Hei.
En tiedä kuinka aloittaisin, joten tukeudun intuitiiviseen melankoliaan höystettynä keittotaidoillani. Olen valmistamassa pääsiäisateriaa. Kreikassa tutustuin lampaaseen, jonka söin yöllä.
Minulla oli tunne, että se oli sinun lihaasi ja karahvissa punertava viini vertasi. Katselin kärsimystäsi, kun vuodit kuiviin pihamaalla. Veresi otettiin talteen ja sinut nyljettiin, suolistettiin ja sinut työnnettiin vartaaseen. Tuoksusi leijui illassa tulisten hiilten yllä. Kaskaat sirittivät. Oli kaikenlaista hyörinää. Kävelin päivän päätteeksi kivisellä merenrannalla. Aallot pitivät yllä jatkuvaa tunnnetta todellisuuteen, kun ne iskeytyivät basalttiin ja hajosivat kappaleiksi. En tuntenut muiden läsnäoloa. Ymmärsin millaista kaikki oli tai on.
Katso noita tähtiä yllämme. Katso kaukaisuuteen. Katso silmiemme kuvajaisia itsestämme, naurustamme ja surustamme. Olemme galaktisen heijastuman näytteillepano, kun aallot iskeytyvät basalttiin ja hajoavat kappaleiksi.
Pysähdyin pimeyteen kadonneeseen horisonttiin, ja ymmärsin mitä valo on. Vaikka olisin valo itse, niin minä kuljen pimeydessä päivästä toiseen, sukupolvesta toiseen.
(Lammasmaista naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08
Kirjeitä Jeesukselle
12
90
Vastaukset
- Nasdaq
Korkea älykkyysosamäärä ei tuo kuvioon mitään uutta, päinvastoin. Oikeastaan mikään ei tuo tähän mitään uutta, sillä se on se mikä se on.
Lähes katalaa on yksinkertaisuus.- Nasdaq
Maailman väistellyin tabu on ihmisten yksinäisyys, jonka syvyyttä mittaamalla olemme valehtelun jatkumossa, tekemässä jotain unohtaaksemme sen mitä olemme tekemässä.
Tähän ei ole mitään lääkettä, vain valheita ja itsepetosta. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Maailman väistellyin tabu on ihmisten yksinäisyys, jonka syvyyttä mittaamalla olemme valehtelun jatkumossa, tekemässä jotain unohtaaksemme sen mitä olemme tekemässä.
Tähän ei ole mitään lääkettä, vain valheita ja itsepetosta.Onks kukaan kertonut sulle koskaan että sä olet yksi tämän maan terävimmistä kärjistä?
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Onks kukaan kertonut sulle koskaan että sä olet yksi tämän maan terävimmistä kärjistä?
No ei.
Ehkä kauneuteni on pilannut mahdollisuuteni. Tämä minun on pohdittava rivien väleissä, sillä muuta tilaa ei ole.
(Kaakattavaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No ei.
Ehkä kauneuteni on pilannut mahdollisuuteni. Tämä minun on pohdittava rivien väleissä, sillä muuta tilaa ei ole.
(Kaakattavaa naurua)Mun lempilapseni on just tämä fiktiivinen bööna, jolla on mitä antaa... kasoittain. Ja juuri tämän vuoksi minulla ei ole mitään.
(Radikaalia kaalimaata kaikkialla)
Mun pitäs kiinnostua psykologiasta, sillä kuuntelen ihmisen kylmäksi noin vartissa.
(Kai Karma / Käyttäytymistieteiden metodologian perusteet) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mun lempilapseni on just tämä fiktiivinen bööna, jolla on mitä antaa... kasoittain. Ja juuri tämän vuoksi minulla ei ole mitään.
(Radikaalia kaalimaata kaikkialla)
Mun pitäs kiinnostua psykologiasta, sillä kuuntelen ihmisen kylmäksi noin vartissa.
(Kai Karma / Käyttäytymistieteiden metodologian perusteet)Sun pitää ajatella joitain muita asioita, kopioida muiden ihmisten juttuja ja elää niiden sisällä ollaksesi joku muu kuin sinä.
Mutta älä ihmeessä lähde kadulle tuo ajatus kantavana ideanasi.
(Ideoivaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sun pitää ajatella joitain muita asioita, kopioida muiden ihmisten juttuja ja elää niiden sisällä ollaksesi joku muu kuin sinä.
Mutta älä ihmeessä lähde kadulle tuo ajatus kantavana ideanasi.
(Ideoivaa naurua)Musta idiootin ja ruman esittäminen on yksi mielen herkullisimmista tavoista löytää perille.
Syyt tähän ovat täysin selitettävissä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Musta idiootin ja ruman esittäminen on yksi mielen herkullisimmista tavoista löytää perille.
Syyt tähän ovat täysin selitettävissä.Sinulla on missio!
Sinä olet ajatellut.
(Onomatopoeettista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sinulla on missio!
Sinä olet ajatellut.
(Onomatopoeettista naurua)Kieltämättä mulla on missio. Mutta kuten aina, mä tulen missioon semi-sessiossa,
Korkein tavoite (tällä hetkellä) on halvaannuttaa tämä saitti olemalla läsnä. Korkeimman tavoitteen toteuduttua tulee high-lightsit ja muut kabareet, mustat tyllit ja Manalan pöytä korea ja kiivas. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kieltämättä mulla on missio. Mutta kuten aina, mä tulen missioon semi-sessiossa,
Korkein tavoite (tällä hetkellä) on halvaannuttaa tämä saitti olemalla läsnä. Korkeimman tavoitteen toteuduttua tulee high-lightsit ja muut kabareet, mustat tyllit ja Manalan pöytä korea ja kiivas.Ajoin eilen Hangossa Jaguarilla. Vähäks siistii. Mulle tuli sellanen viidakko-olo. Mä olin niin ku se apina, ja se juoksenteli, se kissapeto.
Mou - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ajoin eilen Hangossa Jaguarilla. Vähäks siistii. Mulle tuli sellanen viidakko-olo. Mä olin niin ku se apina, ja se juoksenteli, se kissapeto.
MouEli herra Jeesus sinä taivaissa. Sinä paistat minulle aurinkoa eväiksi.
Tästä on kieltämättä hyvä lähteä.
(Retroilevaa matskua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli herra Jeesus sinä taivaissa. Sinä paistat minulle aurinkoa eväiksi.
Tästä on kieltämättä hyvä lähteä.
(Retroilevaa matskua)Erityisterkut Pätsylle.
(Pätsy on ihuna)
- hurrrr -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862