nalkuttaja ja riidanhaastaja. Mulla käy sääliks sen miestä.
Miks yybee on sellainen
16
53
Vastaukset
- zisel
Kaikista mahdollisista palstalaisista sun mielestä YB (??) on nalkuttaja ja riidanhaastaja? Buahahahaaaa :D
- No onhan se
kertonut haluavansa riidan miehensä kanssa vähintään joka toinen viikko.
Mä olen kuule käynyt pitkän tien siinä, että olen oppinut riitelemään. Mun lapsuuden kodissa ei riidelty (eikä riidellä), joten ei ollut sitä taitoa. Oli vaan sellainen painostava fiilis, jos äiti vaikka möksötti lapsille jostain..Kumppanin kodissa taas on ollut aina italialainen meininkin, kumisaappaat ja muut tavarat lentää ja huudetaan, niin että kuuluu naapuriin, vanhemmat keskenään ja lapset ja vanhemmat. Ja sovitaan saman tien, tunnissa vähintään.
Että veikkaan, että mies ei kauheasti kärsi, vaan on tyytyväinen, että olen oppinut tavoille. Se ei myöskään tykkää mököttämisestä.- zisel
Mua on jäänyt vaivaa sellanen asia että heitteletkö sä niille sun kanoille niitä jyviä sillain niinkun "kuningataräiti vilkuttaa alamaisilleen"? Tuli mieleen sellanen visio että sä ajat aina autolla niitten ohi ja heittelet jyviä niille polosille niinkuin Eva Peron seteleitä junan ikkunasta.
zisel kirjoitti:
Mua on jäänyt vaivaa sellanen asia että heitteletkö sä niille sun kanoille niitä jyviä sillain niinkun "kuningataräiti vilkuttaa alamaisilleen"? Tuli mieleen sellanen visio että sä ajat aina autolla niitten ohi ja heittelet jyviä niille polosille niinkuin Eva Peron seteleitä junan ikkunasta.
Heh :D Oikeasti mä hoidan niitä hellästi. Jyvät tai rehu on ruokinta-automaatissa. Päivittäin mä vaihdan vaan puhtaan veden ja vien moussakan tai fetasalaattien jämiä niille herkkupepuille :)
Mä vilkuttelen vaan _täällä_ mun alamaisille :D- zisel
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Heh :D Oikeasti mä hoidan niitä hellästi. Jyvät tai rehu on ruokinta-automaatissa. Päivittäin mä vaihdan vaan puhtaan veden ja vien moussakan tai fetasalaattien jämiä niille herkkupepuille :)
Mä vilkuttelen vaan _täällä_ mun alamaisille :DAijaa, ok. Nyt on jo paljon parempi mieli kun sain tän asian pois systeemistäni :D
- Systeemistäsi?
zisel kirjoitti:
Aijaa, ok. Nyt on jo paljon parempi mieli kun sain tän asian pois systeemistäni :D
Olet buddy-rakas.
- zisel
Systeemistäsi? kirjoitti:
Olet buddy-rakas.
What??
Mä en sitä paitsi nalkuta. Se rooli on miehellä. Ja enemmän se toinen puoli haastaa riitaa. Mä odotan yleensä nätisti, koska toinenkin olis riitelyfiiliksellä :)
- ap.
No joo, tunnustan että provoilin vaan:) Mutta en ollut täysin väärässä?
ap. kirjoitti:
No joo, tunnustan että provoilin vaan:) Mutta en ollut täysin väärässä?
Siis missä asiassa? Että sääliksi käy mun miestä vai? :)
- Että tykkäät
Siis missä asiassa? Että sääliksi käy mun miestä vai? :)
riidellä joskus.
- Minä en tykkää
En ikinä! >:( Haastatko riitaa???
riitelystä. Se on v*tun perseestä. Sitäkin on harrastettu aiemmissa suhteissa. Sillä ei ole mitään hyvää vaikutusta.
Minä en tykkää kirjoitti:
riitelystä. Se on v*tun perseestä. Sitäkin on harrastettu aiemmissa suhteissa. Sillä ei ole mitään hyvää vaikutusta.
Riitely riippuu siitä, minkä luonteisia suhteen osapuolet on. Ei sellaisen ihmisen kanssa tule riideltyä, joka on luonteeltaan sellainen, että osaa selvittää asioita toisella tavoin. Joka suhteessa täytyy opetella oma tyyli selvitä arjesta. Tämmöisessä "kepeän riitelyn" suhteessa pitää osata suhtautua riitaan oikein. Ei liian vakavasti. Siihen sorruin alkuvuosina, kun en tajunnut toisen tyyliä riidellä.Luulin,että riidat liittyy johonkin isompaan kokonaisuuteen ja otin ne henkilökohtaisesti. Eli luulin,että kun toinen riitelee tyylin "mihin maahan matkustettaisiin lomalla", se liittyisi siihen, ettei se tykkää minusta, eikä halua matkustaa minnekään mun kanssa, vaikka kyse oli vaan siitä että oli eri mieltä siitä, mikä olis kiva maa, minne matkustaa.
- hähä!
hähä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944