Poikaystävän naisystävä ihastunut

Iinu

Hei, olen ollut jo pari vuotta kaukosuhteessa ulkomaalaisen poikaystäväni kanssa. Hän on maailman ihanin mies, kiltti ja söpö, ei kamalan sosiaalinen mutta kuitenkin todella hauskaa juttuseuraa, juuri sellainen johon tyttöjen on helppo tykästyä. Hän on 24, minä vähän vanhempi.

Pari viikkoa sitten sain tietää, että poikaystäväni naispuolinen työkaveri on ihastunut häneen. Poikaystäväni oli kutsunut tytön vain hakemaan jotain kotoaan, mutta tyttö olikin kutsunut itsensä sisään, käynyt makaamaan hänen sängylleen ja ilmeisestikin yrittänyt saada myös poikaystäväni sinne. Hän kuitenkin torjui tytön, hänellä ei ollut mitään aavistusta että tyttö halusi olla enemmän kuin ystäviä. Torjuminen tietysti satutti tyttöä ja he eivät puhuneet mitään pariin päivään, mutta nyt muutaman päivän ajan he ovat tekstitelleen joka päivä, aamusta iltaan. Töissä he eivät näe kuin noin 5 minuuttia päivässä.

Olenko ihan hullu jos minusta 20 tekstaria päivässä on paljon? Poikaystäväni sanoo että he ovat vain työtuttuja jotka tekstailevat välillä. Uskon kuitenkin tytön olevan vielä ihastunut häneen, kysyttyäni poikaystävältäni tekstien "sävyä", hän vastasi tytön vähän flirttailevan. Minua tämä häiritsee todella paljon ja se on aiheuttanut minun ja poikaystäväni välille paljon ongelmia. Tiedän olevani todella mustasukkainen, ja pitkä välimatka vain pahentaa asiaa. Hän vakuuttaa rakastavansa minua ja minun olevan hänelle ainoa, mutta jokin tässä häiritsee. Olenko vain liian mustasukkainen ja pitäisikö vain yrittää päästä tästä yli vai pyytää poikaystävää lopettamaan tekstailu, tai edes vähentämään? Hän on sanonut tykkäävänsä jutella tytön kanssa ja tytön olevan hänen tyyppiään, ja jos ei olisi minun kanssani aloittaisi hän tämän toisen tytön kanssa.
Tiedän, ettei poikaystäväni pettäisi, ja hän kuitenkin viettää kaiket ajat kanssani skypessä.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

5

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En luottaisi liikaa poikaystävääsi. Hänen on helppo tehdä mitä vain, kun et ole näkemässä ja vielä kaukosuhde. En halua olla pessimistinen, mutta tuollainen tilanne erityisesti kaukosuhteessa vaatii sinulta todella paljon luottamusta poikaystävääsi, eikä se varmastikaan ole helppoa. Ole varovainen, mutta toivon teille onnea kovasti suhteeseen! =)

    • imo77

      20 tekstaria on todellakin paljon päivässä. Minun korviin kuullostaisi siltä, että poikaystäväsi on ajautunut/ajautumassa jonkinlaiseen suhteeseen tämän "kaverinsa" kanssa. En osaa antaa ihmeellisempiä neuvoja, mutta ehkä voisit poikaystävältäsi kysyä miltä hänestä tuntuisi ja mitä hän ajattelisi jos asia olisi toisinpäin.
      Kaukosuhteen kokeneena tiedän kuinka vaikeaa suhdetta on pitää yllä, varsinkin jos toisen tekemiset rupeavat "haiskahtamaan".

    • spelunca

      Itse olen ryhtymässä jonkinlaiseen kaukosuhteeseen. Meillä natsaa tosi hyvin. Mutta mul on liikkuva työ. Unelmana ois perustaa perhe, mut paljon saan tehdä töitä asian eteen, ennnenkuin pappi sanoo aamen. Pitäiskö täs nyt soveltaa luolamies strategiaa ja raahata nainen nutturasta kotiluolaan. Kyllä se pari päivää vikisee, mut kun ei muuta voi, ni siitä se rauhoittuu. Kuulostas hyvälle =)

    • M

      Sano miehellesi suoraan, että on todella loukkaavaa käytöstä. Hänen täytyy tehdä työkaverilleen selväksi että on varattu ja pyytää tätä lopettamaan tekstailun.
      Hälyttäävähän tässä kannaltasi on se, että mies vastaa kaikkiin noihin viesteihin.
      En tiedä mitä vastaa, mutta tuskin mitään kovin torjuvaa, kun nainen lähettää koko ajan lisää viestiä.

      Kerro miehellesi suoraan mitä mieltä asiasta olet ja kerro (kuten joku jo ehdotti), että mitä hän pitäisi siitä että sinun luoksesi olisi tultu tarjoamaan seksiä ja vielä tekstiviestejä päälle.. äläkä tyydy nopeaan vastaukseen vaan käske hänen miettiä asiaa. Et oikeasti ole turhasta mustasukkainen tai epäileväinen!!

      Se, mikä on positiivista on se, että mies kertoi asiasta ! Tuntuu olevan rehellinen tyyppi, mutta tuo nainen lähellä, valmiina.. varsinkin kaukosuhteessa (ja vielä eri maassa!) on todella, todella iso riski. Ei miehen tarvitse olla kusipää seksiaddikti, jos pitää moisesta huomiosta ja jos vaikka lankeaakin..
      Luulenpa että miehesi haluaa sinulta nyt paljon rakkautta, että voi ohittaa viettelyksen; hän ei olisi koko naisesta sanonut halaistua sanaakaan, jos ei haluaisi olla uskollinen.

    • tiinulainen

      Kuulostaa tosiaan siltä, että mies odottaa sinun pistävän rajat tälle pelleilylle. Mikäli et sano mitään ja sallit tämän kaiken, tilanne jatkuu ennallaan. Mies selkeästi odottaa sinun kertovan, että mikä on sallittua ja mikä ei. Ehkä hän jopa vähän testaa sinua; odottaa, että rakastatko tarpeeksi ja reagoitko. Tällainen testaaminen suhteessa on typerää, ja sinuna pistäisin sille äkkiä pisteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe