Onko teidän mielestä noloa tai säälittävää jos hankkii samanlaisen tatuoinnin kuten on vaikka omalla lempi artistillaan. Varsinkin jos joku muu tietää kyseisen artistin tatuoinnin ja näkee itselläni saman, niin alkaako tulla negatiivisia kommentteja?
Kiitokset (toivottavasti) tulevista vastauksista jo etukäteen.
Tatuoinnin matkiminen.
5
291
Vastaukset
- Kuvatsu
Tietääkseni kenelläkään ei ole yksinoikeuksia mihinkään tatuoituun kuvaan, eli jos joku tietty sua miellyttää ni anna mennä vaan! Jos joku sun kuva valintaa arvostelee ni se on sen ongelma, pääasia että otat sellasen kuvan mikä sua miellyttää, ei muita.
- hunkkus
Täysin samanlaisen tatuoinnin ottaminen (matkiminen) kielii joko nuoresta ja naivista henkilöstä tai sitten henkilö fanittaa täysillä jotain tiettyä artistia ja haluaa matkia häntä lähes kaikessa, tatuointia myöden.
Kannattaisi kasvaa myös henkisesti aikuiseksi ja suunnitella ihan omat tatuoinnit, sellaiset joita ei taatusti näe muilla. - afskef
Saattaa joku negatiivinen kommentti tulla, mutta miksi niistä pitäisi välittää?
Tuosta "matkimisesta". Ei se mitenkään noloa tai kummallista ole, se vain on sitä, että tykkää siitä samaisesta kuvasta mikä tällä artistilla on. Maailmassa on jo niin paljon samanlaisia tatuointeja, että alkaa pikkuhiljaa loppumaan kuvat kesken, jos aina leimattaisiin matkijaksi...... - :))
omasta mielestäni artistin tatuoinnin matkiminen ei ole noloa. Olen erittäin kova tatuointi fanittaja, jos noin edes voi sanoa :DD ...ja ihailen monien tatuointitaiteilioiden seassa erittäin paljon tunnettua Kat Von D:ta. Häneltä voisin ottaa ruusun, joka hänellä on kaulassaan. Enkä itse ainakaan koe sitä "matkimisena".
Omat tatuointini taas on jokainen tatuointiartistin itse suunnitelemia, mikä turvaa oman selustani melko hyvin, ettei kukaan tule minun kuviani matkimaan :) - ei ole noloa
Sinulle Hunkkus , kannattaisi mietiä mitä kirjoittaa tänne kommenttisi voivat loukata ihmisiä. Se ei ole yhtään noloa , eikä kannata välittää negatiivisista kommenteista . Kannattaa ottaa kuva joka miellyttää itseä, ei muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770