Salkkareiden Seppo

päätyi traagiseen

ratkaisuun ja hirtti itsensä... :(

Taisi olla sitten pohjimmiltaan ATM.

6

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkljlkjlj

Joo..Salkkarit on fiktiota mutta kommentoin silti. Syy ei suinkaan ollut mainitsemasi alempitasoisuus vaan se, että luuli tappaneensa ihmisen. Pakkoko tota ATM-shittiä on joka viestiin laittaa.

• näin se meni se hirt

Se oli taidokkasti tehty se hirttoköyden solmuosa mitä se siinä näytti ennen hirttäytymistään. Itse hirtttäytymisestä ei näytetty kuin mihen jalat jakkaralla jonka hän sitten altaan pois potkaisi.

• Seppo-fani

Ei muuten hirttänyt itseään. 9.4. jaksossa näytetään, mitä todella tapahtui.

• Naisasialooseri.

Fiktiivisen YT-miehen itsemurhaan ajautuminen näyttää kiinnostavan mediaa enemmän kuin todellisen AT-miesten itsemurhat.

• Voivoi teitä

Kukaan ei ole tuossa yhteydessä kuollut.

Salkkarit ja BB, siinä atm:ien lemppariohjelmat ja lukemistona iltalehti ja seiska.

• näin minulla tämä

Esim. minä en katso, enkä ole katsonut koskaankaan televisisosta juuri muuta kuin uutiset ja joitakin ajankohtaisohjelmia ja en näitäkään säännöllisesti. Säännöllisemmin katselin TV:stä aikanaan vain 'kahden keikka' saksalaissarjaa. Hyvin pitkiä taukoja on ollut, että en ole televisiota edes avannut. Ihan nuorenakaan en katsellut TV:tä juuri lainkaan, kun minusta se oli tylsää ja oli aina muuta tekemistä.
        IItse asiassa olen niin vähän katsellut TV:tä ja sen sarjoja, että en edes tiedä miten paljon ne ovat muuttuneet, mutta uskon niiden heijastelevan aikaansa ja keskittyvän nykyään yhä enemmän vain parisuhde/seksi-asioihin.

Pitkästä aikaa katselin tätä sinkku-palstaa, ja oli se kommentti jossa oli Iltasanomiin linkki, ja siinä se Salkkarisarjan roolihenkilön dramaattiseen ratkaisuun päätymisjuttu. No siitä sitten päätin katsoa sarjan osan. TV-ohjelmista katsoin ajan koska se tulee. Sitäkään en tiennyt että k.o. sarja tiulee MTV:ltä jota en ole katsellut sitäkään vertaa mitä ylen juttuja. K.o. TV-sarjan nimi Salkkarit oli kyllä jotenkin minulle entuudestaan tuttu, kun olen siitä ilmeisesti joissain yhteyksissä kuullut.

Laitoin nyt tämän vaan siksi kun oli taas niin metsään mennyt arvio ainakin minun suhteeni kuin mitä vaan olla voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe