Haittaakas teitä miehiä

..jos nainen vaikka kaupassa jää tuijottamaan teitä vähän liian pitkään? Tai katsoo teitä pefaan?

Joskus on vaan niin kiva (hieman ) tsiikata kivan näkösiä miehiä :D..yes , niin se vaan on.

10

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäslainen..

listo itselläsi on? pistähän aijaan kautta kuvaa

• On mikä on..en pistä.Luonnossa sen näkee jossain tietyssä kaupassa.

• ei haittaa, miehet ei ole yhtä herkkänahkaisia ku naiset

• Kyllä nainen voi nauttia huomiosta, varsinkin sinkkunainen. Varattuna en menis nauttimaan :/

• kipsu-liini kirjoitti:

Kyllä nainen voi nauttia huomiosta, varsinkin sinkkunainen. Varattuna en menis nauttimaan :/

oon huomannut,et naiset on aika ronkeleita siitä kuka heidät huomioi.
        ens pukeudutaan niin et lähes nännit on vaan peitoissa verhoillun alapään lisäks, sit ihmetellään ku tavallisetkin hetero miehet kuolaa.

• monte24 kirjoitti:

oon huomannut,et naiset on aika ronkeleita siitä kuka heidät huomioi.
        ens pukeudutaan niin et lähes nännit on vaan peitoissa verhoillun alapään lisäks, sit ihmetellään ku tavallisetkin hetero miehet kuolaa.

Tietenkin..pitäähän se nyt joku taso olla. Ja vois mies vähän aatella, ketä kuolaa ja kannattaako se :s ? Aiheuttaako pahennusta vai lisävipinää?

Mä oon sellanen pikkutekijä vaan, mut onhan oltava jonkinlaisia tsäänsejä jossain.

• kipsu-liini kirjoitti:

Tietenkin..pitäähän se nyt joku taso olla. Ja vois mies vähän aatella, ketä kuolaa ja kannattaako se :s ? Aiheuttaako pahennusta vai lisävipinää?

Mä oon sellanen pikkutekijä vaan, mut onhan oltava jonkinlaisia tsäänsejä jossain.

suosittelisin naisille flirttaus vaatteita, esim puseroissa vois olla luukut jotka aukee narua vetämällä, näin ei tarvisis paljastella ku just sille miehelle ku haluaa ja nää tasottomat kundit ei jäis turhaan kuolailee.

• monte24 kirjoitti:

suosittelisin naisille flirttaus vaatteita, esim puseroissa vois olla luukut jotka aukee narua vetämällä, näin ei tarvisis paljastella ku just sille miehelle ku haluaa ja nää tasottomat kundit ei jäis turhaan kuolailee.

hehe..hee sä Pelle Peloton! Vai luukut vielä!

• kipsu-liini kirjoitti:

hehe..hee sä Pelle Peloton! Vai luukut vielä!

miult tulee loistavia ideoita kuin liukuhihnalta

• monte24 kirjoitti:

miult tulee loistavia ideoita kuin liukuhihnalta

Ideoita tulee,,mut siitä loistavuudesta en menis vannomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe