Tähän loppu tämä homma

KIITOS SEURASTA!
Tämän vähähiilihydraattisen palstan keskustelu on ollut hiukan erisuuntaista, kuin kuvitteli.
Minun puolesta saatte riidellä keskenänne siitä, kunka ymmärtämättömiä VHH laiset ovat.. Mulle riitti
Terveisin
Miekkonen
artoj
HJ
näin on
Hyvää pääsiäistä kaiklle

14

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111111999999

jos liikut meilläpäin niin ajelehan ohi.

• HJ

Ja terveisin myös kjmattila

• go go go go....

Onneksi itsellesi että tulit järkiisi ja siirryt pois tätlä VHH:n nimissä valehtelevien propagandistien latriinista.

• arvaa kuka ?

samaa virttä lauloit ILTALEHDESSÄKIN !

joku on itkijä jo syntyessään--- !

kysy äidiltäsi pääsisitkö vielä imemään tissiä.... sillä ei liho ... ja jos teet sen yöllä ---kukaan ulkopuolinen e i edes tiedä ongelmaasi 1

• ___________________,

arvaa kuka ?
      7.4.2012 21:14
      0
      Sulje
      samaa virttä lauloit ILTALEHDESSÄKIN !

joku on itkijä jo syntyessään--- !

kysy äidiltäsi pääsisitkö vielä imemään tissiä.... sillä ei liho ... ja jos teet sen yöllä ---kukaan ulkopuolinen e i edes tiedä ongelmaasi " "

onko arvaa kukalla oidipus kompleksi kun tuollaiset asiat tulevat mieleen,

no tuskin tiedät koko kompleksista mitään. ehkä lisäksi sinulla on mattila syndrooma joka syrjäyttää kaiken järkevän ajattelun.

mattila syndroomaa voi verrata alkoholistin ongelmiin, mikään vaivannäkö ei ole ylivoimainen päämäärään pääsemiseksi..

• k.j.mattiIa

Olen tänään syönyt kaalia ja smetanaa (itseasiassa muuta en olekkaan syönyt viimeisen seitsemän vuoden aikana).
        Siksi naamani muistuttaa isontalon piimäleliliä.

Entä viivaidiootti?

• ___________________-
        k.j.mattiIa kirjoitti:

Olen tänään syönyt kaalia ja smetanaa (itseasiassa muuta en olekkaan syönyt viimeisen seitsemän vuoden aikana).
        Siksi naamani muistuttaa isontalon piimäleliliä.

Entä viivaidiootti?

kyllähän sinä minut tunnet tai ainkain pitäisi samasta peilistä katson samaan aikaan kuin sinäkin piimäleilin näköisellä pärställä

hyvä kuitenkin että kysyt näin palstan välityksellä vaikka samaahan minulle kuuluu kuin sinullekin

• arvaa kuka ?

tässä et ala OIDIBUSSIASI näyttelemään häivy kaikkine mattiloisinesi hyi hyi kakka pöljä hyi

• veijo kurri swe
        arvaa kuka ? kirjoitti:

tässä et ala OIDIBUSSIASI näyttelemään häivy kaikkine mattiloisinesi hyi hyi kakka pöljä hyi

viivakoodi on apu-pöljäke mattilalle HEHEHEHEHEHEHEHEH

• Liana

Eipä näin lapsellista kirjoittelua kukaan kauaa kestä. Hyvää jatkoa kuitenkin!

• ___________________-

itte olet pentu

• Heh !

Taas siis yksi hihhuli joutui lähtemään häntä koipien välissä myöntäen, että kyseessä on pelkkään uskomukseen perustuva idiotismi.

Suunta on hyvä: Kylähullut ja muut hihhulit joko itse tajuavat tilansa ja lähtevät - tai jäävät tänne nöyryyttämään itseään häviämällä jokaisen keskustelun, johon osallistuu.

