Miten saada poijat kiinostumaan?

kyllästynyt122

Elikkä, mä en saa ikinä ketään poikaa kiinostumaan! Oon sillon tällön jossain bileissä, jossa olis tosi kivoja poikia, mutta en keksi millään mistä puhua ja muutenkin meen ihan lukkoon siinä kohtaa kun ei ole muita tyttöjä. Kaikki muut mun tyttökaverit saa aina poikia ja mä en koskaan! Sit on vielä se kun en oo mikään hirveen kaunis, mutta yritän kuitenki panostaa ulkonäköön ja vaatteisiin. Senkin takia en viitsi puhua kenenkään pojan kanssa, kun ajattelen, että nolaan itseni ihan totaallisesti jos puhun jollekkin komeelle pojalle. Joten voisko joku kertoo jotain vinkkejä, jotka vois auttaa mua!:))

4

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli olet 16-20v tienoilla tai nuorempi. Mun nuoruudessa 10 vuotta sitten pojat oli aika ulkonäkökeskeisiä, kannattaa hommata luontevat push-upit tms jos kuppikokosi on pieni ja panostaa naiselliseen profiiliin eli tuoda peppua esiin sopivasti. Sex appeal works with all boys. Älä silti tuo seksuaalisuuttas niin voimakkaasti esille että jätkä rupee ajatteleen pelkällä munallaan, kato vähän miten muut tytöt tekee sen puolen ja löydä oma tyylis. Äläkä anna jokaiselle tai liian aikaisin, parempi vähän pihtari kuin vähän horo. Hymyile ja heitä jotain perusmukavaa läppää ainakin aluksi, älä turhaan mieti ittes nolaamista vaan anna palaa. Semmonen vähän kysyvä hymy että "onks ok tulla jutteleen sulle" on kaikkein paras jos ei oo varma menestyksestä, ei mitään feikkausta kuitenkaan. Usko pois, varsinkin ne komeet pojat voi olla tosi huonoja tekeen alotetta... kyllä niiden kanssa tulee hyvin juttuun ku vähän lämpiävät ja sitten ku oot yhen kanssa jutellu niin osaat homman. Älä anna itestäs helpon nakin kuvaa vaikkei tarvi esittää mitään vaikeesti tavoteltavaakaan.

    • kyllästynyt122

      Kiitos avusta!:)

    • Asdasd123

      Mutta mistä sitä vois puhua, kun mulla on siitä aika huono kokemus, kun yritän puhua jollekkin pojalle niin joko juttuni on niin huonoja tai liian jotenkin ehkä "poikamaisia" Niin mistä se juttelu kannattaisi aloittaa ja millaista läppää sitä voi heittää?

    • Ex pimp

      Kun et kerta oo mikään kaunis niin ei sun kuulukaan saada niitä komeita poikia eikä jutella niille. Yleensä ne vähemmän kivan näköset pojat ja hiljaiset ovat niitä jotka kohtelee naisia kunnolla ja osaa tehdä asioita naisen eteen, koska heidän on se tehtävä, koska eivät voi pelata pelkällä ulkonäöllä

      Keksi etukäteen mitä aiot puhua. Ihan vaan puheenaiheita ja pistä muistiin. Samoin avausreplat opettelet ulkoa. Aika yksinkertaista. Ei oo vaikeeta.

      Ehkä kannattas lukea kirjoja niin sulla ois enemmän puhuttavaa ja ajatuksia muustakin kuin tyttöjen kanssa ainaiset kenkä- ja laukkukeskustelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe