mistä tietää, jos usalainen mies on tosissaan naisesta? tiedän, että tämä on tosi kärjistetty kysymys, mutta, kun heillä on ihan erilainen kulttuuri, ja esim. toisten kehuminen (olet niin kaunis, ihana hymy, sulla on hyvä huumorintaju jne..) ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.
olen vasta vähän aikaa sitten tavannut kivan miehen usasta, mutten oikein osaa ottaa tosissaan hänen puheitaan, koska en voi tietää tarkoittaako hän niitä vai onko hän vain kiinnostunut seksistä.
miten siis usalaisista miehistä voi tietää ovatko he tosissaan?
usalaiset miehet
12
223
Vastaukset
- Badumtsih!
''miten siis usalaisista miehistä voi tietää ovatko he tosissaan? ''
Ne nousee ylös sohvalta.- aloittaja*
haahaa mies on tosi atleettisessa kunnossa, eli ei todellakaan ole mikään sohvaperuna.
- pensselitäti
Sinun kannattaa varmaan tutustua häneen paremmin. Mitä mainitsemiisi ystävällisiin lausahduksiin tulee, niin eivät kai ne yleensäkään "tarkoita" mitään, osoittavatpahan vain, että niiden lausuja on kohtelias. Niitä voivat lausua sellaisetkin henkilöt, jotka eivät olet lainkaan kiinnostuneet seksistä asianomaisen kanssa, esimerkiksi homomiehet.
Mitä tarkoitat sillä, että on tosissaan? Jos tarkoitat esim. avioliittoa ja yhteisiä eläkevuosia, niin tuskin hän vielä vasta vähän aikaa sitten sinut tavattuasi voi sellaisten suhteen olla tosissaan.- aloittaja*
lähinnä tarkoitan olisiko hän kenties joskus tulevaisuudessa kiinnostunut seurustelemaan kanssani, eli en etsi mitään seksisuhdetta.
- pensselitäti
aloittaja* kirjoitti:
lähinnä tarkoitan olisiko hän kenties joskus tulevaisuudessa kiinnostunut seurustelemaan kanssani, eli en etsi mitään seksisuhdetta.
Sitähän ei mitenkään voi etukäteen tietää. Ei ainakaan tuollaisen smalla talkin perusteella.
Tulevaisuus näyttää, kiinnostutteko toisistanne niin paljon, että rupeatte seurustelemaan - mitä se sitten onkaan.
- faktiskt1
Britit, U-S:laiset, aussit ja jenkit eivät ole kiinnostuneita suomalaisista naisista muuten kun panopuina. Miksi? Siksi että tiputatte pöksynne heti kun kuulette että joku puhuu englantia äidinkielenään. Eivät he teitä jakorasioita arvosta mitenkään :) Tiedän tämän, koska tunnen useita kyseisitä maisista kotoisin olevia miehiä.
- aloittaja*12
jaa minä taas tunnen kaikista listaamistasi maista miehiä, jotka ovat muuttaneet Suomeen suomalaisen naisen takia, ja ovat joko parisuhteessa tai avioliitossa.
- wft
omg joku nainen ei kysele turkkilaisista/arabeista/afrikkalaisista miehistä
- _*_*_*_*_*_
Ei taida olla eroa minkä maalainen mies on. Kysymys pitäisi kuulua, mistä tietää että mies on tosissaan naisesta.
On totta, että täällä suomessa tytöt ja naiset eivät ole tottuneet kuulemaan kohteliaisuuksia kotimaisilta miehiltä ja se tekee meistä epäluuloisia kulttuureja kohtaan, joissa tällainen naisen ulkonäön ja ominaisuuksien kehuminen on ihan normaalia kiinnostuksen ja tunteiden osoittamista.
Suomalaisen naisen itsetunto on vähän alakantimissa näissä asioissa.
Itse olen ollut liitossa ulkomaalaisen, ei jenkin, kanssa jo vuosia ja muistan suhteemme alussa miten oudolta mieheni kohteliaisuudet tuntuivat. Hän kun muisti, ja muistaa edelleenkin aina lausua pienen hyväksyvän kohteliaisuuden vaatteistani, meikistäni, hiuksistani, vartalostani, valmistamastani ruoasta jne. Se yksinkertaisesti kuuluu heidän kulttuuriinsa ja miehet oppivat kohteliaisuuksien latelemisen jo kehdossa.
Ja mikä parasta, olen itsekin oppinut sanomaan hänelle kohteliaisuuksia milloin parfymista, pukeutumisesta jne. ja on ilo nähdä miten nämä kiintymyksen osoitukset tekevät hänet aina vähän itsetietoisemmaksi ja hymyileväksi.
Minä neuvoisin, että et jää niitä kohteliaisuuksia murehtimaan ja niiden tarkoitusta pohtimaan. Nauti ja ota vastaan kun kerran annetaan. Miehen tosissaan oleminen selviää kyllä ajanmittaan. - American bride
Edellisen vastaajan kanssa samoilla linjoilla.
Minä olen menossa naimisiin Yhdysvaltalaisen miehen kanssa ja tuo kohteliaisuus on todella heillä synnynnäistä. Oma mieheni muistaa aina kehua omaa ulkonäköäni, ruokaani, huumorintajuani yms. Olen myös itse oppinut sanomaan näitä kohteliaisuuksia hänelle ja myös niiden vaikutuksen todellakin huomaa.
Älä siis turhaan murehdi niitä kohteliaisuuksia vaan opettele nauttimaan niistä. Jos hän on vakavissaan huomaat sen kyllä. Meillä on parin kuukauden päästä kolme vuotta yhdessäoloa jo täynnä ja kunhan saamme paperit järjestykseen, niin avioidumme ja muutan hänen luokseen.- ihan pihalla
kiva kuulla. =)
kuuluuko naistenkin vähän väliä sanoa kohteliaisuuksia miehelle vai onko se tylyä, kun toinen vain kehuu ja itse en ainakaan samassa määrin kehu miestä? mies on kaikinpuolin ihana mutta minulle on silti paljon suurempi kynnys sanoa se hänelle =) - American bride
ihan pihalla kirjoitti:
kiva kuulla. =)
kuuluuko naistenkin vähän väliä sanoa kohteliaisuuksia miehelle vai onko se tylyä, kun toinen vain kehuu ja itse en ainakaan samassa määrin kehu miestä? mies on kaikinpuolin ihana mutta minulle on silti paljon suurempi kynnys sanoa se hänelle =)Ajan kanssa siihenkin oppii samoin kuin Yhdysvaltalaisten muuhunkin kohteliaisuuteen. Ainakin alkuun käydessäni siellä tunsin itseni todella juntiksi ja töykeäksi, vaikka täällä kotimaassa olenkin aina ollut kohtelias ja käyttäytynyt hyvin ;)
Perhettä myös arvostetaan todella korkealle siellä ja meillä ainakin se naimisiin meno on ollut jokseenkin selviö jo aika toista vuotta. Toki olemme molemmat jo lähes viisikymppisiä, joten tiedämme mitä haluamme elämältä.
Älä siis turhia murehdi. Nauti ja anna mennä, kerran täällä vaan eletään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034