Minä vai muut naiset?

yksi muiden joukossa

Tapasin alku vuodesta täällä treffi sivulla mukavan oloisen miehen joka itse otti minuun yhteyttä. ( Meillä on noin tunnin ajomatka toistemme luokse.) Ensimmäinen kuukausi vain juteltiin ja tekstailtiin ennen kuin tavattiin. Sitten tapasimme pari kertaa kahvin merkeissä, jonka jälkeen sitten vietimmekin jo yön yhdessä.

Nyt olemme "tapailleet" noin 4 kuukautta. Mies laittoi aluksi aina minulle viestiä aamuisin ja toivotteli hyvät huomenet ja kutsui minua muruksi jne. Kaikki oli hyvin ja viihdymme toistemme seurassa.

Mutta noin. 3 viikkoa sitten hän jostain syystä laittoi treffi ilmoituksensa takaisin tänne, kun huomasin asian ja häneltä siitä kysyin hän kuulemma vain katsoi onko tuttuja sivulla. Mutta nyt hän on alkanut iskemään sieltä naisia ja olisi valmis menemään heidän kanssaan treffeille. Silti mies haluaa nähdä minua ja on kuin ei mitään treffi ilmoitusta missään olisikaan kun nähdään, mutta kun lähden kotiin ja soitan hänelle tai tekstaamme hän on kuin häntä ei kiinnostaisikaan yhtään mitä minä teen tai ylipäätään minä.

Me emme seurustele, mutta itse olen huomannut että olen vähitellen alkanut rakastumaan häneen. Olen yrittänyt kieltää itseäni rakastumasta, mutta tunteilleen ei voi mitään. Miehen tunteista minua kohtaa en tiedä. Hänestä ei ota selvää.

Kysymys kuuluukin miksi hän tekee näin, että pitää ilmoitustaan treffisivuilla, mutta nähdessämme hän on kuin mitään sellaista ei olisi. (hän tietää että minä tiedän). Pitäisikö minun vain katsoa asiaa läpi sormien vai ottaa asia puheeksi?
En haluaisi menettää tätä miestä, mutta tämä asia vie minulta itsetunnon kun tunnen etten kelpaa tälläisenä tai riitä kun hänen täytyy muita yrittää samaan aikaan.

14

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin hyvä

      Mitä ihmettä roikut miehessä,jos sillä verkot vesillä koko ajan? Eikös tuo käytös kerro,ette ole muuta kuin pano? Pelasta itsesi ja juokse karkuun! Minä en ainakaan enää koskaan ala millekään näiden treffisivustojen miehien kanssa! Erittäin epäluotettavia satusetiä kaikki! Voin jutella ja hauskuuttaa itseäni kirjoittelemalla,mutta treffeille en enää lähde! Sen verran ylpeyttä jäljellä,ettei mua enää kukaan kuseta:)

    • kusetus2012

      Kysymys kuuluukin miksi hän tekee näin, että pitää ilmoitustaan treffisivuilla, mutta nähdessämme hän on kuin mitään sellaista ei olisi. (hän tietää että minä tiedän). Pitäisikö minun vain katsoa asiaa läpi sormien vai ottaa asia puheeksi?
      En haluaisi menettää tätä miestä...

      Olet 100% blondi, hiusten väristä riippumatta.
      Olet teini, iästä riippumatta.

    • kerrotunteista

      Olen samaa mieltä Näin hyvä:n kanssa juokse karkuun, mutta suosittelen silti puhumaankin asiasta. Sain sen kuvan että et ole kertonu hänelle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Pakko tähän vielä kommentoida, että kusetus2012 jos ei ole muuta sanottavaa kun "haukkua" toisia niin jätä kommentoimatta.

    • Näin teet

      Lyö Bichläppi ja ota hakat :)) Ei siinä muuta tarvita.

    • pihtari.

      Olisit antanut pillua.

      Sen siitä sait.

      • Hohhoijaa...

        "Olisit antanut pillua.
        Sen siitä sait."


        Niinhän se antoikin, kun kirjoitti: "Sitten tapasimme pari kertaa kahvin merkeissä, jonka jälkeen sitten vietimmekin jo yön yhdessä." Opettele sinä pelle lukemaan, ennen kuin alat huutelemaan!


    • yksi monista

      Mistäs tämä mies oli ja minkä näköinen, kuulosti jotenkin tutulta

    • yksi muiden joukossa

      Tämä mies on uudelta maalta. Miltäs se mies näyttää ja mistä hän on josta sinä ehkä puhut?

      • yksi monista

        Oletkos varma että on uudeltamaalta,sinulle on ehkä syöttäny pajunköyttä, tiedätkö osoitteen


    • yksi muiden joukossa

      No kyllä minä hänen luonaan usein vietin aikaani

      • Minäkin yksi muiden

        Kerro tarkemmin mistä uudeltamaalta. Ikä?


    • Ilus Soome naine..

      Oikeesti ei voi olla totta miten voit ajatella noin,
      Jätä ihmeessä se mies sydän suruja saat hänestä :)

    • sepura

      no ehkä se tykkää susta mutta kuiteskin samalla katsastelee että jos löytyis joku vielä parempi.

      • Oikea sinkku1

        Kannattaa jättää se valesinkku. Oikeitakin sinkku miehiä on, jotka etsivät tosissaan. Olen etsinyt naista elämääni huonoin tuloksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe