ja miksi en halveksisi ja vihaisi heidän pinnallisuutensa ja ulkonäkökeskeisyytensä takia. (Ja lisäksi kun vielä tiedän miesten vihaavan rumia naisia ja suorastaan olevan ylpeitä omasta pinnallisuudestaan
Sillä tiedän, että yksikään mies ei tule koskaan rakastamaan minua, koska olen lihava, enkä ole kaunis.
Ja eikä tässä laihduttaminenkaan auta, koska sitten tietäisin miehen olevan kanssani vain siksi, että olen hoikka.)
Ja jos joku haluaa, niin voi toki yrittää perustella, että miksi miehiä ei saisi/pitäisi/kannattaisi halveksia.
Halveksin ja vihaan miehiä
48
614
Vastaukset
- llkzlp
Niinhän se menee, että kaikki eivät vain pääse kokemaan tässä elämässä rakkautta. Kannattaa tyytyä osaansa ja yrittää löytää elämästä jotain positiivista. Älä sentään omista puutteistasi miehiä syytä. Laihduttaminen on muuten aika helppoa, pitää vain syödä vähemmän ja useammin. Siinä säästääkin samalla.
- sillitrooli
Olen nähnyt miehiä hyvinkin lihavilla naisilla.
- miehenkuvotus
En kyllä koe olevani pinnallinen, halveksittava ehkä. Itse pidän enemmän pyöreistä ja normaalin näköisistä naisista, kuin laihoista kauneusihanteiden mukaisista. Parisuhteen kannalta tärkein kuitenki olisi toisen luonne.
Mutta eipä ajatuksillani ole väliä, kun olen naisten silmissä pelkkä vastenmielinen luuseri. Kauniita naisia en edes kehtaa lähestyä, ja normaalin näköiset ja hieman "rumemmat" naiset halveksuvat lähestymisiäni. Ei ruman ja kokemattoman miehen kannata yrittää mitään. - Naisasialooseri.
Mitä valitat? Tasosi nousisi huimasti jos olisit hoikka, miksi et siis laihduta?
Ei kukaan mies halua läskiä naista panna, miksi muka pitäisi haluta?
MIehen taso taas ei nouse laihduttamalla mihinkään.- havaintoja...
"Ei kukaan mies halua läskiä naista panna, miksi muka pitäisi haluta?"
Älä jaksa valehdella. Läskeille naisille on seksiä tarjolla rajattomasti.
Muutoin olen samaa mieltä että lihavan naisen taso kohoaa väistämättä laihduttamalla.
- fghsfghsgf
Misi aloittajan pitäisi edes haluta suomalaista miestä. Suomalainen mies on alinta ihmisrotua maanpäällä. Suomalainen mies omaa laiskan haihattelija luonteen, pienet vehkeet ja ruman ulkonäön. Ja tylsää luonnettakaan ei sovi unohtaa. Lisäksi nämä urjukset luulevat itsestään aina liikoja. Misi tälläisen taia pitäisi laihduttaa ja nähdä vaivaa. Vaika olenkin lihava niin saan yllä puutteessa elävältä lurjukselta halutessani surkeaa seksiä. Lisäksi nämä lurjukset vielä takertuvat minuun.
Suomalaisella miehellä ei tee mitään- Naisasialooseri.
Myös suomalaine nainen omaa laiskan haihattelija luontee, pienet tissit ja ruman ulkonäön.
Se puutteessa elävä lurjus on sinun tasoasi, siksi se sinua panee. - ===
Suomalaiset naiset ovat ns. persjalkaisia punkeroita, joilla on kovin suuret luulot itsestään.
- ATMaster
Turhapa tuohon on oikeastaan mitään yrittää perustella, koska näyttäisit olevan jo mielipiteesi kiveen hakannu ja vielä sen mereen upottanut, mutta kehtaisin kummiskin väittää että ihmisiä on moneen junaan sukupuoleen katsomatta.
Suurin osa miehistä pitävät tosiaan hoikista/normaalivartaloisista naisista ja tietystä näkökulmasta katsottuna tämä voidaan tulkita hyvinkin pinnalliseksi, mutta samalla tämä voidaan tulkita biologisesti siten että miehet etsivät parasta synnyttäjää jälkikasvulleen aivan kuten suurin osa naisista etsivät lihaksikkaista ja hyvä kroppasista miehistä itselleen ja jälkikasvulleen suojelijaa.
Että tässä yksi esimerkki miten samaa asiaa voi myös tulkita muullakin tavalla ja löytyyhän noita kaiken maailman muitakin esimerkkejä ja tätä pystyisi jauhaamaan vaikka hamaan loppuun asti, mutta siihen ainakaan minulla ei kärsivällisyys kestä.
"llkzlp" käyttäjältä saitkin jo ehkäpä kylmimmän mutta samalla totuuden mukaisimman vastauksen jonka voi antaa. Toivotan hyvää jatkoa ja onnea miehen etsintään jos sitä enään viitsit tehdä. - No juu, keino sekin
Oma asenne elämässä ratkaisee.
Mutkun ja sitkun -ihmiset eivät anna itsensä olla onnellisia vaan pitävät yllä marttyyrin sädekehää hakemalla syitä kaikesta mahdollisesta.
Olen liian lihava, laiha, pitkä, lyhyt, tyhmä, viisas, rikas, köydä, alkkis, raivoraitis, ruma, kaunis.
Mulla on vääränmalliset korvat, silmät, nenä, napa, auto, koira, rinnat, ahteri ym. ym.
Syitä löytyy loputtomasti. Valitse vapasti ja ala vihata itseäsi.
Sitten voit odottaa elämäsi pelastajaa vaikkapa vastakkaisesta sukupuolesta, mutta voi että sentään.. eihän kukaan halua katkeroitua negatiivisessa läheisyydessäsi.
Mitäs, jos otaisit oman elämäsi hallintaasi ja aikuistuisit.
Hae toki apua, ei kaikesta tarvitse yksin selvitä.
Pääasia, että lopetat muiden syyttämisen ongelmistasi. - ...
Kehen luulet henkilökohtaisen katkeruutesi vaikuttavan? Miehiin, vai itseesi?
- ex-katkera
Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä.
- Matkusta Turkkiin
tai Afrikkaan, siellä olet kaunis.
Olen suomalainen mies, joka hylkäsi suomalaiset naiset mielestään jo viime vuosituhannella. Tympeitä mihekkäitä akkoja joille ei kelpaa kuin "täydelllinen" suhde. Missä tahansa (lukuunottamatta muita pohjoismaita) on helpompi tutustua naisiin ja esim. latinomaissa sen eteen ei edes tarvitse tehdä mitään, koska siellä olen heti amigo ja caballero. Italiassa signore.
Suomi on sinkkujen luvattu maa eikä' luulis kiinnostavan ketään....- Ciao Bella
"Missä tahansa (lukuunottamatta muita pohjoismaita) on helpompi tutustua naisiin"
Kyllä kai suomalaisiin ja pohjoismaisiin naisiin on helppo tutustua, jos tietää, että miten. Ei varmasti ne samat iskuhöpötykset toimi kuin...-no jossain muualla (jossa nainen on esim riippuvaisempi siitä miesten suosiosta ihan muunkin elämänsä menestymisen vuoksi). Tasavertaisuuttahan ne (pohjoismaiset) naiset suhteessa haluaa, ei mitään sokerikuorrutusta ja pelimiesten temppuja. Mutta kuten muussakin elämässä roolin vetäminen on usein se helpommaksi katsottu tie, kuin olla rehellinen, aito itsensä. Se vaatiikiin helevetisti (enemmän) munaa....
Se, että latinomaissa on heti amigo, ei tarkoita mitään. Sama kun saksassa naiset ovat puhuteltaessa frau. Voin toki alkaa puhutella esim. nimim. Matkusta Turkkiin "sie juippi"-lisällä. Ihan samaan verrattava kuin signore.
- .
Arabeille kelpaa kuinka lihava nainen hyvänsä.
Myöhemmin tosin alkaa kurikoulutus, ja luuvitosella naiselle näytetään sen paikka.
