En yhtään ihmettele...

hohhohhooijaa

noita treffin naisia jotka ovat olleet siellä vuosikausia. No jos on varaa olla nirso ja ei vastailla viesteihin niin omapahan on tappionsa. Odottakoot sitä täydellistä prinssiä hamaan loppuun asti.

Samaa vois sanoa niistä 40 miehistä jotka odottavat että nämä 16-vuotiaat ryhtyvät heidän vaimoikseen. Kuuskymppiset kuolaavat tyttöjen vieraskirjaan, hohhoijaa...

27

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaadal

Hohhoijaa...
      Naisilla taitaa olla muutakin elämää, kuin nettideitti. Ei siis ole kiirettä löytää ketään netistä vaan asiat tapahtuvat omalla painollaan.

Voi olla myös niin etteivät näiden naisten deitit ole kelpuuttaneet heitä suhteeseen.

Netissä on hyvä olla nirso, sillä täällä liikkuu kaikenlaisia olentoja joilta kannattaakin suojella itseään.

Harmillista että jotkut deittailijat ottavat nettideittailun niin haudan vakavasti.

• hoohoo+++---

oon 45v nainen.Mua kosiskelee 20 miehet ja toinne ryhmä on 60 vuotiaat.Oman ikäluokan miehiä ei näy missään ...eli ei tämäkään homma niin yksinkertaist ole

• 43v

Sama juttu. Eihän tässä pääse edes olemaan nirso, kun oman ikäiset miehet eivät ota yhteyttä, eivätkä vastaa jos näihin itse ottaa yhteyttä. :P

• Joo eräänkin

naisen profiilissa lukee että rakastaa kissaansa enemmän kuin miehiä ja samalla väittää etsivänsä vakavaa suhdetta hohhoijaa!

Kylläpä kiinnostas ottaa yhteyttä.

• Nirsoileva nainen :)

Minäkin oon ollut nettitreffeillä yhteensä vuosia! Ai niin, mutta siinä välissä mä olen ollut sieltä myös yhteensä vuosia poissakin!

Ne "samat vanhat" eivät välttämättä siis olekaan siellä koko ajan profiilinsa kanssa kalastamassa, vaan piilottavat profiilinsa aina määrittämättömiksi ajanjaksoiksi, kun ovat tavanneet mielestään sen "unelmien prinssin".
      Tää aihe on niin moneen kertaan jo kaluttu läpi. HOHHOIJAA.

Ja mitä hiton nirsoilua sekin on, jos ei yksinkertaisesti kysyntä ja tarjonta vaan ole kohdannut? Kukaan järkevä, itseään arvostava ihminen, ei vaan Tyydy johonkin sen vuoksi, että vaan olisi joku.

• D69

>Ja mitä hiton nirsoilua sekin on, jos ei yksinkertaisesti kysyntä ja tarjonta vaan ole kohdannut? Kukaan järkevä, itseään arvostava ihminen, ei vaan Tyydy johonkin sen vuoksi, että vaan olisi joku.

Sanos muuta. Jos haluaa omenan ja tietää että nauttii vain ja ainoastaan omenasta, niin ei siinä mitenkään onnellistu että hyllyt ovat täynnä appelsiineja, banaaneita, luumuja etc.

Itsekin olisin jo häipynyt nettideiteistä kokonaan, mutta epäilen etten sitä omenaista miestäni löydä mistään muualtaan yhtään sen helpommin. Joitakin miehiä varsinkin (naisista en tiedä) se tuntuu järkyttävän tuon tuostakin ettei minun kaltaisena nainen mene kaupaksi. Sitten kun iskee pöytään faktoja miksi en välttämättä ole se alfanaaras, niin näistä ihmettelijöistä ei sen koommin kuule mitään. Elikä ei täällä kukaan ole valmis tinkimään omista toiveistaan mihinkään suuntaan, eivät edes miehet.

• viallisia

Noille kestodeittaajanaisille taitaa olla sama piirre että profiilin esillä pito on eräänlainen elämäntapa.Siellä käydään samaan kuin kaupassa että kun on tarvetta.
      Se on sitten jo sattumaa jos vastaus tulee samalle miehelle peräkkäisinä päivinä kun vastauskohde on summittainen kuka nyt sattuukin olemaan seuraava.Jos miehen viestin sävy on vähänkään mikset vastaa niin turha odottaa vastausta.
      Nämä naiset on siihen elämänuraansa tuudittautuneet eikä miehen etsintä kuulu oleellisena asiaan vaan kun tai jos sattuu minuutti kai kaksi jäämään ylimääräistä joltain kauppareissulta tai liikennevaloista päästään nopeemmin niin käydään profiilissa kurkkaamassa.

• toivotonta on

Samat miestenkin naamat näkyy vuodesta toiseen, missä vika?

• En ole vuosikausia ollut, vasta tämän vuoden alusta, enkä mitään tältä odota mutta ei ole tullut profiilia vielä poistettuakaan. Nirsoksi ei kuitenkaan kannata tulla haukkumaan; viestejä ei tule päivä-, joskus viikkokausiin eikä omiin yhteydenottoihini vastauksia. Aloitteita olen tehnyt enemmän kuin mitä minulle on tehty (jos vain asialliset lasketaan), mutta 40 nainen ei ole netissä kuuminta hottia.

Onneksi onnellisuus ei riipu parisuhteesta tai sen puuttumisesta :-)

• D69

Tämä on aivan totta, että jos vastauksia ei tule, niin miten niitä kohtaan voi olla nirsokaan?

Toisinaan jää joku "flirttailemaan" ja tuntee lähinnä kiusaantuneisuutta kun ei osaa sitä hemmetin pelleilyä ja taustalla kuitenkin on vain pöksyihin pyrkiminen. Mikseivät miehet voi puhua naiselle kuin IHMINEN IHMISELLE? En halua mitään lepertelyä joka ei johda kumppanuuteen kumminkaan.

Sikseivät ne voi puhua ihmisenä koska ei ole kumppanuus mielessä. Ugh.

Tämmöisinä rasittavina miljoona vuotta kestävinä pyhinä tällaiset alkavat rassaamaan. Kai tähän kohta taas tulee se joku 50 ukko kehuskelemaan nuoremmalla vaimollaan ja ilkkumaan että Daami69 se on täällä edelleenkin sinkkuna kun on niin saatanan nirso että... :P

• jaska jokunen

Itseäni ihmetyttää se että nämä vuodesta toiseen treffeissä olevat naiset eivät ole edes tietääkseni vierailleet omassa profiilissani, vaikka kaupunki, ikä, ja monet muutkin asiat olisivat yhteneväisiä heihin ja heidän ihannekumppani-kriteereihin nähden. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta ilmeisesti he eivät lainkaan katsele miesten profiileja?

Enkä sano tätä arvostellakseni - ihmettelen vain.

• ---------------

Olisiko mahdollista, että joko kuvassasi tai profiilitekstisi alussa on jotain, mikä ei innosta avaamaan profiilia? Hakutulokset kun tulevat näkyviin, niin en klikkaa auki sellaista profiilia, jossa joku jo heti todella pahasti tökkii. Ei näitä kyllä hirveästi ole, mutta aina joskus niitäkin tulee vastaan.

• Tai ovat vierailleet kirjautumatta. Itse ainakin olen käynyt läpi muutamaan otteeseen ihan kaikki tämän alueen profiilit, jotka sopivat kriteereihini, mutta joskus olen myös mennyt kirjautumattomana sellaisiin profiileihin jotka esimerkiksi näkyvät tuossa vasemmassa marginaalissa.

• jaska jokunen
        --------------- kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että joko kuvassasi tai profiilitekstisi alussa on jotain, mikä ei innosta avaamaan profiilia? Hakutulokset kun tulevat näkyviin, niin en klikkaa auki sellaista profiilia, jossa joku jo heti todella pahasti tökkii. Ei näitä kyllä hirveästi ole, mutta aina joskus niitäkin tulee vastaan.

Onhan sekin tietysti mahdollista, mutta mielestäni kuvani ja tekstini alku on melko neutraali. Sekin voi tietysti olla huono puoli. Tai jos kuvasta näkee että kyseessä on melko vaaleahiuksinen mies niin voihan sitä siirtyä suoraan seuraavaan, profiilia avaamatta, kun kerran tummiakin on tarjolla :)

Arvailuksi jää...kummallisen vähän näitä naisten vierailuja jokatapauksessa on.

• blond lover
        jaska jokunen kirjoitti:

Onhan sekin tietysti mahdollista, mutta mielestäni kuvani ja tekstini alku on melko neutraali. Sekin voi tietysti olla huono puoli. Tai jos kuvasta näkee että kyseessä on melko vaaleahiuksinen mies niin voihan sitä siirtyä suoraan seuraavaan, profiilia avaamatta, kun kerran tummiakin on tarjolla :)

En ymmärrä tätä "vaalea mies ei käy". Tummia mahtuu 13 tusinaan eli luulisi niihin jo aika monen kyllästyneen. Välillä tuntuu ettei mitään muuta olekaan kuin iänikuisia brunetteja.

• 4+11
        jaska jokunen kirjoitti:

Minuakin kummastuttaa naisten vähäinen vierailu profiilissa. Minulla oli aikaisemmin kuvaton profiili. Nykyään on kuvallinen, mutta vierailijamäärä ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Ihan yhtälailla on sattumanvaraisia vierailijoita harvakseltaan. Monesti voi olla montakin päivää hiljaista. Tuntuu lähinnä siltä, että naiset eivät pääosin surffaile miesten profiileja läpi. Tai sitten käyvät niissä kirjautumattomana. Itse olen vielä tumma, joten sekään ei voi olla syynä :) En usko olevani niin kamala tapaus, ettei profiiliani uskaltaisi edes avata. Kyllä se vierailemattomuus taitaa kertoa enemmän siitä, että niitä profiileja ei yksinkertaisesti käydä läpi.

Ihan hyvä pointti tosiaan tuokin, että vuodesta toiseen täällä naamastaan tutuiksi tulleet naiset eivät omassakaan profiilissani ole käsittääkseni käyneet, vaikka itsekin monen ihannekumppanikriteeriin sovin. Ja tosiaan miesten profiileissa siis vieraillaan monesti niin harvoin, että kävijöiden seuraaminen ei ole millään tavalla hankalaa, vaikka ei jatkuvasti omassa profiilissaan kävisikään katsomassa.

• ;:;:;:;:
        blond lover kirjoitti:

En ymmärrä tätä "vaalea mies ei käy". Tummia mahtuu 13 tusinaan eli luulisi niihin jo aika monen kyllästyneen. Välillä tuntuu ettei mitään muuta olekaan kuin iänikuisia brunetteja.

MInulle sillä värillä ei ole väliä, mutta kasvonpiirteillä kyllä jonkin verran on. Kaikkein eniten jos ulkonäöstä puhutaan, kroppa on toissijaisempi kasvoihin verrattuna.

• blond lover
        ;:;:;:;: kirjoitti:

MInulle sillä värillä ei ole väliä, mutta kasvonpiirteillä kyllä jonkin verran on. Kaikkein eniten jos ulkonäöstä puhutaan, kroppa on toissijaisempi kasvoihin verrattuna.

Näin kyllä minullakin. Eli pitää olla sellaiset kasvot joihin voisi kiintyä.

Harmillista on että kun näkee läjän ventovieraiden miesten kasvoja, niin se pelkkä vieraus tekee heistä kaikista luotaantyöntäviä. Nuorempana oli toisin, mutta vanhana kaikki muutkin ovat tietysti vanhoja ja vanhemmat miehet vaikuttavat jotenkin... pelottaviltakin välillä.

Tajuaakohan tästä kukaan mitään...

• jaska jokunen
        4+11 kirjoitti:

Minuakin kummastuttaa naisten vähäinen vierailu profiilissa. Minulla oli aikaisemmin kuvaton profiili. Nykyään on kuvallinen, mutta vierailijamäärä ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Ihan yhtälailla on sattumanvaraisia vierailijoita harvakseltaan. Monesti voi olla montakin päivää hiljaista. Tuntuu lähinnä siltä, että naiset eivät pääosin surffaile miesten profiileja läpi. Tai sitten käyvät niissä kirjautumattomana. Itse olen vielä tumma, joten sekään ei voi olla syynä :) En usko olevani niin kamala tapaus, ettei profiiliani uskaltaisi edes avata. Kyllä se vierailemattomuus taitaa kertoa enemmän siitä, että niitä profiileja ei yksinkertaisesti käydä läpi.

