mikähän mahtaa olla tuon kuvassa olevan auton merkki, kun ei tunnista sitä tuosta kulmasta?
http://static.iltalehti.fi/uutiset/toivakkajuttu0604MZ_uu.jpg
Toivakan kolari
17
322
Vastaukset
- Mondeo
Fordin logo tuolla takana näyttäisi olevan. Viittaa siis Mondeoon.
- ldjkfnksdnfksdjnksdf
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
- 2.0 D4D
ldjkfnksdnfksdjnksdf kirjoitti:
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
Scorpio 1990-luvun puolivälistä
- lsdklsdkflskflsfjlsd
2.0 D4D kirjoitti:
Scorpio 1990-luvun puolivälistä
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain? - pöööpöö
lsdklsdkflskflsfjlsd kirjoitti:
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain?Tässäkin on kattokaiteet erilaiset
- 2.0 D4D
lsdklsdkflskflsfjlsd kirjoitti:
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain?jos zoomaat lähemmäs, huomaat että "moottorilta näyttävä juttu" on liian edessä ollakseen moottori - visuaalinen harha.
http://www.nettiauto.com/ford/scorpio/4696969 - 2.0 D4D
2.0 D4D kirjoitti:
jos zoomaat lähemmäs, huomaat että "moottorilta näyttävä juttu" on liian edessä ollakseen moottori - visuaalinen harha.
http://www.nettiauto.com/ford/scorpio/4696969...toisaalta takaluukku on erilainen kuin Scorpiossa. Pähkinän selvittäminen jatkukoon.
- 2.0 D4D
2.0 D4D kirjoitti:
...toisaalta takaluukku on erilainen kuin Scorpiossa. Pähkinän selvittäminen jatkukoon.
se todennäköisin vaihtoehto taitaa kuitenkin toteutua... eli mondeo.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/toivakkajuttu0604MZ_uu.jpg
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4694150 - Mondeo se on
ldjkfnksdnfksdjnksdf kirjoitti:
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
Mondeo se on. Tämä malli kattokaiteilla varustettuna:
http://www.google.fi/imgres?start=137&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1082&bih=847&addh=36&tbm=isch&tbnid=k4QZWJCOlduOiM:&imgrefurl=http://www.autotype.nl/ford/20327-ford-mondeo-wagon-2.5-24v-v6-sport-edition.html&docid=Sm-LNgJ4B8_F7M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg/800px-1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg&w=800&h=357&ei=5JSAT_jUKemI4gS6ps3ZBw&zoom=1&iact=hc&dur=332&sig=118210306994061438409&page=8&tbnh=96&tbnw=216&ndsp=21&ved=1t:429,r:14,s:137,i:130&tx=122&ty=59&vpx=562&vpy=119&hovh=122&hovw=274
Tässä kattokaiteellinen:
http://www.euronet.nl/users/ernstoud/mondeo.html - Näkyy olevan
Mondeo se on kirjoitti:
Mondeo se on. Tämä malli kattokaiteilla varustettuna:
http://www.google.fi/imgres?start=137&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1082&bih=847&addh=36&tbm=isch&tbnid=k4QZWJCOlduOiM:&imgrefurl=http://www.autotype.nl/ford/20327-ford-mondeo-wagon-2.5-24v-v6-sport-edition.html&docid=Sm-LNgJ4B8_F7M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg/800px-1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg&w=800&h=357&ei=5JSAT_jUKemI4gS6ps3ZBw&zoom=1&iact=hc&dur=332&sig=118210306994061438409&page=8&tbnh=96&tbnw=216&ndsp=21&ved=1t:429,r:14,s:137,i:130&tx=122&ty=59&vpx=562&vpy=119&hovh=122&hovw=274
Tässä kattokaiteellinen:
http://www.euronet.nl/users/ernstoud/mondeo.htmlTakaluukun merkeistä tunnistaa.
- Volga ja pobeda
Kyllä, ehdottomasti on volvo tuossa sinun linkissä
- Kannattaa
Volga ja pobeda kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti on volvo tuossa sinun linkissä
arvata volvo, kun yleensä ne ovat niitä.
- Volvon antenni
Volvon antenni ja vanteet.
- Uudemmissa
malleissa puskurikin saman tyylinen.
- ertt
scorpio taitaisi olla, ainaki mitä tuosta etuvalosta näkee?
- huhuhuhuh
Ekan mallin Mondeo. Kyllä pelti on heikkoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412