takaisin palstalleeeee!!! täällä on ainoastaan tonouuuuu!!!! on tylsäää!!!!
pässikiisseliiiiii! pässikiisseliiiiiii!!!
26
87
Vastaukset
- zisel
Kävin lähikaupassa ja jo on kauhee poru :D Laitoin 12 lonkeroa reppuuni ja kun tulin kassalle niin kysyin "haluutko laskea" ja se sanoi että luottaa muhun. Olis pitänyt ottaa 20 :(
- susta on tullut
juoppo, vai muistelenko oikein et olet sanonut että et pysty juomaan kun yhden illan??
- zisel
susta on tullut kirjoitti:
juoppo, vai muistelenko oikein et olet sanonut että et pysty juomaan kun yhden illan??
Eikun mä en pysty juomaan kuin max 3 päivää. Neljäntenä päivänä ei mene enää alas millään. En mä huomenna enää juo :)
- niin, minäkin
alan kohta juomaan syystä että kun katson että johonkin ketjuun on tullut uusi vastaus, on siellä nasduq vääntänyt jotain omaa paskaansa.
- zisel
Sitäpaitsi mähän OLEN alkoholisti enkä mitenkään "nyt tullut juopoksi". Mä olen alkoholisti-addikti Mutta parempi sekottaa pää tällä lonkerolla kuin jollain muulla.
- Mulla se on yksi
zisel kirjoitti:
Eikun mä en pysty juomaan kuin max 3 päivää. Neljäntenä päivänä ei mene enää alas millään. En mä huomenna enää juo :)
päivä. Mutta uskalletaan nyt sanoa, että tiettyjen nappien avulla (tai siitä syystä) vaikka viikko, kun tässä nyt ollaan tuntemattomia puskia.
- tukihenkilö :(
zisel kirjoitti:
Sitäpaitsi mähän OLEN alkoholisti enkä mitenkään "nyt tullut juopoksi". Mä olen alkoholisti-addikti Mutta parempi sekottaa pää tällä lonkerolla kuin jollain muulla.
Missä on sun
- zisel
Mulla se on yksi kirjoitti:
päivä. Mutta uskalletaan nyt sanoa, että tiettyjen nappien avulla (tai siitä syystä) vaikka viikko, kun tässä nyt ollaan tuntemattomia puskia.
On sullakin rahalle parempaa käyttöä. Mene kirppikselle ja osta vaatteita. Vituttaa vaan juoda kaikki.
- kalja-setä
Haluux tutustua yhteen isoon ja vahvankaveriini?
Se latoo pari keissiä kaljaa treenikassiin ja nostaa yhdellä kädellä
niin kevyesti,että kassaneiti uskoo,että siinä on vaan 5 pulloo;-) - zisel
tukihenkilö :( kirjoitti:
Missä on sun
Mulla on terapeutti. Keskustelen sen kanssa kyllä tästä mun pääsiäis-dokailusta ja syistä mitkä taas ajoi mut juomaan jne jne. Mulla pitäis olla kokopäivä-vittuilija täällä kotona. Heti kun tulee vähänkin hyvä fiilis niin juoksen alkoon.
- zisel
kalja-setä kirjoitti:
Haluux tutustua yhteen isoon ja vahvankaveriini?
Se latoo pari keissiä kaljaa treenikassiin ja nostaa yhdellä kädellä
niin kevyesti,että kassaneiti uskoo,että siinä on vaan 5 pulloo;-)Ei kaljalla mitään tee. Hyi hitto rupes taas oksettaa kun ajattelen pelkkää hajua...
- ainiin, mitä
zisel kirjoitti:
Ei kaljalla mitään tee. Hyi hitto rupes taas oksettaa kun ajattelen pelkkää hajua...
muuten teit niille reinoille ;)
- zisel
ainiin, mitä kirjoitti:
muuten teit niille reinoille ;)
Reinon ja sen Olvin kaljan heitin vessanpöntöstä alas. Muuten oisin säästänyt ja antanut jollekkin mutta mulle selvis että se on kaljaa vasta siinä vaiheessa kun olin jo avannut tölkit.
- tuttu täällä
zisel kirjoitti:
Mulla on terapeutti. Keskustelen sen kanssa kyllä tästä mun pääsiäis-dokailusta ja syistä mitkä taas ajoi mut juomaan jne jne. Mulla pitäis olla kokopäivä-vittuilija täällä kotona. Heti kun tulee vähänkin hyvä fiilis niin juoksen alkoon.
Tiedänhän mä sen. Musta ois kummiskin parempi jutella heti, eikä ens tiistaina.
- zisel
tuttu täällä kirjoitti:
Tiedänhän mä sen. Musta ois kummiskin parempi jutella heti, eikä ens tiistaina.
Mulla ei ole kummia enää. Jos kertoisin miten se suhde karis niin et sä edes uskois. Kerroin siitä NA:ssa ja se porukka oli siellä että "ei vittu mikä kusipää" siis siitä mun kummista. Se hylkäs siis mut eikä kummit IKINÄ tee sellasta.
- Niin, ei ole
zisel kirjoitti:
On sullakin rahalle parempaa käyttöä. Mene kirppikselle ja osta vaatteita. Vituttaa vaan juoda kaikki.
raha-asia... jos voisinkin istua paikallani silloin koko illan ja vaikka palstailla. Mutta tiedän mitä siitä seuraa jos juon. Teen 300e puhelinlaskun, sitten menen baariin ja joudun tappeluun ja 2kk päästä ollaan käräjillä. Siispä yritän tyytyä kahviin.
- zisel
Niin, ei ole kirjoitti:
raha-asia... jos voisinkin istua paikallani silloin koko illan ja vaikka palstailla. Mutta tiedän mitä siitä seuraa jos juon. Teen 300e puhelinlaskun, sitten menen baariin ja joudun tappeluun ja 2kk päästä ollaan käräjillä. Siispä yritän tyytyä kahviin.
Siis toi on niin äijä-meininkiä kuin olla ja voi :D :D
- uskoin muutakin
zisel kirjoitti:
Mulla ei ole kummia enää. Jos kertoisin miten se suhde karis niin et sä edes uskois. Kerroin siitä NA:ssa ja se porukka oli siellä että "ei vittu mikä kusipää" siis siitä mun kummista. Se hylkäs siis mut eikä kummit IKINÄ tee sellasta.
Kummitkin on ihmisiä. Kun heillä tulee omaan elämään skeidaa, se valitettavasti säteilee muihinkin. Tarviit uuden kummin. Paan sulle postia.
- zisel
uskoin muutakin kirjoitti:
Kummitkin on ihmisiä. Kun heillä tulee omaan elämään skeidaa, se valitettavasti säteilee muihinkin. Tarviit uuden kummin. Paan sulle postia.
Ookkei, seurailen postia.
- Ei se ole
zisel kirjoitti:
Siis toi on niin äijä-meininkiä kuin olla ja voi :D :D
vaan sairasta piittaamattomuutta joka iskee ainakin nykyään kännissä. Niin, unohdin mainita pikavipit..
- klunks-klunks-klan:(
zisel kirjoitti:
Reinon ja sen Olvin kaljan heitin vessanpöntöstä alas. Muuten oisin säästänyt ja antanut jollekkin mutta mulle selvis että se on kaljaa vasta siinä vaiheessa kun olin jo avannut tölkit.
Määhän oikein tyrkytin Mojitoa ja konjamiinia eilen!!!!
Nyt se on myähäst jo!! Alko on kiinni
GLUMPSIS - zisel
klunks-klunks-klan:( kirjoitti:
Määhän oikein tyrkytin Mojitoa ja konjamiinia eilen!!!!
Nyt se on myähäst jo!! Alko on kiinni
GLUMPSISTule sä tänne! En mä pysty mihinkään lähtee sitäpaitsi heti jos lähden ihmisten ilmoille niin mut kuitenkin taas pidätetään jostain syystä ja kuulustelijat on vasta tiistaina töissä niin ei tässä uskalla mihinkään lähtee. Tuli taas tappelu puhelimessa yhen tyypin kanssa. Saman tyypin kanssa kun viimeksi tappelin niin soitti poliisi että "pitääkö sut tulla hakee sieltä kotoa, ootko piriä vetänyt?". Kun ei saa edes kotona olla rauhassa. Ja toi poliisipuhelu tapahtui ihan vähän aikaa sitten.
- Hooker-setä
zisel kirjoitti:
Tule sä tänne! En mä pysty mihinkään lähtee sitäpaitsi heti jos lähden ihmisten ilmoille niin mut kuitenkin taas pidätetään jostain syystä ja kuulustelijat on vasta tiistaina töissä niin ei tässä uskalla mihinkään lähtee. Tuli taas tappelu puhelimessa yhen tyypin kanssa. Saman tyypin kanssa kun viimeksi tappelin niin soitti poliisi että "pitääkö sut tulla hakee sieltä kotoa, ootko piriä vetänyt?". Kun ei saa edes kotona olla rauhassa. Ja toi poliisipuhelu tapahtui ihan vähän aikaa sitten.
Siällähänon, kuin villissä lännessä!!!!
Tuu sää tänne.Mulla on vaan pari reikärautaa
Hooker oli etelävaltioide upseeri,joka hankki naisia sotilaille
viihdytysjoukoiksi......njom njom
http://www.youtube.com/watch?v=444CQFgAGgo - zisel
Hooker-setä kirjoitti:
Siällähänon, kuin villissä lännessä!!!!
Tuu sää tänne.Mulla on vaan pari reikärautaa
Hooker oli etelävaltioide upseeri,joka hankki naisia sotilaille
viihdytysjoukoiksi......njom njom
http://www.youtube.com/watch?v=444CQFgAGgoKatos mitä mulla on täällä, käykö kateeks?? http://aijaa.com/000119950773 :D
- Onko noi
zisel kirjoitti:
Katos mitä mulla on täällä, käykö kateeks?? http://aijaa.com/000119950773 :D
lonkeroita? Hyvää?
- zisel
Onko noi kirjoitti:
lonkeroita? Hyvää?
Eikun limpparia. Pahaa molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862