Onko se hyväksyttävää teidän mielestä jos on parisuhteessa ja pussailee vieraita miehiä/naisia poskelle??
Vieraan pussaaminen poskelle
18
713
Vastaukset
- hush
Hyväksyn suutelunkin hieman huppelissa joidenkin tuntemattomien kanssa mutta jos on kipinöitä ja romantiikkaa ilmassa jonkun tutun kanssa niin en hyväksyisi poskipusujakaan.
- susazi
ei tietenkään vieraiden pusuttelu ei ole hyväksyttävää.
- Pernilla Wahlström
Ei niin, suoraan suoleen vaan tökkimään, mitä sitä pusuja jakelemaan.
- fnsld
No jos ei ole tyyliin kyseessä tervehdysmäinen pussaaminen, mikä saattaa joissain ystäväpiireissä olla jopa tapana, niin ei ole minun mielestä hyväksyttävää.
Tietenkin, jokainen pari asettaa itse ne pettämisen rajat, siinä vain täytyy molempien olla täysin samaa mieltä. Jos vieraiden pusuttelu on molemmille ok, niin sitten se on ok. Jos taas toisen mielestä ei ole hyväksyttävää, niin toisen täytyy tästä pusutteluhalusta joustaa tai etsiä uusi suvaitsevaisempi kumppani asian suhteen. - kusipäänaine?
ei ole hyväksyttävää :)
Jos se on ollut tapana aina ennenkin niin miksi se pitäisi lopettaa? Siis jos kyse on vain tavasta tervehtiä ystäviä.
- miksi ei?
Samaa mieltä. Jos on ollut tapana halata ystäviä, jatkan sitä uudesta parisuhteesta huolimatta. Jos uudelle kumppanille ei passaa, hän on aika pian ex-kumppani. Itsetunto... jos sitä ei ole, parisuhteen ennustekin on kohtalaisen huono. Ja mustasukkaisuushan on vain itsetunnon puutetta.
- NikoS
miksi ei? kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos on ollut tapana halata ystäviä, jatkan sitä uudesta parisuhteesta huolimatta. Jos uudelle kumppanille ei passaa, hän on aika pian ex-kumppani. Itsetunto... jos sitä ei ole, parisuhteen ennustekin on kohtalaisen huono. Ja mustasukkaisuushan on vain itsetunnon puutetta.
Niinpä, miksei tervehdyspusui hyväksyisi. Monissa maissa se on vielä automaattinen tapa.
NikoS kirjoitti:
Niinpä, miksei tervehdyspusui hyväksyisi. Monissa maissa se on vielä automaattinen tapa.
"Monissa maissa se on vielä automaattinen tapa. "
Mutta se ei ole tapana suomalaisessa kulttuurissa.
Itse en tervehdi ketään (naistani ja lapsiani lukuunottamatta) suutelemalla/halaamalla. Ylipäätään on mielestäni varsin ahdistavaa ja vastenmielistä jos joku yrittää tervehtiä minua suutelemalla/halaamalla.
Kättä-päivää tervehdys on mielestäni aivan riittävä.TheOne kirjoitti:
Itse en tervehdi ketään (naistani ja lapsiani lukuunottamatta) suutelemalla/halaamalla. Ylipäätään on mielestäni varsin ahdistavaa ja vastenmielistä jos joku yrittää tervehtiä minua suutelemalla/halaamalla.
Kättä-päivää tervehdys on mielestäni aivan riittävä.Kyse olikin siitä, että jos se ON tapa niin miksi se pitäisi lopettaa vain siksi, että alkaa seurustella.
Itse tervehdin hyviä ystäviä (sukupuolesta riippumatta) halaamalla ja saatan muiskauttaa (sukupuolesta riippumatta) pusunkin poskelle. Siis ihan poskelle suomalaisittain, en eurooppalaisena tervehdyksenä joka on ihan eri asia, siinähän huulet eivät koske poskea.- kftgh0+
simasuu neiti haluisin vähän että istut naamalleni
- Raimo-MIES
TheOne kirjoitti:
Kättä-päivää tervehdys on mielestäni aivan riittävä.Minulla on tapana tervehtiä kavereitani, varsinkin naisia kielisuudelmilla. Minulla on paljon naisystäviä eikä oma vaimoni ole ollenkaan mustasukkainen tästä.
- LAdyFitttness
TheOne kirjoitti:
Kättä-päivää tervehdys on mielestäni aivan riittävä."Ylipäätään on mielestäni varsin ahdistavaa ja vastenmielistä jos joku yrittää tervehtiä minua suutelemalla/halaamalla."
Uskon, että sinulla on jonkin asteinen homofobia, ehkä olet jopa piilohomo (kts. uusimmat tutkimukset).
Tuo itsestäsi esiin herkkä puolesi. Harjoittele esimerkiksi ensin peilin edessä antamalla moiskauksia peilikuvallesi. Vajaassa vuodessa olet sinut miehisyytesi kanssa. - Miksi ei?
LAdyFitttness kirjoitti:
"Ylipäätään on mielestäni varsin ahdistavaa ja vastenmielistä jos joku yrittää tervehtiä minua suutelemalla/halaamalla."
Uskon, että sinulla on jonkin asteinen homofobia, ehkä olet jopa piilohomo (kts. uusimmat tutkimukset).
Tuo itsestäsi esiin herkkä puolesi. Harjoittele esimerkiksi ensin peilin edessä antamalla moiskauksia peilikuvallesi. Vajaassa vuodessa olet sinut miehisyytesi kanssa.Ylipäätään on vaikea olla jos ei ole sinut itsensä kanssa. Toisen lähestymisen joutuu aina kokemaan uhkana jos ei tiedä miten reagoi erilaisiin tilanteisiin.
Minusta olisi kovin hankalaa jos halaamista pitäisi pitää uhkana. Minusta se on mukavaa ja ystävien kesken ihan luonteva tapa tervehtiä. LAdyFitttness kirjoitti:
"Ylipäätään on mielestäni varsin ahdistavaa ja vastenmielistä jos joku yrittää tervehtiä minua suutelemalla/halaamalla."
Tuo itsestäsi esiin herkkä puolesi. Harjoittele esimerkiksi ensin peilin edessä antamalla moiskauksia peilikuvallesi. Vajaassa vuodessa olet sinut miehisyytesi kanssa.Ei ole minkään asteista "homofobiaa". XD
..sen sijaan on fobia siitä, että tuntemattomat ihmiset , sukupuoleen katsomatta tulevat iholle. Meikäläisen henk kohtanen reviiri/ilmatila on koskematonta.
Olen jo nyt sujut itseni kanssa. Mielenvikainen ja huonolla itsetunnolla varustettu ihminen kaipaa mainitsemaasi, hieman narsistiseltakin kuulostavaa, pelleilyä. Antaa muiden herkistellä mielin määrin. X)
PS. Kannattaa jättää noi keittiöpsykologin elkeet kun ei tunnu oikein diagnoosit osuvan. ;)Miksi ei? kirjoitti:
Ylipäätään on vaikea olla jos ei ole sinut itsensä kanssa. Toisen lähestymisen joutuu aina kokemaan uhkana jos ei tiedä miten reagoi erilaisiin tilanteisiin.
Minusta olisi kovin hankalaa jos halaamista pitäisi pitää uhkana. Minusta se on mukavaa ja ystävien kesken ihan luonteva tapa tervehtiä."Minusta olisi kovin hankalaa jos halaamista pitäisi pitää uhkana."
-kukin tyylillään. Itselleni on luontevaa pitää muut sen käsivarren mitan päässä. Vain harvat ja valitut pääsee iholle. ;)Miksi ei? kirjoitti:
Ylipäätään on vaikea olla jos ei ole sinut itsensä kanssa. Toisen lähestymisen joutuu aina kokemaan uhkana jos ei tiedä miten reagoi erilaisiin tilanteisiin.
Minusta olisi kovin hankalaa jos halaamista pitäisi pitää uhkana. Minusta se on mukavaa ja ystävien kesken ihan luonteva tapa tervehtiä.PS. Outo ja varsin virheellinen oletus että ei olisi sujut itsensä kanssa jos ei halua muita iholle?!
- riippuu vähä
Se riippuu ihan siitä, mihin olette yhdessä miehesi kanssa rajan vetäneet.
Keskustele miehesi kanssa asiasta.
Olemme sopineet mieheni kanssa, että saan pussailla muita miehiä poskelle ja naisten kanssa saan vaikka tehdä kielareita halutessani. Mitähän eroa sillä on, onko mies vai nainen?? Hyväksyisi se varmaan lesboseksinkin multa ja vain kiihoittuisi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794