Ihan hyvä pointti tosiaan tuokin, että vuodesta toiseen täällä naamastaan tutuiksi tulleet naiset eivät omassakaan profiilissani ole käsittääkseni käyneet, vaikka itsekin monen ihannekumppanikriteeriin sovin. Ja tosiaan miesten profiileissa siis vieraillaan monesti niin harvoin, että kävijöiden seuraaminen ei ole millään tavalla hankalaa, vaikka ei jatkuvasti omassa profiilissaan kävisikään katsomassa.

Ehkä se on toisaalta aika odotettuakin että näinhän se menee. Monet naisethan sanovatkin suoraan profiilissaan etteivät etsi mitään. Tuskin he silloin käyvät tarjontaa läpi edes selailutasolla. Itse ajattelin aikanaan sinisilmäisesti että täällähän olisi naisillakin hyvä mahdollisuus olla aktiivisia, mutta kai ne "tosielämän" lainalaisuudet pätevät netissä ihan yhtälailla.

• jaska jokunen
        blond lover kirjoitti:

Näin kyllä minullakin. Eli pitää olla sellaiset kasvot joihin voisi kiintyä.

Harmillista on että kun näkee läjän ventovieraiden miesten kasvoja, niin se pelkkä vieraus tekee heistä kaikista luotaantyöntäviä. Nuorempana oli toisin, mutta vanhana kaikki muutkin ovat tietysti vanhoja ja vanhemmat miehet vaikuttavat jotenkin... pelottaviltakin välillä.

Tajuaakohan tästä kukaan mitään...

Luulen kyllä tajuavani. Tuntematon mies ei vaan lähtökohtaisesti ole naisen mielestä houkutteleva, ellei satu olemaan poikkeuksellisen kiinnostavan näköinen jollain tavalla. Nettitreffeissä sitä ilmiötä pystyisi periaatteessa lieventämään sillä että mies kertoo profiilissa avoimesti itsestään jolloin hänestä tulee toivon mukaan "vähemmän vieras". Sekään ei tietysti auta jos sitä tekstiä ei edes lue kukaan.

• 4+11
        jaska jokunen kirjoitti:

Ehkä se on toisaalta aika odotettuakin että näinhän se menee. Monet naisethan sanovatkin suoraan profiilissaan etteivät etsi mitään. Tuskin he silloin käyvät tarjontaa läpi edes selailutasolla. Itse ajattelin aikanaan sinisilmäisesti että täällähän olisi naisillakin hyvä mahdollisuus olla aktiivisia, mutta kai ne "tosielämän" lainalaisuudet pätevät netissä ihan yhtälailla.

Samoin ajattelin aikanaan itsekin, että naisilla olisi hyvä mahdollisuus olla aktiivisia. Tai ehkä niin, että nettideittipalvelussa olisi sellaisia naisia enemmän, jotka olisivat myös omalta osaltaan aktiivisia. Ilmeisesti he eivät ole täällä S24:ssa.

Olen aktiivisuuteenkin naisten osalta kyllä netissä tavannut. Olen aina välillä kokeillut ilmoituksella Cityn deitti.netissä ja siellä naiset kyllä tuntuvat vastaavan miesten ilmoituksiin varsin kiitettävästi. Siellä saa yleensä joka kerta viikon sisään ilmoituksen laittamisesta usemmalta naiselta vastauksen. Ja ne viestit ovat yleensä varsin hyviä ja pitkiä. Jostain syystä täällä S24:ssa on monesti siihen nähden täysin erilainen meininki. Ajattelin taas pienen tauon jälkeen kokeilla ilmoituksella deitti.netissä, kun ei täällä tunnu tapahtuvan taas mitään. Tämäkin yksi ihmettelyn aihe, että onko näissä palveluissa muka niin erilaisia ihmisiä. Suosittelen kyllä kokeilemaan ilmoitusta deitti.netissä. Oman ja parin kaverinkin kokemuksen perusteella siellä toimii paljon paremmin se, että naiset kirjoittavat miehen ilmoitukseen viestejä. Ja hauskahan se on välillä olla se, jolle kirjoitetaan, kuin se, joka kirjoittaa ja jonka viesteihin ei juuri kukaan vastaa :) Yleensä tuolta on sitten treffit poikineet vähintään yhden naisen kanssa joka kerta. Mielenkiintoista on myös se, että muutamassa päivässä ilmoitus on luettu yleensä yli 100 kertaa. Toki kaikki eivät välttämättä ole naisia, kun vierailuista ei muuta tietoa näe, mutta haluaisinpa silti nähdä vastaavat kävijämäärät S24:ssakin profiilissani :) Toki ei se määrä vaan laatu, mutta suuremmasta kävijämäärästä löytynee helpommin se kiinnostunut.

• riskinottoa

No sitten kun avoeron jälkeen tapasin jokusen miehen kahvin merkeissä ja yhteen ihastuin ensinäkemältä...siis jo about 10 metrin etäisyydeltä, kun tajusin, että hän on hän...niin sitten ystävät moittivat minua, että miksi otat ensimmäisen, joka kävelee vastaan. Sanovat, että katsele nyt kuitenkin vielä. No, kun kerran tykkään hänestä, niin olisiko minun pitänyt säädyllisyyden vuoksi jatkaa kertatreffejä miesten kanssa, kunnes riittävästi aikaa olisi kulunut avoerostani. (Niin, ja minä otin tässä riskin, koska mies on minua nuorempi, mutta ulkopuolinen ei uskoakseni huomaa ikäeroamme ulkonäön perusteella.)

• en ihmettele

Tuossapa sen just sanoit..miksi otat ensimmäisen... mitä jo jossain kirjoittelin ekontaktinaisista.Siellä kun nainen on ostanut puolen vuoden jäsenyyden niin vasta viimeisellä viikolla on mahiksia :).

• pihlajanmarjat2

Ystävättäresi, nuo kaljamahaisen siippansa ikivaimot, mikähän moitteensa motiivi olikaan? Yhtään ei kateellisia olla, eihän siskot? Onneksi päätät itse.

• 16+7

Olen lapseton 33-vuotias sinkkumies. Etsin noin kolmekymppistä lapsetonta naista. Ihan sama onko sinkku vai eronnut. Kunhan on lapseton, mutta niitä haluava. Profiili ollut viime syksystä, minuun on ottanut yhteyttä ehkä yhteensä viisi noin 35-40v naista, osa lapsellisia, osa lapsettomia...yksikään ei kertakaikkiaan ole sytyttänyt.
      Olenko nirso, kun haluan löytää itseäni nuoremman naisen?

• 1.1.1.1.2

Yritätkö siis kertoa, että nuo naiset eivät sytyttäneet, koska olivat liian vanhoja? Oletko varma, että syy ei ollut jokin muu, ja tuskin kaikki sinua nuoremmatkaan sinua sytyttävät?

Itse vastaisin vain poikkeustapauksessa miehelle, joka etsii vain itseään nuorempaa, vaikka itse hänen ikähaarukkaansa sopisin oikein hyvin. Sen verran negatiivisen kuvan se miehestä antaa. :(

• 1.1.1.1.2 kirjoitti:

Yritätkö siis kertoa, että nuo naiset eivät sytyttäneet, koska olivat liian vanhoja? Oletko varma, että syy ei ollut jokin muu, ja tuskin kaikki sinua nuoremmatkaan sinua sytyttävät?

Itse vastaisin vain poikkeustapauksessa miehelle, joka etsii vain itseään nuorempaa, vaikka itse hänen ikähaarukkaansa sopisin oikein hyvin. Sen verran negatiivisen kuvan se miehestä antaa. :(

Samat sanat eli jos hakee vain itseään nuorempaa niin en todennäköisesti kiinnostu vaikka raameihin mahtuisinkin, ja jos hakee yli 10 vuotta itseään nuorempaa niin en edes lue. Kun luen profiilia niin luen ensimmäisenä mitä mies hakee ja vasta sen jälkeen hänen omat tietonsa ja vapaamuotoisen tekstin. Harmi, ettei hakua voi tehdä niin että karsisi jo siinä vaiheessa pois sellaiset, joiden kriteereihin ei itse mahdu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      418
      6081
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      85
      5416
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4414
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3961
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      60
      3828
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      186
      3503
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      119
      3244
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      68
      3233
    9. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3056
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2289
    Aihe