Tosin on suomalaisissakin miehissä pyöreistä pitäviä.- Pirun kauniita
suomipivotskoja tuntuvat kuitenkin saavan, kuten missi-Anni, joka luonteensa puolesta vaikuttaa vielä erittäin miellyttävältä.
Eikä niin tyhmällekään vaikuta kuin missit yleensä. Lolaa lukuunottamatta... - jaaaaaaaaaaa.
Hyvä, kun suomi-miehet ei kuitenkaan sitä luuvitostaan käytä, eikä esim perhesurmaa koko huushollin väkeä........................................................
Kai niiden suomi-miesten pitää pyöreistä pitää, kun useemmin kuin vaimosta/tyttöystävästä yms se lähin pyöreä löytyy omasta peilikuvasta .
- Olen sanonut
"Sillä tiedän, että yksikään mies ei tule koskaan rakastamaan minua, koska olen lihava, enkä ole kaunis."
Tämän monta kertaa aikaisemminkin, mutta sanon sen vieläkin jotta se ei jäisi epäselväksi. Luonne on ainakin minulle se joka ratkaisee. Siinä on vain se ongelma, että Naiset eivät tuo luonnettaa millään tavalla esille, ainakaan minulle.
Olen ihastunut tukevaan ja en niin tukevaan Naiseen jos luonne paljastuu sopivaksi. Sitten kun ihastuu niin ulkomuoto muuttuu jokatapauksessa täydelliseksi, olitpahan tukeva tai et.
Ehkä siinä on sekin jos Naiset eivät pidä vartalostaa niin he kuvittelevat, että ei kannata tuoda itseään esille. Siinä on vain se ongelma, että et voi ikinä tietää toisesta mistä hän pitää ja mistä ei. Ei kaikki ole samasta muotista valettuja.
Hymyily on se joka kahlitsee huomion. Ennemmin olisin lihavan ja sopivalla luonteella varustetun kanssa kuin kauniin ja ei niin sopivalla luonteella varustetun kanssa. Elä anna ennakkoluulojen hallita elämääsi vaan hallitse sinä ennakkoluulojasi. - Noniinnohh
"Ja eikä tässä laihduttaminenkaan auta, koska sitten tietäisin miehen olevan kanssani vain siksi, että olen hoikka.)"
Tekopyhää. Sinäkin takuulla kiinnostut enemmän henkilöstä, joka miellyttää silmääsi. Mahdollinen rakastuminen tapahtuu vasta sen jälkeen, kun tutustuu sen ihmisen persoonaan.
Mitä useampi pitää sinua ensinäkemältä sellaisena että haluaa tutustua, sitä helpompaa on löytää se, jonka kanssa se rakkauskin syttyy.
Muttajoo, ihan oma valinta. Jos et ihan periaatteesta halua laihduttaa, niin älä sitten laihduta. Esim. minä olen keskivertoa lyhyempi mies. Vaikka tiedän että valtaosa naisista haluaa pitkän miehen, kyllä minä silti pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. - .............
Ihan turhaan ylität selittää miehen puutettasi miesten pinnallisuudella, sillä kirjoituksesi perusteella olet myös sisäisesti ruma.
- ap.
"Ihan turhaan ylität selittää miehen puutettasi miesten pinnallisuudella, sillä kirjoituksesi perusteella olet myös sisäisesti ruma"
Kenties olen sisäisesti rumakin, mutta eihän sisäisestä kauneudesta välitä kukaan, ei sillä ole mitään arvoa. Onhan se nähty niin monta kertaa, että kiltti ja hyvä nainen jää yksin ja miehet palvovat ilkeitä, itsekkäitä ja narttumaisia naisia, koska näissä on haastetta. - gnmgjkm
ap. kirjoitti:
"Ihan turhaan ylität selittää miehen puutettasi miesten pinnallisuudella, sillä kirjoituksesi perusteella olet myös sisäisesti ruma"
Kenties olen sisäisesti rumakin, mutta eihän sisäisestä kauneudesta välitä kukaan, ei sillä ole mitään arvoa. Onhan se nähty niin monta kertaa, että kiltti ja hyvä nainen jää yksin ja miehet palvovat ilkeitä, itsekkäitä ja narttumaisia naisia, koska näissä on haastetta.Et voi vain keksiä päästäsi tosiasioita, kun käytännössä totuus ei vastaa puheitasi.
Pistä nettiin ilmoitus jossa kerrot olevasi kiltti nainen, niin saat sadoittain yhteydenottoja.
Jos pistät nettiin ilmoituksen jossa kerrot olevasi kiltti mies, niin kukaan ei kiinnostu.
Kun me meihet valitamme, niin ainakin perustamme valituksemme totuuteen, emmekä keksi asioita päästä.
- ap.
Ai niin, voisin vielä mainita, että edellämainittuja pinnallisuutta ja ulkonäkökeskeisyyttä enemmän minua miehissä inhottaa heidän täydellinen tekopyhyytensä.
Naisten pitäisi tyytyä joihinkin alkoholisteihin vaimonhakkaajarenttuihin tai sitten psyykkisistä ongelmista kärsiviin henkistä ja takuulla myös fyysistä väkivaltaa käyttäviin naisvihaaja AT-miehiin, ja mitään parempaa ei saisi toivoa.
Surkeinv ja itsekkäinkin mies sen sijaan on mukamas oikeutettu täydelliseen naiseen, joka palvoo miestä jumalallisena olentona.
(Seksist nyt puhumattakaan. Mielestäni yksikään mies, joka lutkittelee naisia ja vaatii, että nainen säästää itseään hänelle, ei ikinä eikä missään tilanteessa ansaitse saada itselleen "puhdasta neitsytvaimoa")- Hmmmm...
"Surkeinv ja itsekkäinkin mies sen sijaan on mukamas oikeutettu täydelliseen naiseen, joka palvoo miestä jumalallisena olentona"
No ei surkein ja itsekkäin, muttaminä...katsos kun minulla ei seiso lihavien naisten kanssa. Yritä nyt ymmärtää, että ei vaan onnistu. Siksi pidän nuorista, kauniista ja seksikkäistä latinotytöistä.
Kyse ei siis ole itsekkyydestä vaan realsimista. - ap.
Hmmmm... kirjoitti:
"Surkeinv ja itsekkäinkin mies sen sijaan on mukamas oikeutettu täydelliseen naiseen, joka palvoo miestä jumalallisena olentona"
No ei surkein ja itsekkäin, muttaminä...katsos kun minulla ei seiso lihavien naisten kanssa. Yritä nyt ymmärtää, että ei vaan onnistu. Siksi pidän nuorista, kauniista ja seksikkäistä latinotytöistä.
Kyse ei siis ole itsekkyydestä vaan realsimista."No ei surkein ja itsekkäin, muttaminä...katsos kun minulla ei seiso lihavien naisten kanssa. Yritä nyt ymmärtää, että ei vaan onnistu. Siksi pidän nuorista, kauniista ja seksikkäistä latinotytöistä."
Oliko tämä vitsi
Jos ei ollut, niin mielestäni tuo "kun mulla ei seiso" kuuluu sarjaan maailman typerimmät ja naurettavimmat tekosyyt omalle itsekkyydelle ja liikojen vaatimiselle
- Ihan sama
Blaa blaa blaa. En halua ihrapilluasi.
- :)))
Vihaamalla korotat itsesi yläpuolelle ja paremmaksi. Suurinosa miehistä ei vihaa lihavia naisia, vaikka ei lihavaa kelpuuttaisikaan. Vihaaminen on aivan liian voimakas sana välinpitämättömyydelle tai huomioimattomuudelle. Vihaaminen on aktiivista toisen vahingoittamista ja loukkaamista, kun taas huomiotta jättäminen passiivista ja neutraalia suhtautumista. Tällä palstalla on muutama vihaaja, jotka ovat jatkuvasti äänessä toitottamassa vihaansa, mutta se ei ole kaikki miehet.
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Emme ole eteerisiä henkiolentoja, vaan meillä on fyysinen ruumis, joka viestittää meistä ja terveydentilastamme kanssa ihmisille olemuksellaan. Peseytymättömättömyys, hompsuisuus, luonnoton laihuus(anoreksia), sairaalloinen ylipaino, ne kaikki kertovat surullista kieltä että kyseisen ruumiinkantaja ei ole terve. Sairaalloinen ylipaino on sairaus eikä evoluution uusi normaali.
Edellisessä työpaikassani oli sairaalloisen lihava nuori parikymppinen mies. Naama roikkui, vatsa olisi sopinut kottikärryyn, sen pursutessa paidan ali siinä pilkotti katkenneita verisuonia kuin raskausarpia. Miehellä oli vaimo, joka yllättäen petti ja ilmeisesti myös jätti. Mies masentui ja jäi hyvin pitkälle sairauslomalle. Kun hän tuli takaisin, hän oli laihtunut normaalipainoiseksi. Vatsa oli kadonnut ja kasvoilta hän oli ihan komea kuin täysin toinen ihminen. Toivon hänen puolestaan että pystyy pitämään tuon muutoksen.
En ryhdy tuomariksi hänen parisuhteelleen, kuka oli oikeassa ja väärässä. Mutta kun vertaan muutosta ennen ja jälkeen, hän oli todella vakavasti sairas siinä kunnossa missä hän oli ollut, ja sairas ihminen ei yleensä ole mitenkään ilo silmälle.- nähty juttu.........
Monesti käy juuri näin.
Kun erotaan mies jotenkin maagisesti ryhdistäytyy, alkaa laihduttaa tai harrastaa jotain muutakin kuin telkkua. Ei mitään väliä vaikka nainen sanoisi noista asioista miljoona kertaa, mitään ei tapahdu, mutta annas olla kun alkaa sinkkuelo, johan ukko juoksee, käy elokuvissa ja pukeutuukin paremmin. - koettu juttu...
nähty juttu......... kirjoitti:
Monesti käy juuri näin.
Kun erotaan mies jotenkin maagisesti ryhdistäytyy, alkaa laihduttaa tai harrastaa jotain muutakin kuin telkkua. Ei mitään väliä vaikka nainen sanoisi noista asioista miljoona kertaa, mitään ei tapahdu, mutta annas olla kun alkaa sinkkuelo, johan ukko juoksee, käy elokuvissa ja pukeutuukin paremmin.Naiselle käy juuri toisinpäin.
- fhsjakfaöf
Lihavilla miehillä suhteeseen tulee sellainen "pieni lisä" , jolla ei ole pinnalliseen ulkonäköön tuijottamisen kanssa mitään tekemistä. Etenkin jos se rasva kertyy mahaan... Melkoinen keppi saa olla, että sillä yhdyntä onnistuisi. Kyllähän siinä vuosi-parikin menee odotellessa seksiä (yhdyntää), mutta en silti pitäisi pinnallisena naista, joka päättää haluta suhteelta myös tuota _ulottuvuutta_. Todennäköisesti, jos nainen ei olis lähtenyt, mies olis edelleen lihava ja "alkais laihduttamaan huomenna/ensi viikolla/ensi vuonna" ja sitten nainenkin sais seksiä jo ehkä ensi vuosituhannella.
- havaintoja...
Olen nähnyt (normikroppaisia) poikaystäviä erittäinkin lihavilla naisilla, palstatodellisuus ei välttämättä aina ihan kohtaa todellisen elämän kanssa.
Välillä tulee ihan mieleen että onko ko. suhteissa kysymys kovan luokan kompromissista miehen puolelta vai siitä että osa miehistä ihan oikeasti pitää 160/120 naista oikeasti seksikkäänä. Enkä nyt siis tosiaan edes puhu mistään "peruslihavuudesta", vaan sellaisesta että esim. läskiä roikkuu polvien päällä, siis oikeasti sairaalloisesta ylipainosta. Etenkin maakunnissa pk-seudun ulkopuolella näkee ulkoisesti niin epäsuhtaisia pareja niin paljon ettei siihen voi olla kiinnittämättä huomiota.
En tätä taustaa vasten usko tuota että ylipainoisuus olisi naiselle automaattisesti parisuhdemarkkinoilta hylkiöittävä tekijä. Lihava nainen on huonossa asemassa lähinnä _normikroppaisiin_naisiin_ nähden. Suurimmalle osalle (suhteellisen suosituistakin) miehistä olisi lottovoitto jos oma markkina-arvo ponnahtaisi BMI 30 naisen tasolle. Ja siis nimenomaan parisuhde markkina-arvo. Seksiähän nainen saa käytännössä rajattomasti vaikka painaisi 200 kiloa, asiasta on minulla empiiristä näyttöä.
Siis: Kuka tahansa 200kg nainen saa enemmän seksiä mielestään tasokkailta partnereilta kuin 99% miehistä. Sen yhden prosentin marginaalisen poikkeuksen muodostavat kansainvälisesti tunnetut rokkistarat ym. - Miehet ovats
Sikoja
- mittauksia...
Naiset eivät ymmärrä miehen arvioivan aina naista kasvoista varpaisiin. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään täydellinen kaunotar korvaa hyvinmuodostunut (eli naisella on vyötärö ja reidet eivät hinkkaa toisiaan kävellessä) painoindeksin mukaan normaali vartalo monin verroin kasvojen pienet puutteet.
- ................
Lihavuus ei ole pelkästään ulkonäköongelma.
- thyikq
"Ja eikä tässä laihduttaminenkaan auta, koska sitten tietäisin miehen olevan kanssani vain siksi, että olen hoikka."
En ole ikinä käsittänyt tuota asennetta. Mies rakastaisi sinua juuri sellaisen akuin olet, mutta se ei sinulle riitä, koska miehen pitäisi rakastaa sinua sellaisena kuin olit rumimmillasi.
Koetko että se hoikka sinä et olisi sinä, vaan tämä lihava versio sinusta on se oikea aito sinä?
Oletko kokeillut pistää nettiin ilmoitusta jossa kerrot etsiväsi lihavaa miestä tositarkoituksella? Vai oletko tuohtunut siitä, koska hyvässä fyysisessä kunnossa olevat miehet eivät innostu sinun rasvakerroksestasi? - Aikuinen nainen..
Minä en vihaa miehiä, pelkästään halveksin heitä nimenomaan heidän pinnallisuutensa ja ulkonäkökeskeisyytensä takia. Minua lähestytään kerta toisensa jälkeen ostoskeskuksissa, kadulla, lähdetään jopa kulkeman perääni ja kysytään lähtisinkö esim. kahville. Ravintoloissa en käy enää laisinkaan, sain niin tarpeeksi niistä, siellä on vielä helpompaa lähestyä ja imarrella, ja olen niin lopen kyllästynyt siihen, että minua kehutaan seksikkääksi, kauniiksi, täydelliseksi, naiselliseksi ym. Minua kyllästyttää kun joku jatkuvasti ihastuu ulkonäkööni, olisi todellakin mukavaa jos joku joskus pyytäisi kahville kehumatta ulkoista olemustani niin kovasti. Toinen asia mitä suututtaa, on että miehet ovat usein varattuja miehiä, kuvittelevatko he, että nainen on niin helposti johdeltavissa, kun kehutaan tarpeeksi kuinka kaunis on. Vai pureeko? Ehkä se ei vain pure minuun. Olen tyytyväinen ulkonäkööni, enkä muuta siinä mitään tämän takia. Toki haluan, että mies pitää minua viehättävänä, mutta minusta se ei kuulu hyviin tapoihin ruveta kehumaan täysin tuntematonta naista ihan mahdottomasti. Olisi kiva tutustua mieheen joka vaikka aluksi olisi pelkkä kaveri, siitä voisi syntyä jotain hyvää.
- lijihuq
"Minua kyllästyttää kun joku jatkuvasti ihastuu ulkonäkööni, olisi todellakin mukavaa jos joku joskus pyytäisi kahville kehumatta ulkoista olemustani niin kovasti"
En tajua mitä pahaa kehuissa on. Jos tuntematon mies tulee pyytämään sinua kahville, niin tiedäthän sinä joka tapauksessa että hän kiinnostui nimenomaan ulkonäöstäsi, koska eihän hän voi tietää mitään luonteestasi. Miksei sitä siis saisi sanoa ääneen?