• Liana

Et voi olla tosissasi!? Et kai kuvittele oikeasti, että asia olisi näin?
        Onko tällainen mielestäsi keskustelua, mitä täällä harrastetaan?
        Onko mielestäsi harrastamanne tosiasioiden vääntely "voittamista"? Onko kaikki aina joko häviämistä tai voittamista? Etkö tunne sanaa keskustelu? Tai tiedänhän minä jo, että et tunne. Et koskaan vastaa asiallisesti mihinkään. Nimimerkki kyllä varastetaan alta aikayksikön, kukapa tänne haluaisi kirjoittaa? Ei yksikään täyspäinen jaksa tätä kovin pitkään, en minäkään.

Meidän VHH-ruokavalion noudattajien ei tarvitse taistella eikä nöyryyttää sinua, teet sen ihan itse!
        Karpeille kyllä löytyy muita keskustelupaikkoja.
        Haukkumalla toisia kylähulluiksi ja hihhuleiksi ei arvosi muiden silmissä varsinaisesti kasva.

• Heh !
        Liana kirjoitti:

Et voi olla tosissasi!? Et kai kuvittele oikeasti, että asia olisi näin?
        Onko tällainen mielestäsi keskustelua, mitä täällä harrastetaan?
        Onko mielestäsi harrastamanne tosiasioiden vääntely "voittamista"? Onko kaikki aina joko häviämistä tai voittamista? Etkö tunne sanaa keskustelu? Tai tiedänhän minä jo, että et tunne. Et koskaan vastaa asiallisesti mihinkään. Nimimerkki kyllä varastetaan alta aikayksikön, kukapa tänne haluaisi kirjoittaa? Ei yksikään täyspäinen jaksa tätä kovin pitkään, en minäkään.

Meidän VHH-ruokavalion noudattajien ei tarvitse taistella eikä nöyryyttää sinua, teet sen ihan itse!
        Karpeille kyllä löytyy muita keskustelupaikkoja.
        Haukkumalla toisia kylähulluiksi ja hihhuleiksi ei arvosi muiden silmissä varsinaisesti kasva.

>

Miten sitten ?

Yksi hihhuli lähtee, koska on todennut, että täällä tulee pataan niin lujasti, ettei hän kestä enää.

>

Harvoin täällä päästään keskusteluun asti, kun hihhulit kyykistyvät heti ensimmäisen asia-argumentin jälkeen tuppisuuksi.

>

Mikä vitun tosiasioiden vääntely (et ilmeisesti pysty todistamaan tätä väittämääsi ?) ? Hihuthan täällä yrittävät väittää, ettei tieteelliset faktat pidä paikkaansa.

>

Kun kukaan teistä hihhuleista ei edes pääse keskustelun alkuun. Jokainen tyytyy kyykistymään tuppisuuksi kun otetaan asia-argumentit käyttöön.

>

Tottakai vittuilen hihhuleille. Eikö kuolaaville talibaneille pidäkin nauraa ?

Toki pistän aina asiallisesti perustelut ja todisteet, jos niitä tarvitaan. Oletko tästä eri mieltä ? Jep, hihhulit eivät tähän pysty.

>

Olen VHH:lla enkä kylläkään nöyryytä itseäni vaan noita valehtelevia hihhuleita.

>

Mutta eikö se jo kerro ruokavaliosi laadusta, jos et pysty perustelemaan sitä niin järkevästi julkisella palstalla, että Sinun pitää piiloutua vain uskomukseen vihkiyneille tarkoitetulle suljetulle palstalle ? Tätä samaahan harrastaa helluntailaiset ja muut kristittyjen hihhulilahkot: kun faktat ovat liian kovia kestää, piiloudutaan tiedolta omille suljetuille keskustelualueille.

>

Mutta olen kyllä perustellut, miksi voin sanoa ihmisiä hihhuleiksi. Siihen ei ole kukaan pystynyt sanomaan mitään vastaan, joten ilmeisesti hihhulia saa vieläkin sanoa hihhuliksi kun kerran siihen on perustelut olemassa. Vai pitäisikö sitä mielestäsi jotenkin peitellä ? Onko VHH-hihhulismi mielestäsi jotenkin tabu, ettei siitä saisi puhua ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe