Olitko

iso karvainen mies

lapsena ylipainoinen? :D

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ali-

Pikemminkin

• iso karvainen mies

Miksi?

Eikö kotonasi tarjottu kunnon ruokaa?

• ali-
        iso karvainen mies kirjoitti:

Miksi?

Kyllä, mutta en syönyt ehkä tarpeeksi.

• ali-

Miksi?

Liikuin paljon avarassa luonnossa.

• miakuja

*hiaroo ison karvaisen miähen massua*

*mouruaa*

• iso karvainen mies

Hienoa, mutta oletko nainen?

• miakuja

Hienoa, mutta oletko nainen?

Olen.

*miakuu*

• miakuja
        miakuja kirjoitti:

Olen.

*miakuu*

Tai, no. Haluaisin olla nainen.

*miakuu*

• laiheliini olin

• iso karvainen mies

Entä nyt?

Miehen kuuluu olla aika karhu sanovat naiset.

• iso karvainen mies kirjoitti:

Entä nyt?

Miehen kuuluu olla aika karhu sanovat naiset.

eli miehen tulee kasvattaa penisluu

• ..
        monte24 kirjoitti:

eli miehen tulee kasvattaa penisluu

"Ne karhun kyrpäluut!"

• zisel

En. Mutta nyt paino on 55kg ja parhaimpina aikoinani olen painanut 48kg. Mun paino varmaan nousee tosta vielä 60 kiloon tällä syömisellä. Mä syön kokoaika jotain kun en vedä mitään. Nyt en ole syönyt kahteen päivään taas mitään.

• ?

Mikä sun pituus on?

• iso karvainen mies

Olet aika hoikka mieheksi.

• zisel
        ? kirjoitti:

Mikä sun pituus on?

158cm

• zisel

Olet aika hoikka mieheksi.

Mun runsas rintakarvan kasvu kompensoi hyvin pienikokoisuuteni.

• niiinä piäni!
        zisel kirjoitti:

158cm

et ole.

• zisel
        niiinä piäni! kirjoitti:

et ole.

Mut mitattiin 157 ja puoli. Sitten toisella kertaa 159cm joten mä ilmotan pituudekseni 158cm. Yleensä pituusgallupeissa kerron että olen 160cm, en mä sillon kauheesti valehtele.

• ?
        zisel kirjoitti:

158cm

Sinulla on normaali painoindeksi.Sinun pituisesi voi painaa 47-62 jos haluaa pysyä normaalipainoindeksin rajoissa. 63 on lievä lipaino. 46 alipainoa.

• zisel
        ? kirjoitti:

Sinulla on normaali painoindeksi.Sinun pituisesi voi painaa 47-62 jos haluaa pysyä normaalipainoindeksin rajoissa. 63 on lievä lipaino. 46 alipainoa.

Mä olen mun koko ikäni ajatellut että olen läski. Sillonkin kun luut törrötti joka kohdasta ja eräs mies huomautti mulle että "sä olet liian laiha" Joten nyt varsinkin mä pidän itseäni ihan sikana.

• ?
        zisel kirjoitti:

Mä olen mun koko ikäni ajatellut että olen läski. Sillonkin kun luut törrötti joka kohdasta ja eräs mies huomautti mulle että "sä olet liian laiha" Joten nyt varsinkin mä pidän itseäni ihan sikana.

Vasta kun painat 63, voit ajatella että "olen vähän pyöreä", "minussa on jotain, mistä ottaa kiinni" jne. Nyt olet normaalikokoa. Kukaan ei ajattele, että olisit läski. Olet hoikka tai normaali. Jos olist 46 kg olisit sairaan näköinen.

• zisel
        ? kirjoitti:

Vasta kun painat 63, voit ajatella että "olen vähän pyöreä", "minussa on jotain, mistä ottaa kiinni" jne. Nyt olet normaalikokoa. Kukaan ei ajattele, että olisit läski. Olet hoikka tai normaali. Jos olist 46 kg olisit sairaan näköinen.

Kiitti! Mä varmaan kohta saavutan ton 63kg. Jotenkin syön nyt sen edestä mitä en ennen ole syönyt.

• ?
        zisel kirjoitti:

Kiitti! Mä varmaan kohta saavutan ton 63kg. Jotenkin syön nyt sen edestä mitä en ennen ole syönyt.

Sulla on melkein kymmenen kiloa vielä sitten saavutettavaa. Syö ihan rauhassa :)

• ?
        ? kirjoitti:

Painoindeksilaskuri miinustajlle, olit sitten anorektikko tai muuten paino-ongelmallinen:

http://terveyspalvelut.com/painoindeksi-painoindeksilaskuri/

Laskuriinkaan tietysti ei tarvitse sokeasti luottaa, mutta ei se paljon valehtele.

• -

• En,,vaan just katsoin erästä lapsuuskuvaa oli laiha pikemmiten.

• jovain

Haittaako se? :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2851
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      226
      2182
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      106
      1760
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1222
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1082
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe