paitti juustosarvet
KAIK TÄÄLLÄ ON ISOA
18
<50
Vastaukset
- ja paitsi
munasi
- aivan..
monte24 kirjoitti:
herkullisimmat namut on pieniä
hyyyvin hyvin pieniä ;)
Nyt on pakko kysyä, että mitä olet mieltä ylisuurista juustokakuista?
Siis tämä on kaihertanut mieltäni sitten vuoden 2008, kun en jaksanut syödä kaikkea Nykissä, vaikka Rouva Ratikankin posket alkoi jo näkyä takaa päin...
en ole varma oonko ikinä nähny.
mut sen sanon et liian isoa parmesanjuustolätkää ei ole olemassakaan.
nytkin hotellihuoneeni tuoksuu kahdelta parmesanjuustolta, auttaa muute häivyttämään pittyneen tupakansavun.- liikaa..
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis tämä on kaihertanut mieltäni sitten vuoden 2008, kun en jaksanut syödä kaikkea Nykissä, vaikka Rouva Ratikankin posket alkoi jo näkyä takaa päin...
ilmaa?
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
"posket alkoi jo näkyä takaa päin..."
- zisel
zisel kirjoitti:
"posket alkoi jo näkyä takaa päin..."
Siis sinä kun puhut vaimostasi noin :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750