen vertaa yleissivistystä ole että tyypillä olisi YHDYSSANAT hallussa!!!
Olipas hauskaa. Nythän kuitenkin on unohtunut alkuperäinen puheenaihe,
eli itseään hyvän--näköisinä pitävät ja paidattomat, lausutaan aivottomat,
ovat itserakkaita pullistelijoita.
He ovat niin itseään rakastavia, että oksat pois ja osa latvastakin.
Siihen ei auta mitkään yhdyssanatkaan, eikä tavuviivat....AMEN.
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eiköhän jokainen tiedä suunnilleen onko hyvännäköinen vai ei. Mielestäni, jos ei profiilissa ole kuvaa on ok sanoa olevansa hyvännäköinen (olettaen siis, että ko henkilö on hyvännäköinen), koska silloin lukija tietää jo valmiiksi ettei vastassa ole mikään oksettava ilmestys.
Jos profiilissa on kuitenkin kuva, voi olla turhaa sanoa yhtään mitään ulkonäöstä.- Että näin.
"Mielestäni, jos ei profiilissa ole kuvaa on ok sanoa olevansa hyvännäköinen (olettaen siis, että ko henkilö on hyvännäköinen), koska silloin lukija tietää jo valmiiksi ettei vastassa ole mikään oksettava ilmestys."
Muuten kyllä, paitsi että "hyvännäköinen" on ERITTÄIN subjektiivinen käsite ihmisten mielissä, ja vaikka kuinka "oksettavaksi" osoittautuva "ilmestys" voi oman käsityksensä mukaan olla hyvännäköinen... valitettavasti. :(
Lehdessä oli muuten ihan tässä hiljattain tutkimustietoa siitä, miten miehet pääsääntöisesti mieltävät itsensä paremman näköiseksi kuin mitä naisten mielestä (pisteytettäessä) ovat. Miesten oma viehätysvoimansa yläkanttiin arviointi selitettiin luonnon tavaksi estää miehiä lannistumasta parinetsinnässä. Kyllä ne vaan monet asiat vielä nykyäänkin kumpuaa syvältä evoluution hämäristä, vaikkei sitä arjessa tule ajateltua...
- ...............
toivottavasti pidät minusta, jos joskus tavataan..ps.näin olis parempi kertoa ulkonäöstään..
- Rumien keksintö
Koko kirjo löytyy, mutta susirumia ja rumia on 55% joukosta. Jos on isot rinnat niin saatanan rumat äijät kehuu maasta taivaaseen, vaikka sen lyllertäjän kanssa ei kehtaisi julkisesti liikkua.
Rumat,lihavat,epätoiVOISET ÄIJÄT ON PILANNEET NÄMÄKIN MARKKINAT KEHUMALLA KAIKKI akat..
Naisilla on mennyt taas kehut nuppiin, joten tavallisille ukoille ei juuri vastailla.
Näin ei jutut kohtaa kun rumat ja epätoivoiset pillun pyytäjä ukot on tämänkin pilanneet..
Mutta mulla ei ole hätää ,olen saatanan komea ja akkoja on joka sormelle..Käy vain muutamia kavereita sääliksi. Sisäinen kauneus on - Muutama esimerkki
kirsikka69 ,muodokas-x... muru_liina ,,yavanna69 ..hypnoselad... 44 ..Pitävät itseään huippukauniina,testattiin juttu...Mäen itse lähtisi yhdenkään rumiluksen kanssa minnekkään..Sitten nämä 30v miehet jotka ei halua vakinaistua ja pumppaa sitten näitä 45-55v naikkosia ja luulee että ukot on tosissaan..Vittu tää paikka on perseestä..
- ??
"palstaa ei ole tarkoitettu ihmisten tai profiilien arvosteluun"
Onko sisälukutaito nolla? - 2+16
No ei ne naiset todellakaan luule, että ukot on tosissaan kun ei ne itsekkään ole tosissaan. Onhan se mukava nuorempaa joskus kokeilla. Monet 45-55 v naiset eivät hae täältä enää mitään "parisuhdetta" vaan hauskanpitoa silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087