Ei se tee miehestä pinnallista. Mies tykkää ulkonäöstäsi, mutta ei se tarkoita että vain ulkonäöllä olisi miehelle merkitystä. Siksihän treffeille mennään, jotta saisi tietää, onko nainen myös sisäisesti kaunis. - läskit suojaa...
Olen laihduttanut reilut 30 kg tänä vuonna. En tiedä olisinko laihduttanut, jos olisin muistanut sen miesten itsensä tyrkytyksen... Läskeissä oli kyllä hyvää se, että sai olla rauhassa..... En silti taida lihottaa itseäni enää, ihan itseni takia.
Tässä syy mikseivät arkielämässä tehdyt aloitteet toimi.
"Olisi kiva tutustua mieheen joka vaikka aluksi olisi pelkkä kaveri, siitä voisi syntyä jotain hyvää."
Onko sinulla laaja kaveripiiri, jossa on myös miehiä? Kokeile heitä.läskit suojaa... kirjoitti:
Olen laihduttanut reilut 30 kg tänä vuonna. En tiedä olisinko laihduttanut, jos olisin muistanut sen miesten itsensä tyrkytyksen... Läskeissä oli kyllä hyvää se, että sai olla rauhassa..... En silti taida lihottaa itseäni enää, ihan itseni takia.
Muista, että niillä tyrkyttävillä miehillä on myös vastakohtansa: miehet, jotka eivät iske joka naista. Tässä vastakkaisessa lähestymistavassa on vain se vika, että mies jää yksin. Joko yrität naisia ja saat jonkun, tai sitten olet yksin, koska naiset eivät juuri tee aloitteita.
- Aivan sama
Ei minua kiinnosta sinun vihasi.
- mies 86
Ja ikää oli?
- 7+3
Miehet ovat niin alkukantaisia. Heidän pinnallisuutensa ja halunsa ovat kuin pikkulapsen "minä haluan, minä haluan". Ravintolassa useamman kerran joku tullut iskemään, joskus vaikka olen ollut miesystäväni kanssa liikkeellä. Miehillä, rumillakin sellaisilla on liian suuri ego ja turhan suuret luulot itsestään. Kaiken lisäksi miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö. Jokainen mies vaihtaisi fiksun ja kivannäköisen paremmannäköiseen tai ainakin "nusasis", jos tilaisuus tarjoutuis kohdalle.
Tämän vuoksi pidän miehiä ällöttävänä. Aivan kuin heiltä puuttuisi empatia- ja tunnemaailman kokonaan.- ijugxz
Lopeta fantasioimasta ällötävistä miehistä, niin ehkä huomaat etteivät miehet todellisuudessa ole sellaisia.
Mutta ilmeisesti alitajuisesti toivot että miehet olisivat tuollaisia, koska kunnolliset miehet ovat niin tylsiä ja vain uskottomat pahat pojat kostuttavat pöksyjäsi oikealla tavalla. - lkfglhfglhlfgh
Ei tuo pidä paikkaansa, että vain ulkonäkö kiinnostaa, ainakaan pidempiä suhteita ajatellen. Mutta ulkonäöstähän siinä lähdetään liikkeelle, ei naisen persoonaa pysty lukemaan silmänräpäyksessä.
Mutta on aika koomista sulta tavallaan esittää, että naisille ei ulkonäkö olisi tärkeä...sen perusteellahan ensimmäinen rankkaus tapahtuu.
- miesvihapuhe
Aivan kauhean kamalaa miesvihaa täällä! Nyt on kyllä syytä leimata heti kaikki naiset miesvihaajiksi näiden ketjujen perusteella!
- oikein.
miehet eivät ansaitse muuta
Eiköhän meistä jokainen saa haluta unelmakumppaniaan omana itsenään. Jos vaatimukset ei kohtaa, niin sitten heipat ja katse kohti tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982