Salkkareiden Seppo

päätyi traagiseen

ratkaisuun ja hirtti itsensä... :(

Taisi olla sitten pohjimmiltaan ATM.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkljlkjlj

Joo..Salkkarit on fiktiota mutta kommentoin silti. Syy ei suinkaan ollut mainitsemasi alempitasoisuus vaan se, että luuli tappaneensa ihmisen. Pakkoko tota ATM-shittiä on joka viestiin laittaa.

• näin se meni se hirt

Se oli taidokkasti tehty se hirttoköyden solmuosa mitä se siinä näytti ennen hirttäytymistään. Itse hirtttäytymisestä ei näytetty kuin mihen jalat jakkaralla jonka hän sitten altaan pois potkaisi.

• Seppo-fani

Ei muuten hirttänyt itseään. 9.4. jaksossa näytetään, mitä todella tapahtui.

• Naisasialooseri.

Fiktiivisen YT-miehen itsemurhaan ajautuminen näyttää kiinnostavan mediaa enemmän kuin todellisen AT-miesten itsemurhat.

• Voivoi teitä

Kukaan ei ole tuossa yhteydessä kuollut.

Salkkarit ja BB, siinä atm:ien lemppariohjelmat ja lukemistona iltalehti ja seiska.

• näin minulla tämä

Esim. minä en katso, enkä ole katsonut koskaankaan televisisosta juuri muuta kuin uutiset ja joitakin ajankohtaisohjelmia ja en näitäkään säännöllisesti. Säännöllisemmin katselin TV:stä aikanaan vain 'kahden keikka' saksalaissarjaa. Hyvin pitkiä taukoja on ollut, että en ole televisiota edes avannut. Ihan nuorenakaan en katsellut TV:tä juuri lainkaan, kun minusta se oli tylsää ja oli aina muuta tekemistä.
        IItse asiassa olen niin vähän katsellut TV:tä ja sen sarjoja, että en edes tiedä miten paljon ne ovat muuttuneet, mutta uskon niiden heijastelevan aikaansa ja keskittyvän nykyään yhä enemmän vain parisuhde/seksi-asioihin.

Pitkästä aikaa katselin tätä sinkku-palstaa, ja oli se kommentti jossa oli Iltasanomiin linkki, ja siinä se Salkkarisarjan roolihenkilön dramaattiseen ratkaisuun päätymisjuttu. No siitä sitten päätin katsoa sarjan osan. TV-ohjelmista katsoin ajan koska se tulee. Sitäkään en tiennyt että k.o. sarja tiulee MTV:ltä jota en ole katsellut sitäkään vertaa mitä ylen juttuja. K.o. TV-sarjan nimi Salkkarit oli kyllä jotenkin minulle entuudestaan tuttu, kun olen siitä ilmeisesti joissain yhteyksissä kuullut.

Laitoin nyt tämän vaan siksi kun oli taas niin metsään mennyt arvio ainakin minun suhteeni kuin mitä vaan olla voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      9
      4043
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3577
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2233
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1883
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1856
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1789
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1452
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1206
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1155
    Aihe