Musavideossa vaaleahiuksinen nainen laulaa hyvällä tempolla jotain "RUN" ja valkoihoinen lyhyt, hiukan ylipainoinen ja vaalea-siilitukkainen mies juoksee urheiluasussa koko biisin ajan kaupungin keskustassa, puistossa jne. Venyttelee välillä. Mies kaatuu juoksun aikana hidastetussa pätkässä tuolla puistossa..
Nainen itse on jossakin korokkeella kaupungilla ja ei laulaessaan muuten liiku kuin nostelee käsiään taivaisiin. Naisella on hiukset laitettu kiinni ja esimerkillisen kaunis hymy pepsodent-hampaineen kaikkineen. Yhdessä kohtaa nainen ilmestyy miehen jouksureitille ohikulkijaksi kadunylitystilnteessa siten, että mies vilkaisee tämän keinuvaa takamusta, joka ei ole ihan kapeimmasta päästä :)
Sain tallennettua Music TV:ltä tuon videon/biisin v.2012 tammi-helmikuussa tallentavalle digiboksillemme. Kerran kuuntelin ja biisin hyvä tempo jäi soimaan päähän, mutta muuta en ehtinyt siitä oppia tietämään.. vaan heti tuon jälkeen tuli boksiin joku bugi -> levy tyhjeni ja kaikki tallenteet tuo biisi mukaan lukien katosi bittiavaruuteen. En ole tuota etsinnöistä huolimatta löytänyt.
Harmittaa!
Mikä biisi? Please auttakaa tietää!
Minttu_32
1
106
Vastaukset
- täh51
Tarkoitat varmaan tätä http://www.youtube.com/watch?v=HStk3qT82w4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244