Erosimme avomieheni kanssa jokin aika sitten. Se oli minun aloitteestani, koska olin niin surullinen ja onneton siinä suhteessa. Avomieheni haukkui (mm. ulkonäköäni), uhkaili erolla, ei kyennyt keskustelemaan, talous oli vääristynyt, meni ja tuli, koin olevani yksin. Olen löytänyt uuden miesystävän. Suhde on ihan ihan uusi. Mies haluaisi edetä minua nopeammin, mikä aiheuttaa minulle stressiä. Mutta hän on hyvä ja ihana minua kohtaan. Ex kuitenkin soittelee ja haluaa tulla käymään, ehkä jatkaa suhdetta. En tiedä. En ole sallinut. En ole kertonut hänelle, että minulla on uusi miesystävä. Siinä sivussa olen pyytänyt lapseni isän takaisin elämäämme, mikä sopii uudelle miesystävälleni, mutta ei sopinut exälle. Hän ei tiedä sitäkään.
Ajatuksia, neuvoja??
kolmen soppa
2
115
Vastaukset
- SelväKuPläkki
Miksi edes mietit exän päästämistä takaisin elämääsi?! Hän ei siis ole lapsesi isä eli senkään puolesta ei ole mitään asiaa. Olet ollut onneton hänen kanssaan ja nyt sinulla on mahdollisuus uuteen onneen, joten mitä vielä mietit?! Haluatko vanhaan kurjuuteen takaisin?
Exän ei tarvitse tietää sinusta ja asioistasi mitään muuta kuin että et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Hänelle ei kuulu millään tavalla se, että sinulla on uusi miesystävä tai että olet pyytänyt lapsesi isän takaisin elämääsi. - uuttakohti vaan12
Minusta kanssa nyt rauhoitut. Sinulla ja lapsella ja uudella miesystävällä on kaikki munat korissa onnistua.
Lapsen kannalta etenkin on tärkeää että isäsuhdekin tulee kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376