ratkaisuun ja hirtti itsensä... :(
Taisi olla sitten pohjimmiltaan ATM.
Salkkareiden Seppo
6
96
Vastaukset
- jkljlkjlj
Joo..Salkkarit on fiktiota mutta kommentoin silti. Syy ei suinkaan ollut mainitsemasi alempitasoisuus vaan se, että luuli tappaneensa ihmisen. Pakkoko tota ATM-shittiä on joka viestiin laittaa.
- näin se meni se hirt
Se oli taidokkasti tehty se hirttoköyden solmuosa mitä se siinä näytti ennen hirttäytymistään. Itse hirtttäytymisestä ei näytetty kuin mihen jalat jakkaralla jonka hän sitten altaan pois potkaisi.
- Seppo-fani
Ei muuten hirttänyt itseään. 9.4. jaksossa näytetään, mitä todella tapahtui.
- Naisasialooseri.
Fiktiivisen YT-miehen itsemurhaan ajautuminen näyttää kiinnostavan mediaa enemmän kuin todellisen AT-miesten itsemurhat.
- Voivoi teitä
Kukaan ei ole tuossa yhteydessä kuollut.
Salkkarit ja BB, siinä atm:ien lemppariohjelmat ja lukemistona iltalehti ja seiska.- näin minulla tämä
Esim. minä en katso, enkä ole katsonut koskaankaan televisisosta juuri muuta kuin uutiset ja joitakin ajankohtaisohjelmia ja en näitäkään säännöllisesti. Säännöllisemmin katselin TV:stä aikanaan vain 'kahden keikka' saksalaissarjaa. Hyvin pitkiä taukoja on ollut, että en ole televisiota edes avannut. Ihan nuorenakaan en katsellut TV:tä juuri lainkaan, kun minusta se oli tylsää ja oli aina muuta tekemistä.
IItse asiassa olen niin vähän katsellut TV:tä ja sen sarjoja, että en edes tiedä miten paljon ne ovat muuttuneet, mutta uskon niiden heijastelevan aikaansa ja keskittyvän nykyään yhä enemmän vain parisuhde/seksi-asioihin.
Pitkästä aikaa katselin tätä sinkku-palstaa, ja oli se kommentti jossa oli Iltasanomiin linkki, ja siinä se Salkkarisarjan roolihenkilön dramaattiseen ratkaisuun päätymisjuttu. No siitä sitten päätin katsoa sarjan osan. TV-ohjelmista katsoin ajan koska se tulee. Sitäkään en tiennyt että k.o. sarja tiulee MTV:ltä jota en ole katsellut sitäkään vertaa mitä ylen juttuja. K.o. TV-sarjan nimi Salkkarit oli kyllä jotenkin minulle entuudestaan tuttu, kun olen siitä ilmeisesti joissain yhteyksissä kuullut.
Laitoin nyt tämän vaan siksi kun oli taas niin metsään mennyt arvio ainakin minun suhteeni kuin mitä vaan olla voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743