..jos nainen vaikka kaupassa jää tuijottamaan teitä vähän liian pitkään? Tai katsoo teitä pefaan?
Joskus on vaan niin kiva (hieman ) tsiikata kivan näkösiä miehiä :D..yes , niin se vaan on.
Haittaakas teitä miehiä
10
<50
Vastaukset
- minkäslainen..
listo itselläsi on? pistähän aijaan kautta kuvaa
ei haittaa, miehet ei ole yhtä herkkänahkaisia ku naiset
Kyllä nainen voi nauttia huomiosta, varsinkin sinkkunainen. Varattuna en menis nauttimaan :/
kipsu-liini kirjoitti:
Kyllä nainen voi nauttia huomiosta, varsinkin sinkkunainen. Varattuna en menis nauttimaan :/
oon huomannut,et naiset on aika ronkeleita siitä kuka heidät huomioi.
ens pukeudutaan niin et lähes nännit on vaan peitoissa verhoillun alapään lisäks, sit ihmetellään ku tavallisetkin hetero miehet kuolaa.monte24 kirjoitti:
oon huomannut,et naiset on aika ronkeleita siitä kuka heidät huomioi.
ens pukeudutaan niin et lähes nännit on vaan peitoissa verhoillun alapään lisäks, sit ihmetellään ku tavallisetkin hetero miehet kuolaa.Tietenkin..pitäähän se nyt joku taso olla. Ja vois mies vähän aatella, ketä kuolaa ja kannattaako se :s ? Aiheuttaako pahennusta vai lisävipinää?
Mä oon sellanen pikkutekijä vaan, mut onhan oltava jonkinlaisia tsäänsejä jossain.kipsu-liini kirjoitti:
Tietenkin..pitäähän se nyt joku taso olla. Ja vois mies vähän aatella, ketä kuolaa ja kannattaako se :s ? Aiheuttaako pahennusta vai lisävipinää?
Mä oon sellanen pikkutekijä vaan, mut onhan oltava jonkinlaisia tsäänsejä jossain.suosittelisin naisille flirttaus vaatteita, esim puseroissa vois olla luukut jotka aukee narua vetämällä, näin ei tarvisis paljastella ku just sille miehelle ku haluaa ja nää tasottomat kundit ei jäis turhaan kuolailee.
monte24 kirjoitti:
suosittelisin naisille flirttaus vaatteita, esim puseroissa vois olla luukut jotka aukee narua vetämällä, näin ei tarvisis paljastella ku just sille miehelle ku haluaa ja nää tasottomat kundit ei jäis turhaan kuolailee.
hehe..hee sä Pelle Peloton! Vai luukut vielä!
kipsu-liini kirjoitti:
hehe..hee sä Pelle Peloton! Vai luukut vielä!
miult tulee loistavia ideoita kuin liukuhihnalta
monte24 kirjoitti:
miult tulee loistavia ideoita kuin liukuhihnalta
Ideoita tulee,,mut siitä loistavuudesta en menis vannomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5612733T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373563Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372218- 1522071
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3011535Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231382Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2001373- 841337
- 1021154
- 621136