Ketjureaktio pettämisestä

jannakke

Hurjan rakastuneita mekin olimme suhteemme alussa ja heti ekoilla viikoilla mies petti minua. Jatkoin suhdetta, koska ajattelin että...niin, en tiedä mitä ajattelin. Anteeksi en ole koskaan antanut ja se varmaan minua kaihertaakin. No, tämähän ei riittänyt vaan mieheni aloitti kaksi vuotta sitten vuoden kestäneen seksisuhteen ystäväni kanssa. Jäi kiinni vuosi sitten ja sen jälkeen en minäkään ole mikään maailman uskollisin ollut, tosin varsinaista yhdyntää en ole harrastellut.
Noh, en kuitenkaan pidä sellaisesta puolesta itsessäni, mutta jotenkin se vain menee aina liian pitkälle. Vähän kuin v***uillessaan, luulen mä.

Erossa olemme olleet aika ajoin ja silloin olen kyllä ihan estoitta ollut muiden kanssa, joten kun kerran erotaan, niin silloinhan pystyy ja saa. Edelleenkin mietin päivittäin eroamista koska en selvästikään miestäni arvosta. Enhän muuten käyttäytyisi näin. Mies ei käy töissä, ei etsi töitä, ei tuo perheeseen rahaa tai muutoinkaan kehitä itseään. Ja lisäksi on käynyt vieraissakin, joten mitä ihmettä teen sellaisella miehellä. Itse joudun opiskelujen lisäksi tekemään täysiä tunteja töissä että laskut saadaan maksettua ja lapselle ruoka ostettua. Eli ei se pettäminen syy siiheen eroon olisi vaan kokonaisuudessaan tämä tilanne.

Mutta koska olen tässä suhteessa edelleen, niin haluaisin tietää, että miten saisin ajatukset käännettyä niin, että miehellä olisi minulle jotain väliä, oppisin häntä arvostamaan ja rakkauden saisin jostakin kaivettua. Näin se ei voi jatkua.

0

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
        Nivala
        21
        10885
      2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
        Imatra
        40
        8157
      3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
        Ikävä
        123
        5211
      4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
        Ikävä
        143
        3626
      5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
        Ikävä
        69
        3548
      6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
        Maailman menoa
        35
        3504
      7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
        Ikävä
        33
        3147
      8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
        Ikävä
        55
        2499
      9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
        Ikävä
        35
        2001
      10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
        Tunteet
        28
        1776
      Aihe